| GuidZP400 |
93d80844-bfd7-4ba3-bcb2-e524bb594147
|
| Biuletyn |
664090-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
|
| Regon |
00137770600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-184
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 5970927
|
| Zamawiajacy fax |
22 5970937
|
| Zamawiajacy email |
biuro@csioz.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.csioz.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.csioz.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csioz.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie i oznakować zgodnie z opisem określonym w rozdziale X SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi wsparcia technicznego w zakresie systemu bezpieczeństwa wspierającego działania Security Operations Center (SOC) dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie
|
| Numer referencyjny |
WZP.270.229.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Świadczenie usługi wsparcia technicznego w zakresie systemu bezpieczeństwa wspierającego działania Security Operations Center (SOC) dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia
1) Wykonawca zobowiązuje się, że osoba lub osoby wykonujące przedmiot umowy w zakresie czynności administracyjno-biurowych będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Zamawiający nie ingeruje w sposób organizacji pracy u Wykonawcy.
2) Wykonawca, w terminie 5 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 8, ze wskazaniem z imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełny etat/część etatu).
3) W przypadku konieczności zmiany osób, o których mowa w ust. 8) w okresie trwania Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu uaktualnionego wykazu osób, o którym mowa w ust. 9) w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany.
4) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 Dni Robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi Wsparcie Techniczne w zakresie czynności administracyjno-biurowych przy realizacji Umowy. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Pracownicy Wykonawcy, którzy takiej zgody nie wyrażą, nie mogą z tego tytułu ponieść jakichkolwiek sankcji ze strony Wykonawcy.
5) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi Wsparcie Techniczne w zakresie czynności administracyjno-biurowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 11, będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących Wsparcie Techniczne na podstawie umowy o pracę.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP – informacja z otwarcia ofert – przekaże
Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wymagania dotyczące wadium.
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 500,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy pięćset 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z tytułem płatności: „Wadium w sprawie: WZP.270.229.2018
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji /poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający jest uprawniony do zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty wyłącznie w trybie przewidzianym w art. 144 ustawy PZP. Zmiany Umowy w trybie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy PZP zostały uwzględnione przez Zamawiającego we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.
|
| IV 4 5 okres |
30
|