GuidZP400 |
2ef77a70-5468-4b43-ba1a-0bc7b09d8c55
|
Biuletyn |
660705-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w formie elektronicznej, w tym świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych, konsultingowych oraz rozwiązań technologicznych
|
Numer referencyjny |
ZP/1610/U/18/1
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w formie elektronicznej, w tym świadczenie usług produkcyjnych, marketingowych konsultingowych oraz rozwiązań technologicznych.Wspólny Słownik Zamówień: 72000000-5
2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku A do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
3. W okresie obowiązywania umowy przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z przyjętymi ilościami artykułów w ramach danych czasopism w zależności od wybranego pakietu, które zostały opisane w Załączniku A do SIWZ –opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12- 23 w zw. z art. 24 ust. 7 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegających na wydawaniu czasopism naukowych drogą elektroniczną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto oraz załączy do oferty dowody określające czy wykazane usługi zostały wykonane należycie. Jedna usługa oznacza usługę zrealizowana na podstawie jednej umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V.1.2) SIWZ oraz dołączyć dowody określające czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykazania usług w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz dostaw podpisuje pełnomocnik. - ZAŁACZNIK NR 4
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
10 000.00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w drodze aneksu do niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 oraz odmiennych postanowień niniejszej umowy.
2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz w przypadku :
a) zmiany podwykonawcy o którym mowa w §9 ust 1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy, jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą, iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano,
b) rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w §9 ust.1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano,
c) w przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących zastosowania stawek podatku VAT, kwota brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, poprzez uwzględnienie stawki VAT zgodnie z nowo obowiązującymi przepisami od dnia ich wejścia w życie;
d) w przypadku zmiany: wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, na zasadach opisanych w § 8 umowy;
e) wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz ust. 1 a – 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych;
f) w przypadku rezygnacji z wydawania danego Czasopisma, jak i z modelu wydawania danego Czasopisma przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, strony zawrą stosowny aneks uwzględniający te okoliczności w szczególności zakresie przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy;
g) zmiany Harmonogramu przekazywania treści Czasopism;
h) zmian w zakresie liczby (zwiększenia lub zmniejszenia) artykułów i/lub prac niebadawczych dla poszczególnego Czasopisma w ramach liczby przewidzianej na dany rok obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem, że liczba artykułów i/lub prac niebadawczych określona dla danego Czasopisma w całym okresie obowiązywania umowy nie zostanie zwiększona.
|
IV 4 4 data |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 data |
2019-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 5 okres |
30
|