Zakup oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością Nauczycieli Akademickich w ramach projektu pn.: Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Data publikacji 2018-12-24
Data zakończenia 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664168-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów tj. Etap 1: głównie polega na udostępnieniu i wdrożeniu systemu do gromadzenia informacji o dorobku naukowym pracowników wraz z niezbędnymi licencjami oraz usługi konsultingowe i doradztwo ekspertów w zakresie efektywnego wykorzystania zasobów naukowo-badawczych Zamawiającego w okresie trwania Umowy, Etap 2:
na implementacji i wdrożeniu modyfikacji mających na celu dostosowanie Systemu do wymogów znowelizowanej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - nazywanej też Ustawą 2.0 lub Konstytucją dla Nauki w zakresie dostarczanych funkcjonalności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 3 do umowy. Szczegóły dotyczące warunków realizacji zamówienia znajdują się również we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie o wartości poniżej 221 000 euro




które szczegółowo zostały opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9afb2d7b-e105-44b1-9d63-2292dd409d64
Biuletyn 664168-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Regon 32786000000
Zamawiajacy adres ulica Al. I. J. Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 473 554
Zamawiajacy fax 71 347 34 48
Zamawiajacy email zamowienia@awf.wroc.pl
Adres strony url www.awf.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.awf.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://awf.wroc.pl/pl/bidding/all/0
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu Biuro Zamówień Publicznych (Wielofunkcyjna Hala Sportowa, pok. nr 19) al. I. J. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością Nauczycieli Akademickich w ramach projektu pn.: Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny KZ-14/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów tj. Etap 1: głównie polega na udostępnieniu i wdrożeniu systemu do gromadzenia informacji o dorobku naukowym pracowników wraz z niezbędnymi licencjami oraz usługi konsultingowe i doradztwo ekspertów w zakresie efektywnego wykorzystania zasobów naukowo-badawczych Zamawiającego w okresie trwania Umowy, Etap 2: na implementacji i wdrożeniu modyfikacji mających na celu dostosowanie Systemu do wymogów znowelizowanej ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - nazywanej też Ustawą 2.0 lub Konstytucją dla Nauki w zakresie dostarczanych funkcjonalności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 3 do umowy. Szczegóły dotyczące warunków realizacji zamówienia znajdują się również we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie o wartości poniżej 221 000 euro które szczegółowo zostały opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-07-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia jej podpisania do dnia 31.07.2022r., który jest tożsamy z okresem świadczenia usługi opisanej w Etapie 1. 2. Wymagane max. terminy poszczególnych etapów umowy: 1) Etap 1 – od dnia podpisania do dnia 31.07.2022r., w tym udostępnienie/uruchomienia systemu, nie później niż w ciągu pierwszych 14 dni od daty jej podpisania oraz uruchomienie produkcyjne usługi w dniu 01.02.2019r ; 2) Etap 2 –12 miesięcy od dnia podpisania Umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.1.Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: A/ należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) co najmniej 1 usługę udostępnienia oraz wdrożenia systemu zarządzania jakością nauczycieli akademickich, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, b) posiada doświadczenie w realizacji projektów informatycznych polegających na wdrożeniu oprogramowania dla co najmniej 3 uczelni wyższych. B/ dysponuje następującym osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi: a) min. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letnie łączne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika projektu, w projektach dotyczących wdrożeń systemów informatycznych na uczelniach wyższych. b) min. 3 osobami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie łącznie, każda i specjalizującymi się w zagadnieniach efektywnego wykorzystania zasobów naukowych, ewaluacji jakości działalności jednostek naukowych, doradztwie w zarządzaniu zasobami naukowymi. UWAGA! Każda ze wskazanych osób powinna posiadać wszystkie podane powyżej trzy umiejętności. c) min. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz posiadającą co najmniej 2 letnie łącznie doświadczenie doradcze w zakresie kreowania polityki naukowej w instytucjach tworzących system szkolnictwa wyższego i nauki oraz działających na rzecz tego systemu. UWAGA! Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wskazał w Wykazie osób tą samą osobę dla warunków wskazanych w pkt. 3.1 ppkt. B/ lit. a), b) lub/i c). 1.2 Zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. 1.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 1.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 1.7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale V. pkt. 2 ppkt. a) – c) SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale IV. pkt. 4. SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; d) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w powyższym ppkt. a)-c) SIWZ; e) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w powyższym ppkt. a)-c) SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 1. ppkt. a)-c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument , o którym mowa w pkt. 2. ppkt. a) powinien być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2. ppkt. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 3. stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale IV. pkt. 3.1. SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3 do SIWZ). b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakośc, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według Załącznika nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę złożoną w wyznaczonym terminie składają się: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) - zgodnie z zapisem pkt. 8. (Rozdział XI.SIWZ); 4) Wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) zgodnie z zapisem pkt. 18. (Rozdział XI. SIWZ). 2. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (patrz poniższy pkt. 3.). 3. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Pozostałe informacje zawarte sĄ w Rozdziale IX. SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian tj.: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian tj.: zmiany podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, rezygnacji z podwykonawcy, wskazania innego zakresu podwykonawstwa bądź wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 2) zgodnie z postanowieniem art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, zmian przepisów obowiązującego prawa w zakresie zmian wysokości stawki podatku, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2001r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz dotyczyć będą wynagrodzenia za niezrealizowaną część zamówienia. Zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy wymaga udokumentowania wpływu poszczególnych zmian na wysokość wynagrodzenia, 4) aktualizacji sposobu i zakresu zarządzania projektem np. na zmiany obowiązujących przepisów. 2. W przypadku zmian, o których mowa w powyższym ust. 1 pkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmianie maksymalnie o wartość wzrostu wykazanych całkowitych kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z tego tytułu. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian określonych w ust. 1 pkt. 2).
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniem dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) dalej zw. RODO informuje się, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław; b) prawidłowość przetwarzania danych osobowych nadzoruje inspektor ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awf.wroc.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do postanowień art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: ii) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; iii) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; iv) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 4 % ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Criterion

Kryteria Czas naprawy usterki
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Całkowita cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)