GuidZP400 |
514f3327-aff8-49fb-8843-4eb38a151264
|
Biuletyn |
660468-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu
|
Regon |
000741720
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Jagielloński
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 3845306,
|
Zamawiajacy fax |
48 3845307
|
Zamawiajacy email |
katarzynabernat@teatr.radom.pl, teatr@teatr.radom.pl
|
Adres strony url |
http://www.teatr.radom.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu – wyposażenie sceniczne CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa reflektorów CZĘŚĆ nr 2 – Dostawa systemu nagłośnieniowego CZĘŚĆ nr 3 -Dostawa komputerów do rejestracji przedstawień
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. W ramach zadania planowany jest zakup i dostawa: reflektorów wraz z osprzętem systemu nagłośnieniowego oraz komputerów do obsługi przedstawień wraz z oprogramowaniem
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.
Przedmiot zamówienia w postaci sprzętu i wyposażenia musi być nowy, nieużywany, pełnowartościowy, kompletny, sprawny technicznie, pozbawiony zarówno wad fizycznych, jak i wad prawnych oraz dopuszczony do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej polskiej.
W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów , które są wymienione w dokumentacji i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający może udzielić Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał, co najmniej dwie, dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości zamówienia nie niższej niż:
a) 25 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 1;
b) 35 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 2;
c) 10 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 3;
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art 26 ust. 2 Pzp, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów
1. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp, Wykonawca przedkłada:
- oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania:
- w zakresie art 24 ust. 5 pkt 1 Pzp: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty z uwzględnieniem § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. Poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art 26 ust. 2 Pzp, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentó:
1. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej Wykonawca przedstawi:
-- Wykaz co najmniej dwóch dostaw o tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia charakterze, wykonanych w okresie trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości zamówienia nie niższej niż:
25 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 1;
35 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 2;
10 000 zł brutto dla CZĘŚCI nr 3;
wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy wraz z wyjaśnieniem braku możliwości dostarczenia referencji. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570 oraz z 2016 r. poz. 352). Informację w tym zakresie Wykonawca składa w ofercie (Formularz ofertowy) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty katalogowe producenta (jeśli takowe istnieją) potwierdzające parametry oferowanych urządzeń. W przypadku wątpliwości co do parametrów oferowanych urządzeń, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. W tym przypadku oferent jest zobowiązany do dostarczenia 1 sztuki oferowanego urządzenia w ciągu 7 dni od daty ewentualnej prośby Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Parafowany na każdej stronie wzór umowy o treści odpowiadającej treści załącznika do siwz.
2. Dokument pełnomocnictwa (gdy występuje pełnomocnik)
3. Karty katalogowe producenta (jeśli takowe istnieją) potwierdzające parametry oferowanych urządzeń. W przypadku wątpliwości co do parametrów oferowanych urządzeń, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. W tym przypadku oferent jest zobowiązany do dostarczenia 1 sztuki oferowanego urządzenia w ciągu 7 dni od daty ewentualnej prośby Zamawiającego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ZESTAWU REFLEKTORÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa reflektorów profilowych 575W (15 szt.) wraz z osprzętem ( uchwyty GOBO, wysuwane przesłony typu IRIS, ramki do filtrów, tubusy osłaniające, linki zabezpieczające) – 1 zestaw
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA SYSTEMU NAGŁOŚNIENIOWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
System nagłośnieniowy (stół mikserski, stagebox, zestaw bezprzewodowy bodypack, Di-box aktywny, odtwarzacz USB CD, mikrofony bezprzewodowe) – 1 zestaw
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA KOMPUTERÓW DO REJESTRACJI PRZEDSTAWIEŃ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-27T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dwa komputery typu laptop do rejestracji i odtwarzania wielośladowego wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem edycji, rejestracji i odtwarzania dźwięku wielokanałowego
|
| |