| GuidZP400 |
62495150-aa54-442e-9a2d-c6652518c295
|
| Biuletyn |
660774-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
"Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska"
|
| Regon |
362761833
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
36/2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Dzierżoniów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
74 81 08 431
|
| Zamawiajacy email |
mpawelek@stowarzyszeniezd.pl
|
| Adres strony url |
http://www.stowarzyszeniezd.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
„Kreatywność i nauka – każdy uczeń tego szuka” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej, numer i nazwa Poddziałania: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
STOWARZYSZENIE
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.stowarzyszeniezd.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.stowarzyszeniezd.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
FORMA PISEMNA
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stowarzyszenia Ziemia Dzierżoniowska, Rynek 36; 58-200 Dzierżoniów;
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA”
|
| Numer referencyjny |
SZD/ZP/12/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA wyposażenia pracowni szkolnych:
a) CZĘŚĆ I – Meble;
b) CZĘŚĆ II – Sprzęt elektroniczny;
c) CZĘŚĆ III – Pomoce dydaktyczne;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 3a, 3b, 3c do niniejszej SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolności technicznej lub zawodowej - jeżeli nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali:
- w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – co najmniej jedną dostawę mebli, której wartość była nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
- w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – co najmniej jedną dostawę urządzeń multimedialnych/komputerów, której wartość była nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy),
- w przypadku CZĘŚCI III zamówienia – co najmniej jedną dostawę pomocy dydaktycznych, której wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców).
B) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców).
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej części (pkt. c i d), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu.
2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 lit. c), d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
A) Wykaz potwierdzający wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w zakresie:
- w przypadku CZĘŚCI I zamówienia mebli, której wartość była nie mniejsza niż 15.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ);
- w przypadku CZĘŚCI II zamówienia urządzeń multimedialnych/komputerów, której wartość była nie mniejsza niż 200.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ);
- w przypadku CZĘŚCI III zamówienia pomocy dydaktycznych, której wartość każdej była nie mniejsza niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). (Załącznik nr 9 do SIWZ).
B) Dowody potwierdzające (poświadczenia), że wykazane w Załączniku nr 9 do SIWZ dostawy zostały wykonane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik 1a, 1b, 1c do SIWZ w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę;
B) Formularz cenowy – Załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę;
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający do SIWZ dołącza projekty umów (Załącznik do SIWZ nr 4a, 4b, 4c), w których zostały określone warunki na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą dla poszczególnych CZĘŚCI.
|
| IV 4 4 data |
2019-01-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych zwanych dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Ziemia Dzierżoniowska, Rynek 36, 58 – 200 Dzierżoniów, Tel. 74 81 08 431;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Stowarzyszeniu Ziemia Dzierżoniowska jest Pan Marcin Pawełek – Dyrektor Biura;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wyposażenie dla szkół na terenie powiatu dzierżoniowskiego w ramach realizacji projektu „Kreatywność i nauka – każdy uczeń tego szuka”- Część I – meble; Część II – sprzęt elektroniczny; Część III – pomoce dydaktyczne;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|