Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Jasło

Data publikacji 2018-12-27
Data zakończenia 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Gmina Jasło
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664435-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375243000, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych do nauki gry w szachy, obserwatorium astronomicznego z montażem oraz innych pomocy dydaktycznych do szkół: Szkoły Podstawowej w Warzycach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Osobnicy, Szkoły Podstawowej nr 2 w Osobnicy, Szkoły Podstawowej w Trzcinicy, Szkoły Podstawowej w Jareniówce, Szkoły Podstawowej w Niepli oraz Szkoły Podstawowej w Opaciu, w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Jasło” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29f12eed-8bac-4c1c-af64-c059e8d88607
Biuletyn 664435-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Jasło
Regon 54139700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 436 669
Zamawiajacy fax 134 436 635
Zamawiajacy email henryk.motkowicz@urzad.gminajaslo.pl
Adres strony url https://www.gminajaslo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Nowa jakość kształcenia w Gminie Jasło” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://gminajaslo.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gminajaslo.bip.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Jasło
Numer referencyjny PFiK.042/9.2.9.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych do nauki gry w szachy, obserwatorium astronomicznego z montażem oraz innych pomocy dydaktycznych do szkół: Szkoły Podstawowej w Warzycach, Szkoły Podstawowej nr 1 w Osobnicy, Szkoły Podstawowej nr 2 w Osobnicy, Szkoły Podstawowej w Trzcinicy, Szkoły Podstawowej w Jareniówce, Szkoły Podstawowej w Niepli oraz Szkoły Podstawowej w Opaciu, w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Gminie Jasło” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Do formularza oferty należy załączyć wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy: 1) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zadanie częściowe na które składana jest oferta wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 2 (zad. 1) oraz 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7 (zad.2) do SIWZ 2) Dla zadania częściowego nr 3. pn. Dostawa obserwatorium astronomicznego z montażem: foldery lub opisy oferowanego asortymentu wskazujące markę, model (numer katalogowy) oferowanych produktów oraz zawierające szczegółowy opis potwierdzający, że oferowana dostawa spełniają wymagania Zamawiającego. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeśli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduję zmianę: 1) warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna; 2) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia; 3) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia; 4) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 5) innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów realizowanego Projektu do interpretacji i wytycznych właściwego Ministerstwa oraz do obowiązujących przepisów prawa; 6) innych zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy w granicach obowiązujących przepisów prawa, wynikających z niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności; 7) zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany wynikające z zaistnienia siły wyższej np. powódź, pożar, wypadki komunikacyjne, przerwy w dostawie energii elektrycznej i mającej wpływ na realizację umowy. 8) zmianie przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z portfolio produktów objętych umową i zastąpienia ich inną wersją na warunkach określonych §1 ust 5 ( pkt 8 dotyczy zadania częściowego nr 2). Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 upzp .
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów edukacyjnych do nauki gry w szachy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert: 1 - Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 – Termin wykonania Tof w skali od 0 do 40. gdzie: do 30 dni roboczych - 0 pkt do 28 dni roboczych - 5 pkt do 26 dni roboczych - 10 pkt do 24 dni roboczych - 15 pkt do 22 dni roboczych - 20 pkt do 20 dni roboczych - 25 pkt do 18 dni roboczych - 30 pkt do 16 dni roboczych - 35 pkt do 14 dni roboczych - 40 pkt
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych do nauki gry w szachy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment okres: min. 12 miesięcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 46
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert: 1 - Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 – Termin wykonania Tof w skali od 0 do 40. gdzie: do 46 dni roboczych - 0 pkt do 44 dni roboczych - 5 pkt do 42 dni roboczych - 10 pkt do 40 dni roboczych - 15 pkt do 38 dni roboczych - 20 pkt do 36 dni roboczych - 25 pkt do 34 dni roboczych - 30 pkt do 32 dni roboczych - 35 pkt do 30 dni roboczych - 40 pkt
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dodatkowych oraz wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7 do SIWZ we wzorze umowy. Wykonawca winien udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa obserwatorium astronomicznego z montażem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert: 1 – Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 – Okres gwarancji i rękojmi Gof w skali od 0 do 40. gdzie: do 24 m-cy – 0 pkt do 25 m-cy – 4 pkt do 26 m-cy – 8 pkt do 27 m-cy – 12 pkt do 28 m-cy – 16 pkt do 29 m-cy – 20 pkt do 30 m-cy – 24 pkt do 31 m-cy – 28 pkt do 32 m-cy – 32 pkt do 33 m-cy – 34 pkt do 34 m-cy – 36 pkt do 35 m-cy – 38 pkt do 36 m-cy – 40 pkt W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji i rękojmi lub wskaże okres gwarancji i rękojmi krótszy niż jeden ze wskazanych powyżej, uznaje się, iż udzieli on gwarancji i rękojmi na minimalny wymagany okres 24 miesięcy i w takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. w przedmiotowym kryterium W przypadku, gdy Wykonawca wskaże okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, przyjmuje się, że udzieli on gwarancji i rękojmi na okres wskazany w ofercie, jednakże w kryterium gwarancji i rękojmi otrzyma on maksymalną liczbę 40 pkt. Termin gwarancji i rękojmi biegnie od ostatecznego terminu odbioru przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Kopuła 1 szt.; teleskop słoneczny 1 szt.; pier stalowy dla teleskopu 1 szt; kamera do teleskopu nocnego oraz słonecznego 1 szt; połączenie kopuły do instalacji elektrycznej . Do obowiązków Wykonawcy należy: a) dostawa przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, wszelkie koszty i opłaty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia oraz serwis w okresie gwarancyjnym, b) montaż i uruchomienie obserwatorium, c) zainstalowanie i skonfigurowanie dostarczonych urządzeń, d) wydania wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowego użytkowania przedmiotu zamówienia, w tym instrukcji obsługi w języku polskim, w formie drukowanej; e) instruktaż pracowników Zamawiającego (co najmniej 2 osoby) z obsługi dostarczonych urządzeń w siedzibie Zamawiającego (tj. Szkoła Podstawowa im. Piotra Skargi w Warzycach- 38-200 Jasło, Warzyce 205).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)