| GuidZP400 |
0fc9625b-1b38-4fc3-8594-a3c7aff4998a
|
| Biuletyn |
662952-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
|
| Regon |
000001689
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. prof. S. Kaliskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
85-796
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
52 374 92 61
|
| Zamawiajacy fax |
52 374 93 27
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@utp.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.utp.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
NOWOCZESNA I EFEKTYWNA UCZELNIA – kompleksowy rozwój innowacyjnego kształcenia studentów Uniwersyt etu Technologiczno - Przyrodniczego i efektywnego zarządzania uczelnią
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.utp.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy , Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz (bud. Regionalnego Centrum Innowacyjności, pokój nr B3)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji pozwalającej uruchomić 2 procesorowy system przeznaczony do obsługi i zarządzania relacyjnymi bazami danych w ramach projektu pn. „NOWOCZESNA I EFEKTYWNA UCZELNIA – kompleksowy rozwój innowacyjnego kształcenia studentów Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego i efektywnego zarządzania uczelnią"
|
| Numer referencyjny |
AZZP.243.88.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji pozwalającej uruchomić 2 procesorowy system przeznaczony do obsługi i zarządzania relacyjnymi bazami danych. 2. Dostawa obejmuje:
a. ustanowienie przez Wykonawcę dostępu do „licencji” nastąpi malilowo na adres licencje.utp@utp.edu.pl
b. przekazanie Zamawiającemu „licencji” na podstawie protokołu dostawy; protokół dostawy sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie.
3. Miejsca dostawy:
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Al. prof. S. Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz
|
| Cpv glowny przedmiot |
48612000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
5
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawi
e art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli dotyczy: 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (oryginał lub odpis
notarialni
e poświadczony); 2) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym
postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy
w sprawie udzielenia zamówie
nia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony;
3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O
udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim
przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomo
cnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Jednocześnie żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam
ówienia nie
może podlegać wykluczeniu z postępowania. W związku z powyższym, oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa
każdy z Wykonawców oddzielnie. 4) oświadczenie wskazujące zakres zamówie
nia, których
wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom 5)
WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa
w pkt. III.4 składa do
kument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierając
ym oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są
wraz z tłumaczeniem na język polski
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana
wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji,
kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w
obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki
podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
wyłącznie w zakresie odpowiadającym z
mianie wysokości podatku VAT; b. zmiana
podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ; c. zmiana
zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 2
niniejszego rozdziału SIWZ; d. zmiana terminu wykona
nia zamówienia może nastąpić w
przypadku zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do
przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które
uniemożliwiają terminową realizację zamówienia; e.
zmiany, które nie mają charakteru
istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; f. zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1
pkt 2
-
4 i 6; Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane
wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej,
z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp
|
| IV 4 4 data |
2018-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|