| GuidZP400 |
f078fa5e-184a-437c-bf8f-cc6da0343091
|
| Biuletyn |
658470-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Geodezyjno-Technicznych im. Sybiraków w Łodzi
|
| Regon |
93200500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Skrzydlata
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
91-503
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 659 82 22
|
| Zamawiajacy fax |
42 659 85 53
|
| Zamawiajacy email |
szkola@zsbg.org
|
| Adres strony url |
http://www.bip.zsg-tlodz.wikom.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.zsg-tlodz.wikom.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.zsg-tlodz.wikom.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół GEODEZYJNO-TECHNICZNYCH im. Sybiraków w Łodzi 91-503 Łódź ul. Skrzydlata 15
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu „Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
|
| Numer referencyjny |
4/SIPwGiL/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega tego obowiązku.
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane części i Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
Część 1 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1,2,5,6,7,8 i 9)
Artykuł 1 - Zestaw interaktywny - 1 szt
Artykuł 2 - Zestaw komputerowy dla ucznia – 15 zestawów
Artykuł 5 - Pakiet antywirusowy-16 szt.
Artykuł 6 – Drukarka A-4 – 1 szt.
Artykuł 7 - Switch sieciowy -1 szt.
Artykuł 8- Kalkulator naukowy- 15 szt
Artykuł 9 – szafa na laptopy – 1 szt.
Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 3 i 4)
Artykuł 3 Serwer sieciowy z oprogramowaniem systemowym – 1 szt.
Artykuł 4 - Dysk zewnętrzny-1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ tj. w dokumencie pn OPZ oraz w umowie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
jak w III.7
|
| Zakresie warunkow udzialu |
jak w III.7
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
jak w III.7
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
jak w III.7
|
| Inne dokumenty niewymienione |
I.WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU
ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu II.
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia
ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym
postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. (wyciąg z pkt 8 SIWZ) 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1
Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że
nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do
SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ.
8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również
wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany
jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się
z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści
wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o
których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.
22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale ( forma pisemna). 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w
pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio
wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
(dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w
języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej
prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi
adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę
oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu
zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu
potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
par 11 umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy
w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy
i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane;
3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności
za realizację przedmiotu zamówienia;
7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
8) W przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferty mogą być składne w języku polskim. Dokumenty składane w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół
GEODEZYJNO-TECHNICZNYCH, im. Sybiraków w Łodzi, 91-503 Łódź, ul. Skrzydlata 15 b) inspektorem ochrony danych osobowych Alicja Kopczyńska (adres
do korespondencji: kontakt@zsgt.elodz.edu.pl) c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i
2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a ponadto w okresie
wynikającym z przepisów Umowy nr RPLD.11.03.01-10-0036/17-00 w związku z realizacją projektu pn. Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie”
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Łódzkiego na lata 2014-2020 f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; a) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
b) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych,
rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów prawa opcji.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1,2,5,6,7,8 i 9)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
Część 1 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1,2,5,6,7,8 i 9)
Artykuł 1 - Zestaw interaktywny - 1 szt
Artykuł 2 - Zestaw komputerowy dla ucznia – 15 zestawów
Artykuł 5 - Pakiet antywirusowy-16 szt.
Artykuł 6 – Drukarka A-4 – 1 szt.
Artykuł 7 - Switch sieciowy -1 szt.
Artykuł 8- Kalkulator naukowy- 15 szt
Artykuł 9 – szafa na laptopy – 1 szt.
Główny kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
38652100-1 – Projektory video
30232000-4 – Sprzęt peryferyjny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 3 i 4)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 3 i 4)
Artykuł 3 Serwer sieciowy z oprogramowaniem systemowym – 1 szt.
Artykuł 4 - Dysk zewnętrzny-1 szt.
3.2 CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 – Urządzenia multimedialne
38652100-1 – Projektory video
30232000-4 – Sprzęt peryferyjny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy (jednakowy dla obu części)
|
| | |