| GuidZP400 |
238c2cb4-d99b-4599-a83f-8771a2f9fb4c
|
| Biuletyn |
658544-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
106391300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Czerna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
110
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Krzeszowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-065
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-12 282 02 19
|
| Zamawiajacy fax |
0-12 282 02 19 wew. 20
|
| Zamawiajacy email |
kontakt@dpsczerna.pl
|
| Adres strony url |
www.dpsczerna.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsczerna.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Drogą pocztową, kurierem lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Czernej, Czerna nr 110, 32-065 Krzeszowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa Artykułów Spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110
|
| Numer referencyjny |
DPS-AK-271-1/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia
95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110, 32-065 Krzeszowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości i rodzaj asortymentu
jaki będzie potrzebny do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2019, przedstawiony został w 5 częściach „Arkusza – propozycja cenowa”, zwanego dalej „Arkuszem”,
stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ., a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są w Rozdziale III pkt. 4 SIWZ oraz w projekcie umowy.Zamawiający dopuszcza
składanie ofert częściowych, obejmujących jednak całość towaru określonego w danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, kilka lub
5 części.
CZĘŚĆ Nr I RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – DPS AK-271-1/AS/2019
CZĘŚĆ Nr II MIĘSO, DRÓB, PRODUKTY MIĘSNE I DROBIOWE – DPS AK-271-1/M/2019
CZĘŚĆ Nr III OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE – DPS AK-271-1/OW/2019
CZĘŚĆ Nr IV PRODUKTY MLECZARSKIE – DPS AK-271-1/AN/2019
CZĘŚĆ Nr V PIECZYWO – DPS AK-271-1/P/2019
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Za spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie,Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Za spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie,Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie,Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Uzupełniony „Arkusz – propozycja cenowa” na dostawę produktów spożywczych z poszczególnych części – załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
4) Oświadczenia Wykonawcy, złożone na formularzach określonych we wzorach stanowiących załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
c) korzystaniu przy wykonaniu zamówienia z podwykonawców;
Oświadczenie Wykonawcy, złożone na formularzu określonym we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub
art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego – wykazu złożonych ofert, zawierającej:
• kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
• firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
• ceny oraz terminu wykonania zamówienia;
wszyscy wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r, o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 798), celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją zawartych we wzorze umowy klauzul, jednakże Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do ofert zaakceptowanego wzorca umowy.
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego;
b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
c) z uwagi na bieżące potrzeby zamawiającego zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania niniejszej umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych
w formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym załącznik do umowy, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 2
umowy.
d) wynikającym ze zmian regulacji prawnych dotyczących przedmiotu umowy, przy czym ceny jednostkowe netto określone w formularzu asortymentowo - cenowym nie zostaną
podwyższone w trakcie obowiązywania umowy. Dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto, w przypadku gdy w okresie realizacji umowy dojdzie do zmiany stawki
podatku VAT i tylko o kwotę wynikającą z tej zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-13T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|