GuidZP400 |
5dda4bd0-f360-4f08-b6bc-4c4f7bb5a1d1
|
Biuletyn |
663764-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
|
Regon |
1572593500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 661 14 35,
|
Zamawiajacy fax |
226 611 471
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mrpips.gov.pl ,
|
Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, w Recepcji (Biurze Podawczym) znajdującej się hallu głównym
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA)
|
Numer referencyjny |
45/DI/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Przedmiot umowy stanowią usługi dotyczące Systemu Obsługi Wniosków i Administracji (SOWA),
w tym usługi:
1) rozwoju w zakresie zmian prawnych;
2) usuwania awarii i błędów.
2 Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz załącznikami.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy zatrudnienia przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia co najmniej 1 osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 lub 3 ustawy, tj.:
a) bezrobotnej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy, lub
b) niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
– w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę, na cały okres realizacji zamówienia.
4. Zamawiający w zakresie spełnienia ww. warunku, będzie wymagał przedłożenia zanonimizowanych następujących dokumentów po podpisaniu umowy:
• w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy - zaświadczenia
z właściwego urzędu pracy potwierdzającego posiadanie statusu osoby bezrobotnej;
• w przypadku zatrudnienia osoby, o której mowa w art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy - zaświadczenia
o zatrudnieniu od Wykonawcy wraz z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym dotyczącym osoby zatrudnionej do realizacji zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. usuwania awarii i błędów systemu SOWA.
|
Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
346500,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
"Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
7.1.4.3.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi:
a) jedną usługę polegającą na rozbudowie systemu opierającej się na: zaprojektowaniu, wykonaniu (prace programistyczne), wdrożeniu wytworzonego oprogramowania
oraz
b) jedną usługę polegającą na świadczeniu usług w zakresie usuwania błędów i awarii systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe i z którego korzysta z niego co najmniej 200 nazwanych użytkowników
o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł brutto, bez wartości dostarczonego sprzętu
i licencji na oprogramowanie.
Uwaga!
• Usługi, o których mowa w pkt 7.1.4.3.1 lit. a i b mogą stanowić przedmiot jednej umowy pod warunkiem, że spełniają łącznie wymagania określone w pkt 7.1.4.3.1 SIWZ.
7.1.4.3.2 dysponuje zespołem specjalistów spełniających następujące wymagania:
1) Analityk/projektant aplikacji (co najmniej jedna osoba), który:
• posiada wykształcenie wyższe;
• posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych;
• brał udział w co najmniej dwóch projektach pełniąc rolę analityka lub projektanta, polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu (prace programistyczne), wdrożeniu, nadzorze nad wdrożeniem dedykowanego oprogramowania, o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (bez wartości dostarczonego sprzętu i licencji na oprogramowanie), w którym przetwarzane są dane osobowe
i z którego korzysta co najmniej 200 nazwanych użytkowników.
2) Specjalista ds. Płac (co najmniej jedna osoba), który:
• posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie naliczania płac.
3) Programista (co najmniej jedna osoba), który:
• posiada wykształcenie wyższe;
• posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów informatycznych;
• brał udział w co najmniej dwóch projektach dotyczących utrzymania i rozwoju systemu teleinformatycznego o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każdy, pełniąc w nim role programisty,
• posiada umiejętność programowania w języku C# oraz znajomość następujących technologii: NET Framework 3.5, Web Forms, Crystal Reports 12, AjaxControlToolkit, NHibernet, T-SQL, MSSqlServer 2008, WebServices oraz pakietu MS Visual Studio 2008.
4) Tester (co najmniej jedna osoba), który:
• posiada doświadczenie oraz wiedzę w testowaniu systemów IT.
Uwaga!
• Zamawiający dopuszcza, aby powyższe wymagania spełnione były łącznie, pod warunkiem, że jedna osoba nie występuje w więcej niż w dwóch rolach."
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na druku lub wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
2. wykaz usług spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.3.1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
4. wykazu osób spełniających wymogi określone w pkt 7.1.4.3.2 SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełny wykaz dokumentów znajduje się w pkt 7 i 8 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w kwocie 10 tys. złotych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i powinna być zgodna z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć z Zamawiającym umowę powierzenia przetwarzania danych,
o której mowa w § 13 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sali C zlokalizowanej w holu wejścia głównego. Termin otwarcia ofert: w dniu 07 stycznia 2019 r. o godz. 11:00.
3. Zamawiający żąda od wybranego w przetargu wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny oferty z VAT.
|