Usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA)

Data publikacji 2018-12-21
Data zakończenia 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663764-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiot umowy stanowią usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA),
w tym usługi:
1) rozwoju w zakresie zmian prawnych;
2) usuwania awarii i błędów.
2 Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz załącznikami.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 lub 3 ustawy, tj.:
a) bezrobotnej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy, lub
b) niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
– w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę, na cały okres realizacji zamówienia.
4. Zamawiający w zakresie spełnienia ww. warunku, będzie wymagał przedłożenia zanonimizowanych następujących dokumentów po podpisaniu umowy:
• w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy - zaświadczenia
z właściwego urzędu pracy potwierdzającego posiadanie statusu osoby bezrobotnej;
• w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy - zaświadczenia
o zatrudnieniu od Wykonawcy wraz z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym dotyczącym osoby zatrudnionej do realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. usuwania awarii i błędów systemu SOWA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5dda4bd0-f360-4f08-b6bc-4c4f7bb5a1d1
Biuletyn 663764-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Regon 1572593500000
Zamawiajacy adres ulica Nowogrodzka
Zamawiajacy adres numer domu 1/3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 661 14 35,
Zamawiajacy fax 226 611 471
Zamawiajacy email zamowienia@mrpips.gov.pl ,
Adres strony url https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-zamowienia-publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, w Recepcji (Biurze Podawczym) znajdującej się hallu głównym
Nazwa nadana zamowieniu Usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA)
Numer referencyjny 45/DI/PN/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiot umowy stanowią usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA), w tym usługi: 1) rozwoju w zakresie zmian prawnych; 2) usuwania awarii i błędów. 2 Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz załącznikami. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 lub 3 ustawy, tj.: a) bezrobotnej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, lub b) niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, – w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę, na cały okres realizacji zamówienia. 4. Zamawiający w zakresie spełnienia ww. warunku, będzie wymagał przedłożenia zanonimizowanych następujących dokumentów po podpisaniu umowy: • w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy - zaświadczenia z właściwego urzędu pracy potwierdzającego posiadanie statusu osoby bezrobotnej; • w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy - zaświadczenia o zatrudnieniu od Wykonawcy wraz z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym dotyczącym osoby zatrudnionej do realizacji zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. usuwania awarii i błędów systemu SOWA.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 346500,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow "Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 7.1.4.3.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi: a) jedną usługę polegającą na rozbudowie systemu opierającej się na: zaprojektowaniu, wykonaniu (prace programistyczne), wdrożeniu wytworzonego oprogramowania oraz b) jedną usługę polegającą na świadczeniu usług w zakresie usuwania błędów i awarii systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe i z którego korzysta z niego co najmniej 200 nazwanych użytkowników o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł brutto, bez wartości dostarczonego sprzętu i licencji na oprogramowanie. Uwaga! • Usługi, o których mowa w pkt 7.1.4.3.1 lit. a i b mogą stanowić przedmiot jednej umowy pod warunkiem, że spełniają łącznie wymagania określone w pkt 7.1.4.3.1 SIWZ. 7.1.4.3.2 dysponuje zespołem specjalistów spełniających następujące wymagania: 1) Analityk/projektant aplikacji (co najmniej jedna osoba), który: • posiada wykształcenie wyższe; • posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych; • brał udział w co najmniej dwóch projektach pełniąc rolę analityka lub projektanta, polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu (prace programistyczne), wdrożeniu, nadzorze nad wdrożeniem dedykowanego oprogramowania, o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (bez wartości dostarczonego sprzętu i licencji na oprogramowanie), w którym przetwarzane są dane osobowe i z którego korzysta co najmniej 200 nazwanych użytkowników. 2) Specjalista ds. Płac (co najmniej jedna osoba), który: • posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie naliczania płac. 3) Programista (co najmniej jedna osoba), który: • posiada wykształcenie wyższe; • posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych; • brał udział w co najmniej dwóch projektach dotyczących utrzymania i rozwoju systemu teleinformatycznego o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każdy, pełniąc w nim role programisty, • posiada umiejętność programowania w języku C# oraz znajomość następujących technologii: NET Framework 3.5, Web Forms, Crystal Reports 12, AjaxControlToolkit, NHibernet, T-SQL, MSSqlServer 2008, WebServices oraz pakietu MS Visual Studio 2008. 4) Tester (co najmniej jedna osoba), który: • posiada doświadczenie oraz wiedzę w testowaniu systemów IT. Uwaga! • Zamawiający dopuszcza, aby powyższe wymagania spełnione były łącznie, pod warunkiem, że jedna osoba nie występuje w więcej niż w dwóch rolach."
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. wykaz usług spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.3.1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. wykazu osób spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.3.2 SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Pełny wykaz dokumentów znajduje się w pkt 7 i 8 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w kwocie 10 tys. złotych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i powinna być zgodna z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych, o której mowa w § 13 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego. Termin otwarcia ofert: w dniu 07 stycznia 2019 r. o godz. 11:00. 3. Zamawiający żąda od wybranego w przetargu wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny oferty z VAT.

Criterion

Kryteria Termin przywrócenia do działania Systemu SOWA po zgłoszeniu awarii i usunięciu błędów
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena z Vat
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)