Dostawa środków czystości II

Data publikacji 2018-12-20
Data zakończenia 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660086-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337630006, 337119006, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z 3 pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1- Mydło w piance do zamkniętego systemu dozowania S4 TORK (linia Tork Elevation ) wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ
Pakiet nr 2 - Ręczniki papierowe w rolkach do systemu TORK Matic H1 (linia Tork Elevation) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ
Pakiet nr 3 – uchwyty mopów systemu ClicSpeed 40, mopy jednorazowego uzytku systemu ClicSpeed 40 - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45f3ad4e-d9bd-4908-aeff-386965b94e78
Biuletyn 660086-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 001325767
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url https://www.uck.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.uck.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-514 Katowice ul. Ceglana 35
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości II
Numer referencyjny DZP/381/131B/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zamówienie składa się z 3 pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1- Mydło w piance do zamkniętego systemu dozowania S4 TORK (linia Tork Elevation ) wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ Pakiet nr 2 - Ręczniki papierowe w rolkach do systemu TORK Matic H1 (linia Tork Elevation) - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ Pakiet nr 3 – uchwyty mopów systemu ClicSpeed 40, mopy jednorazowego uzytku systemu ClicSpeed 40 - wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - opis oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci np. karty technicznej wyrobu, katalogu lub innego dokumentu/dokumentów potwierdzającego/cych spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia - do Pakietu nr 2 Zamawiający wymaga dostarczenia próbki w ilości 1 szt
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga, załączenia w ofercie następujących dokumentów : a) wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji. b)podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji c) wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularze asortymentowo – cenowe oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone według druków stanowiących załączniki nr 4.1-4.3 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto ) c) zmiany numeru katalogowego producenta dotyczącego środków czystości d) zmiany producenta środków czystości, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie wyższej niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. e) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy. f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych środków w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych środków czystości na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości środka czystości obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do umowy
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mydło w piance do zamkniętego systemu dozowania S4 TORK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ręczniki papierowe w rolkach do systemu TORK Matic H1 (linia Tork Elevation)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa uchwyty mopów systemu ClicSpeed 40, mopy jednorazowego uzytku systemu ClicSpeed 40
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin załatwienia zgłoszeń reklamacyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)