Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i instalacja systemu opomiarowania linii technologicznej na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG3 „Opracowanie innowacyjnej metody obliczania śladu węglowego dla podstawowego koszyka produktów żywnościowych” – zadanie 3, zgodnie z „Koncepcją systemu pomiarowego”, stanowiącą Załącznik nr 2A do SIWZ, o minimalnych wymaganych parametrach technicznych, funkcjonalnych, użytkowych i ilościowych oraz warunkach, określonych w „Opisie Przedmiotu Zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Pod pojęciem dostawy i instalacji systemu opomiarowania linii technologicznej rozumie się dostarczenie, instalację, uruchomienie oraz sprawdzenie działania elementów systemu pomiaru energii elektrycznej, akwizycji i archiwizacji danych produkcyjnych oraz tworzenia raportów, zawierającego sprzęt, urządzenia, oprogramowanie oraz wszelkie materiały niezbędne do jego uruchomienia, a także przeszkolenie z obsługi personelu wskazanego przez Zamawiającego oraz materiały szkoleniowe, instrukcje PL, licencje na niezbędne oprogramowanie, dokumentację techniczną powykonawczą, dedykowane formularze i bazę danych do wprowadzania informacji o stanie produkcji, magazynach, kilometrach, pozostałych nośnikach energii itp. zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ „Koncepcja systemu pomiarowego”. |
GuidZP400 |
3471e62b-d507-4eef-89df-d1af80aa34ab
|
Biuletyn |
664756-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego
|
Regon |
000053835
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-532
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226063600
|
Zamawiajacy fax |
228490426
|
Zamawiajacy email |
marcin.sokolowski@ibprs.pl
|
Adres strony url |
www.ibprs.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.ibprs.pl/zamowienia-publiczne/trwajace
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof. Wacława Dąbrowskiego, 02-532 Warszawa, ul. Rakowiecka 36 pokój nr 134 (Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i instalacja systemu opomiarowania linii technologicznej na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG3 „Opracowanie innowacyjnej metody obliczania śladu węglowego dla podstawowego koszyka produktów żywnościowych” – zadanie 3
|
Numer referencyjny |
DA.22.11.2018.ZT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i instalacja systemu opomiarowania linii technologicznej na potrzeby realizacji projektu BIOSTRATEG3 „Opracowanie innowacyjnej metody obliczania śladu węglowego dla podstawowego koszyka produktów żywnościowych” – zadanie 3, zgodnie z „Koncepcją systemu pomiarowego”, stanowiącą Załącznik nr 2A do SIWZ, o minimalnych wymaganych parametrach technicznych, funkcjonalnych, użytkowych i ilościowych oraz warunkach, określonych w „Opisie Przedmiotu Zamówienia”, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Pod pojęciem dostawy i instalacji systemu opomiarowania linii technologicznej rozumie się dostarczenie, instalację, uruchomienie oraz sprawdzenie działania elementów systemu pomiaru energii elektrycznej, akwizycji i archiwizacji danych produkcyjnych oraz tworzenia raportów, zawierającego sprzęt, urządzenia, oprogramowanie oraz wszelkie materiały niezbędne do jego uruchomienia, a także przeszkolenie z obsługi personelu wskazanego przez Zamawiającego oraz materiały szkoleniowe, instrukcje PL, licencje na niezbędne oprogramowanie, dokumentację techniczną powykonawczą, dedykowane formularze i bazę danych do wprowadzania informacji o stanie produkcji, magazynach, kilometrach, pozostałych nośnikach energii itp. zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ „Koncepcja systemu pomiarowego”.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Określono w SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich:
a. z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień;
b. z powodu działania siły wyższej, o której mowa w §7 ust. 6 powyżej;
c. na skutek działania organów administracji, a w szczególności: opóźnień wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – maksymalnie o czas opóźnień, wydania decyzji odmownych w zakresie konsekwencji wynikających z wydanych decyzji;
d. z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Dostaw maksymalnie o czas trwania tych przyczyn;
e. na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres;
2) zmiana nazwy/nr katalogowego/parametrów dostarczanego sprzętu w przypadku zaniechania produkcji i/lub wprowadzenia sprzętu nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do takiego działania ze strony Zamawiającego jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianego w ten sposób sprzętu muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy;
3) zmiany korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem uzasadnienia korzyści dla Zamawiającego w granicach uzasadnionych korzyści;
4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
5) nastąpi zmiana oznaczenia adresu lub siedziby Wykonawcy;
6) nastąpi zmiana nazwy Wykonawcy z powodu przekształcenia lub innych zdarzeń skutkujących zmianą nazwy;
7) nastąpi zmiana danych podmiotowych Stron umowy np. zmiana konta bankowego Wykonawcy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom Postępowania muszą być złożone w formie odrębnego załącznika do Oferty i oznaczone klauzulą „POUFNE”
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nformacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom Postępowania muszą być złożone w formie odrębnego załącznika do Oferty i oznaczone klauzulą „POUFNE”
|
IV 4 4 data |
2019-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL - polski
|
IV 4 5 okres |
30
|