1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinny pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2018/2019),
- powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia
- muszą posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP,Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 2 oraz 3 do SIWZ.
|
| GuidZP400 |
f6b6f798-5183-432b-91e4-6a337e641b29
|
| Biuletyn |
659495-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Zielonogórski
|
| Regon |
97077014900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podgórna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
65057
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
684 527 575
|
| Zamawiajacy fax |
684 527 500
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.powiat-zielonogorski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-zielonogorski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, Biuro Obsługi Klienta
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
|
| Numer referencyjny |
OR.273.16.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymienione niżej wymagania:
- powinny pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2018/2019),
- powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów,
- nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia
- muszą posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
- muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszalne cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczane do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych (zamienników) wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny)
- muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego , tj. producentów HP,Lexmark, OKI, Brother, Canon, Samsung, Xerox, Develop, Kyocera, Panasonic, Sharp, Oce, Konica, Minolta, Ta Triumph, Toshiba
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w załącznikach nr 2 oraz 3 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30124000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm) - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w oryginale) - załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 18.12.2018r. godz. 9:00
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, ze zm).
3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych
w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewidział możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w postaci odpowiednich postanowień umownych zawartych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|