| GuidZP400 |
a25dfb83-e671-4d32-b70b-004850c8a610
|
| Biuletyn |
661814-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
| Regon |
28836600028
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
| Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
| Adres strony url |
www.io.gliwice.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.io.gliwice.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w języku polskim.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych i medycznych dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach
|
| Numer referencyjny |
DO/DZ-381-1-179/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i medycznych dla Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem odrębnych zadań, w tym:
1. MEBLE BIUROWE BIURKA STOŁY KONTENERY
2. MEBLE I WYPOSAŻENIE MAGAZYNOWE
3. MEBLE I WYPOSAŻENIE MEDYCZNE cz. I
4. PARAWANY PODWIESZANE
5. MEBLE I WYPOSAŻENIE MEDYCZNE cz. II
6. SZAFA NA CHEMIKALIA
7. KRZESŁA
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 6 tygodni licząc od dnia podpisania umowy dla wszystkich zadań.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, co najmniej:
w zakresie zadania nr 1: co najmniej jednej dostawy mebli biurowych o wartości minimalnej 80 000,00 zł brutto.
w zakresie zadania nr 2: co najmniej jednej dostawy regałów magazynowych wartości minimalnej 30 000,00 zł brutto.
w zakresie zadania nr 4: co najmniej dwóch dostaw parawanów o łącznej wartości min. 30 000,00 zł brutto,
w zakresie zadania nr 5: co najmniej jednej dostawy mebli medycznych o wartości minimalnej 25 000,00 zł brutto
w zakresie zadania nr 3, 6 i 7 Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia, że zaoferowany produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia:
• oryginalnych dokumentów producenta potwierdzających spełnienie wymogów Zamawiającego dla wszystkich pozycji asortymentowych,
• dokumentów wskazanych w Załącznikach nr 2 do SIWZ w zakresie danego zadania – załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia takich jak: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i inne.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu dokonania oceny jakości, Zamawiający żąda w zakresie podanych zadań złożenia wraz z ofertą próbek zaoferowanego asortymentu wg poniższego wykazu:
ZADANIE NR 1 POZ. NR 3 WYKAZU – KONTENER – 1 SZT. .
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
Zadanie nr 1
Cena [C] 60%
Jakość [J] 30%
Gwarancja [G] 10%
Zadanie od 2-7
Cena [C] 90%
Gwarancja [G] 10%
Zamawiający, na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, żąda od Wykonawcy którego oferta została uznana za ofertę najkorzystniejszą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto oferty.
|