Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu „Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”

Data publikacji 2018-12-06
Data zakończenia 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Geodezyjno-Technicznych im. Sybiraków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658470-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”


Część 1 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1,2,5,6,7,8 i 9)
Artykuł 1 - Zestaw interaktywny - 1 szt
Artykuł 2 - Zestaw komputerowy dla ucznia – 15 zestawów
Artykuł 5 - Pakiet antywirusowy-16 szt.
Artykuł 6 – Drukarka A-4 – 1 szt.
Artykuł 7 - Switch sieciowy -1 szt.
Artykuł 8- Kalkulator naukowy- 15 szt
Artykuł 9 – szafa na laptopy – 1 szt.

Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 3 i 4)
Artykuł 3 Serwer sieciowy z oprogramowaniem systemowym – 1 szt.
Artykuł 4 - Dysk zewnętrzny-1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ tj. w dokumencie pn OPZ oraz w umowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f078fa5e-184a-437c-bf8f-cc6da0343091
Biuletyn 658470-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Geodezyjno-Technicznych im. Sybiraków w Łodzi
Regon 93200500000
Zamawiajacy adres ulica Skrzydlata
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 659 82 22
Zamawiajacy fax 42 659 85 53
Zamawiajacy email szkola@zsbg.org
Adres strony url http://www.bip.zsg-tlodz.wikom.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.zsg-tlodz.wikom.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.zsg-tlodz.wikom.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół GEODEZYJNO-TECHNICZNYCH im. Sybiraków w Łodzi 91-503 Łódź ul. Skrzydlata 15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu „Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
Numer referencyjny 4/SIPwGiL/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega tego obowiązku.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane części i Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020” Część 1 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1,2,5,6,7,8 i 9) Artykuł 1 - Zestaw interaktywny - 1 szt Artykuł 2 - Zestaw komputerowy dla ucznia – 15 zestawów Artykuł 5 - Pakiet antywirusowy-16 szt. Artykuł 6 – Drukarka A-4 – 1 szt. Artykuł 7 - Switch sieciowy -1 szt. Artykuł 8- Kalkulator naukowy- 15 szt Artykuł 9 – szafa na laptopy – 1 szt. Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 3 i 4) Artykuł 3 Serwer sieciowy z oprogramowaniem systemowym – 1 szt. Artykuł 4 - Dysk zewnętrzny-1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ tj. w dokumencie pn OPZ oraz w umowie.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen jak w III.7
Zakresie warunkow udzialu jak w III.7
Zakresie kryteriow selekcji jak w III.7
Wykaz potwierdzenie okolicznosci jak w III.7
Inne dokumenty niewymienione I.WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu II. WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. (wyciąg z pkt 8 SIWZ) 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale ( forma pisemna). 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst par 11 umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp. 8) W przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferty mogą być składne w języku polskim. Dokumenty składane w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół GEODEZYJNO-TECHNICZNYCH, im. Sybiraków w Łodzi, 91-503 Łódź, ul. Skrzydlata 15 b) inspektorem ochrony danych osobowych Alicja Kopczyńska (adres do korespondencji: kontakt@zsgt.elodz.edu.pl) c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a ponadto w okresie wynikającym z przepisów Umowy nr RPLD.11.03.01-10-0036/17-00 w związku z realizacją projektu pn. Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; a) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; b) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów prawa opcji.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1,2,5,6,7,8 i 9)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020” Część 1 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 1,2,5,6,7,8 i 9) Artykuł 1 - Zestaw interaktywny - 1 szt Artykuł 2 - Zestaw komputerowy dla ucznia – 15 zestawów Artykuł 5 - Pakiet antywirusowy-16 szt. Artykuł 6 – Drukarka A-4 – 1 szt. Artykuł 7 - Switch sieciowy -1 szt. Artykuł 8- Kalkulator naukowy- 15 szt Artykuł 9 – szafa na laptopy – 1 szt. Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30213100-6 - Komputery przenośne 32322000-6 – Urządzenia multimedialne 38652100-1 – Projektory video 30232000-4 – Sprzęt peryferyjny 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 3 i 4)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu IT oraz innego sprzętu biurowego, w ramach projektu Systemy informacji przestrzennej w geodezji i leśnictwie” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020” Część 2 (część obejmuje dostawę sprzętu ujętego jako Artykuł 3 i 4) Artykuł 3 Serwer sieciowy z oprogramowaniem systemowym – 1 szt. Artykuł 4 - Dysk zewnętrzny-1 szt. 3.2 CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30213100-6 - Komputery przenośne 32322000-6 – Urządzenia multimedialne 38652100-1 – Projektory video 30232000-4 – Sprzęt peryferyjny 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy (jednakowy dla obu części)
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)