RejZamPub/88/2018

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664295-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 331925007, 337930005, 384370007, 301929103, 384371101, 331241312, 331419009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów.
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e961304-beb9-46a7-a617-7e6182d20ec4
Biuletyn 664295-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Regon 000288969
Zamawiajacy adres ulica ul. Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 63A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-091
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223179790
Zamawiajacy fax +48223179797
Zamawiajacy email dzp@spdsk.edu.pl
Adres strony url www.spdsk.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.spdsk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Profesora Józefa Polikarpa Brudzińskiego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1520 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Piętro 5, Pokój 121.5.D
Nazwa nadana zamowieniu RejZamPub/88/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 15
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (w zakresie pakietu 1-12: artykułów laboratoryjnych, w zakresie pakietu nr 13-15 – testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej), o wartości brutto nie niższej niż: Pakiet nr 1- 7 944 zł., Pakiet nr 2 - 8 684 zł.,Pakiet nr 3 -2 491 zł., Pakiet nr 4 - 14 780 zł.,Pakiet nr 5 - 80 zł., Pakiet nr 6 - 700 zł.,Pakiet nr 7 - 322 zł., Pakiet nr 8 - 2 171 zł,., Pakiet nr 9 - 202 zł., Pakiet nr 10 -5 422 zł., Pakiet nr 11 - 672 zł., Pakiet nr 12 -739 zł., Pakiet nr 13 -5 212 zł., Pakiet nr 14 -2 965 zł., Pakiet - 1 555 zł.,RAZEM: 44 207,00 zł W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ „Wykaz dostaw”) (szczegóły w pkt 16.A.1) SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie żądał od Wykonawców: dokumentów lub oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp (poza oświadczeniem wskazanym w pkt. 13 SIWZ), to jest: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w punkcie 16.B.1) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1). 1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 16.B. SIWZ. 5. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 16.B, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie żądał od Wykonawców: dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji takich jak: 1) Wykazu wykonanych głównych dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ, wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie – wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w pkt 16.A.1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem Zamówienia Zamawiający będzie żądał od Wykonawców: dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, to jest: Próbki: 1) Pakiet Nr 1 – (Probówki, butelki do hodowli komórkowej, pipety jednomiarowe, pipety do sarpety) a) Próbek (co najmniej po 10 szt. próbek dla każdej z pozycji w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu/opakowaniach) produktów wymienionych w poz. 1, 2, 8 pakietu nr 1 Formularza cenowego - w celu sprawdzenia czy probówki i butelki są odpowiednie do specjalistycznych hodowli z komórek szpiku, krwi, węzła chłonnego, płynu mózgowo-rdzeniowego, płynu z otrzewnej i płynu z opłucnej. Zamawiający będzie wykonywał próbę hodowli z użyciem wymienionych próbek. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ. Oferta zostanie odrzucona w przypadku, kiedy zaoferowany przez Wykonawcę produkt nie da odpowiedniej jakości hodowli lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. b) Próbek (co najmniej 10 szt. próbek w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu/opakowaniach) produktu wymienionego w poz. 10 pakietu nr 1 Formularza cenowego - w celu eliminacji tworzenia skrzepów i braku toksyczności na badaną próbkę szpiku u pacjentów hematoonkologicznych. Zamawiający wykona badanie, które będzie polegało na pobraniu szpiku i sprawdzenia ewentualnego tworzenia skrzepów. Następnie Zamawiający będzie weryfikował zaoferowany asortyment pod kątem zgodności z wymaganiami wskazanymi w SIWZ. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli w trakcie pobrania powstaną skrzepy lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Ponadto, w przypadku, kiedy zaoferowany asortyment nie da odpowiedniej jakości hodowli, oferta także zostanie odrzucona. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. c) Próbek (co najmniej po 10 szt. próbek dla każdej z pozycji w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu/opakowaniach) produktów wymienionych w poz. 13, 14, 15, 16, 17 pakietu nr 1 Formularza cenowego - w celu sprawdzenia czy zaproponowane pipety są kompatybilne z pipetorem typu Sarpeta stosowanym w Pracowni. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt nie będzie kompatybilny z pipetorem typu Sarpeta wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. 2) Pakiet Nr 2 - Probówki do PCR, końcówki PCR, końcówki do pipet automatycznych, a) Próbek (co najmniej po 20 szt. próbek dla każdej z pozycji w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu/opakowaniach) produktów wymienionych w poz. 11, 12, 13 pakietu nr 2 Formularza cenowego – w celu sprawdzenia kompatybilności końcówek z pipetami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia. Złożone przez Wykonawcę próbki Zamawiający będzie weryfikował również pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z pozostałymi wymaganiami wskazanymi w SIWZ. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt nie będzie kompatybilny z pipetami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. 3) Pakiet Nr 10 - Końcówki typu eppendorff do wykonywania diagnostyki metodą spektometrii mas na aparacie MALDI Biotyper a) Próbek (co najmniej 20 szt próbek dla pozycji nr 1 w najmniejszym oryginalnie fabrycznie zapakowanym opakowaniu produktu wymienionego w poz. 1 pakietu nr 10 Formularza cenowego – w celu potwierdzenia jakości oferowanego produktu, za produkt o wystarczającej jakości będzie uznana końcówka, która po zastosowaniu do nałożenia matrycy nie będzie powodować interferencji z matrycą i standardem BTS na aparacie MALDI TOF (odczyt widma prawidłowy). Oferta zostanie odrzucona, jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt będzie skutkował złym odczytem widma, lub zaoferowany produkt nie będzie zgodny z pozostałymi wymaganiami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. 4) Oświadczenia, że oferowane kapilary i strzykawki są kompatybilne z analizatorami ABL90, ABL90 Plus i GEM 4000 i zawierają heparynę litową zbalansowaną elektrolitowo – wg Załącznika nr 9 do SIWZ (dotyczy pakietu nr 4).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Probówki, butelki do hodowli komórkowej, pipety jednomiarowe, pipety do sarpety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Probówki do PCR, końcówki do pipet, końcówki PCR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne do aparatu LightCycler firmy Roche
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kapilary i strzykawki do badań gazometrycznych na analizatorze firmy Radiometer serii ABL 90, Flex oraz na analizatorze firmy Werfen serii GEM 4000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Butelki szklane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw do przechowywania szczepów typu Mikrobank
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Folia uszczelniająca PARAFILM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192910-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Papierki wskaźnikowe, sączki, bibułki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Taśmy, tryskawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Końcówki typu eppendorff do wykonywania diagnostyki metodą spektometrii mas na aparacie MALDI Biotyper
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Płytka 96 dołkowa przeznaczona do stosowania w autosamplerze sekwenatora ABI Genetic Analyser 3500
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Probówki i kamery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa True testy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Plastry i bibuły do Patch Testów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124131-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Lancety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141900-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów laboratoryjnych oraz testów i materiałów zużywalnych do diagnostyki alergologicznej dla SPDSK w Warszawie, z podziałem na 15 pakietów. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), Istotne postanowienia umowy oraz Formularz cenowy – Załączniki Nr 1, 2, 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)