| GuidZP400 |
27a433df-16a2-4953-93db-3721ad1c40e8
|
| Biuletyn |
662801-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kościelisko
|
| Regon |
49052655000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzelców Podhalańskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kościelisko
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
34511
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
182 079 100
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@koscielisko.com.pl
|
| Adres strony url |
www.gminakoscielisko.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Placówki Wsparcia Dziennego w Kościelisku
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminakoscielisko.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminakoscielisko.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 (pokój nr 7 - sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie wyposażenia multi-medialnego do pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko” – II przetarg nieograniczony
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.64.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonego sprzętu – urządzeń multimedialnych w pomieszczeniach budynku Ośrodka Tradycji, Kultury, Oświaty i Zdrowia w Dzianiszu w ramach realizacji projektu „Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko”.
Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie: urządzenia wielofunkcyjne, laptopy, projektor multimedialny krótkoogniskowy przenośny + ekran przenośny,
|
| Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
- dotyczy to Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615),
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ewentualne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
c) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
d) rezygnacji z części zamówienia.
2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy,
c) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
d) rezygnacji z części zamówienia.
3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian,
e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy pzp wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsię-biorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa wi-nien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opakowaniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsię-biorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|