Dostawa materiałów i sprzętów jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Łapach

Data publikacji 2018-12-21
Data zakończenia 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663667-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i sprzętów jednorazowego użytku zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 27 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.
Pakiet nr 1 Urządzenia do linii naczyniowej.
Pakiet nr 2 Zestawy do żywienia enteralnego.
Pakiet nr 3 Zestawy do kaniulacji naczyń, artykuły do infuzji.
Pakiet nr 4 Artykuły do infuzji dożylnej , higiena.
Pakiet nr 5 Cewniki, zestawy do: zbiórki moczu , płynnego stolca.
Pakiet nr 6 Urządzenia do terapii tlenowej, do intubacji.
Pakiet nr 7 Urządzenia do wentylacji , ogrzewania.
Pakiet nr 8 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych.
Pakiet nr 9 Gotowe zestawy zabiegowe.
Pakiet nr 10 Dreny do odsysania, intubacja.
Pakiet nr 11 Odzież medyczna jednorazowa.
Pakiet nr 12 Cewnik do hemodializy.
Pakiet nr 13 Higiena.
Pakiet nr 14 Akcesoria do pomiaru rzutu serca.
Pakiet nr 15 Akcesoria do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi.
Pakiet nr 16 Urządzenia do ssaka próżniowego.
Pakiet nr 17 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych, terapii aerozolowej.
Pakiet nr 18 Ubrania operacyjne wielorazowe.
Pakiet nr 19 Artykuły przeciwodleżynowe.
Pakiet nr 20 Artykuły do obłożenia pola operacyjnego.
Pakiet nr 21 Produkty do prowadzenia wentylacji respiratorem.
Pakiet nr 22 Rękawice sterylne.
Pakiet nr 23 Zestawy do tracheotomii.
Pakiet nr 24 Akcesoria do pomiaru temperatury.
Pakiet nr 25 Urządzenia do intubacji.
Pakiet nr 26 Strzykawki na badanie gazometryczne.
Pakiet nr 27 Sprzęt do pomiaru saturacji, ciśnienia krwi.
Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie
w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ba2a06c-e1f9-4f14-bf5f-710797ac5d11
Biuletyn 663667-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
Regon 5064480400000
Zamawiajacy adres ulica Korczaka
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Łapy
Zamawiajacy kod pocztowy 18-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 814 24 38
Zamawiajacy fax 085 814 24 82
Zamawiajacy email przetargi@szpitallapy.pl
Adres strony url www.szpitallapy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitallapy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitallapy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1030).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ W ŁAPACH UL. JANUSZA KORCZAKA 23, 18-100 ŁAPY
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów i sprzętów jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Łapach
Numer referencyjny ZP/12/2018/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i sprzętów jednorazowego użytku zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 27 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Pakiet nr 1 Urządzenia do linii naczyniowej. Pakiet nr 2 Zestawy do żywienia enteralnego. Pakiet nr 3 Zestawy do kaniulacji naczyń, artykuły do infuzji. Pakiet nr 4 Artykuły do infuzji dożylnej , higiena. Pakiet nr 5 Cewniki, zestawy do: zbiórki moczu , płynnego stolca. Pakiet nr 6 Urządzenia do terapii tlenowej, do intubacji. Pakiet nr 7 Urządzenia do wentylacji , ogrzewania. Pakiet nr 8 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych. Pakiet nr 9 Gotowe zestawy zabiegowe. Pakiet nr 10 Dreny do odsysania, intubacja. Pakiet nr 11 Odzież medyczna jednorazowa. Pakiet nr 12 Cewnik do hemodializy. Pakiet nr 13 Higiena. Pakiet nr 14 Akcesoria do pomiaru rzutu serca. Pakiet nr 15 Akcesoria do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi. Pakiet nr 16 Urządzenia do ssaka próżniowego. Pakiet nr 17 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych, terapii aerozolowej. Pakiet nr 18 Ubrania operacyjne wielorazowe. Pakiet nr 19 Artykuły przeciwodleżynowe. Pakiet nr 20 Artykuły do obłożenia pola operacyjnego. Pakiet nr 21 Produkty do prowadzenia wentylacji respiratorem. Pakiet nr 22 Rękawice sterylne. Pakiet nr 23 Zestawy do tracheotomii. Pakiet nr 24 Akcesoria do pomiaru temperatury. Pakiet nr 25 Urządzenia do intubacji. Pakiet nr 26 Strzykawki na badanie gazometryczne. Pakiet nr 27 Sprzęt do pomiaru saturacji, ciśnienia krwi. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden pakiet zamówienia, kilka z nich lub na całość zamówienia. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych pakietów zamówienia. Nieuwzględnienie w danym pakiecie, na który składana jest oferta, chociażby jednej z pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty dotyczącej tego pakietu.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a) zmianę terminu wykonania umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w terminie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, iż termin wykonania umowy nie może być dłuższy niż 1 miesiąc; b) zamianę poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto; c) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości oferty i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; d) zmianę dotyczącą obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, obniżki cen na dany asortyment; e) zmianę limitów ilościowych zamawianych wyrobów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia, zarówno „na plus” jak i „na minus”, bez zmian wartości brutto zamówienia, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. W przypadku takiej zmiany wykonawca, oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę. 2. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem ceny jednostkowej oraz wzrostem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową stawkę podatku VAT. Dopuszczalne będzie podwyższenie cen towaru wynikające z art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia konieczności zmiany spoczywa na Wykonawcy. Wprowadzenie zmian określonych w § 9 ust. 1 pkt. a) - c) oraz w § 9 ust. 3 i 4 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę). Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach ul. J. Korczaka 23, 18-100 Łapy, dalej SPZOZ w Łapach mail: iod@szpitallapy.pl; inspektorem ochrony danych osobowych w Pan Paweł Adamczuk,email: iod@szpitallapy.pl, tel.kont. 85/814 24 26 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa mebli na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łapach” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018); Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.1 c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Urządzenia do linii naczyniowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 Urządzenia do linii naczyniowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Zestawy do żywienia enteralnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 Zestawy do żywienia enteralnego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Zestawy do kaniulacji naczyń, artykuły do infuzji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 Zestawy do kaniulacji naczyń, artykuły do infuzji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Artykuły do infuzji dożylnej , higiena.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 Artykuły do infuzji dożylnej , higiena.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Cewniki, zestawy do: zbiórki moczu , płynnego stolca.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 Cewniki, zestawy do: zbiórki moczu , płynnego stolca.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Urządzenia do terapii tlenowej, do intubacji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 Urządzenia do terapii tlenowej, do intubacji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 Urządzenia do wentylacji , ogrzewania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 Urządzenia do wentylacji , ogrzewania.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 Gotowe zestawy zabiegowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 Gotowe zestawy zabiegowe.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 Dreny do odsysania, intubacja.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 Dreny do odsysania, intubacja.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 Odzież medyczna jednorazowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 Odzież medyczna jednorazowa.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 Cewnik do hemodializy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12 Cewnik do hemodializy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 Higiena.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13 Higiena.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 Akcesoria do pomiaru rzutu serca.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14 Akcesoria do pomiaru rzutu serca.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 Akcesoria do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15 Akcesoria do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 Urządzenia do ssaka próżniowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16 Urządzenia do ssaka próżniowego.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych, terapii aerozolowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17 Przyrządy do udrażniania dróg oddechowych, terapii aerozolowej.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 Ubrania operacyjne wielorazowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18 Ubrania operacyjne wielorazowe.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19 Artykuły przeciwodleżynowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19 Artykuły przeciwodleżynowe.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20 Artykuły do obłożenia pola operacyjnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20 Artykuły do obłożenia pola operacyjnego.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21 Produkty do prowadzenia wentylacji respiratorem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 21 Produkty do prowadzenia wentylacji respiratorem.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22 Rękawice sterylne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 22 Rękawice sterylne.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23 Zestawy do tracheotomii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 23 Zestawy do tracheotomii.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24 Akcesoria do pomiaru temperatury.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 24 Akcesoria do pomiaru temperatury.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25 Urządzenia do intubacji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 25 Urządzenia do intubacji.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26 Strzykawki na badanie gazometryczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 26 Strzykawki na badanie gazometryczne.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27 Sprzęt do pomiaru saturacji, ciśnienia krwi.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 27 Sprzęt do pomiaru saturacji, ciśnienia krwi.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)