Dostawa opakowań, testów i innego asortymentu dla Działu Sterylizacji i Dezynfekcji

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664142-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331980004, 444220004, 392242000, 92117008, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż opakowań, testów i innego asortymentu dla Dział Sterylizacji i Dezynfekcji w zakresie następujących grup:
Grupa 1 – Rękawy papierowo-foliowe; Grupa 2 – Opakowanie typu Tyvek; Grupa 3 – Torba do systemu Integra Pack; Grupa 4 – Taśmy; Grupa 5 – Wskaźniki do kontroli; Grupa 6 – Wskaźniki do kontroli; Grupa 7 – Wskaźniki do kontroli; Grupa 8 – Zestawy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych; Grupa 9 – Wskaźniki biologiczne; Grupa 10 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne; Grupa 11 – Naboje do plazmy; Grupa 12 – Wskaźniki biologiczne wraz z autoczytnikiem; Grupa 13 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne; Grupa 14 – Filtry papierowe; Grupa 15 – Filtry papierowe; Grupa 16 – Akcesoria do sterylizatora Getinge; Grupa 17 – Akcesoria różne; Grupa 18 – Szczotki do manualnego mycia narzędzi; Grupa 19 – Oleje do narzędzi; Grupa 20 – Środek czyszczący do morcelatora; Grupa 21 – Wskaźniki do kontroli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e90226ec-ae5c-4f97-8fb4-0527ffd89e78
Biuletyn 664142-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.biziel.umk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.biziel.umk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opakowań, testów i innego asortymentu dla Działu Sterylizacji i Dezynfekcji
Numer referencyjny NZZ/74/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż opakowań, testów i innego asortymentu dla Dział Sterylizacji i Dezynfekcji w zakresie następujących grup: Grupa 1 – Rękawy papierowo-foliowe; Grupa 2 – Opakowanie typu Tyvek; Grupa 3 – Torba do systemu Integra Pack; Grupa 4 – Taśmy; Grupa 5 – Wskaźniki do kontroli; Grupa 6 – Wskaźniki do kontroli; Grupa 7 – Wskaźniki do kontroli; Grupa 8 – Zestawy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych; Grupa 9 – Wskaźniki biologiczne; Grupa 10 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne; Grupa 11 – Naboje do plazmy; Grupa 12 – Wskaźniki biologiczne wraz z autoczytnikiem; Grupa 13 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne; Grupa 14 – Filtry papierowe; Grupa 15 – Filtry papierowe; Grupa 16 – Akcesoria do sterylizatora Getinge; Grupa 17 – Akcesoria różne; Grupa 18 – Szczotki do manualnego mycia narzędzi; Grupa 19 – Oleje do narzędzi; Grupa 20 – Środek czyszczący do morcelatora; Grupa 21 – Wskaźniki do kontroli
Cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania zgodnie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z póź. zm.), tzn.: deklarację zgodności i/lub certyfikat CE. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający będzie miał prawo wezwać Wykonawcę do przedłożenia deklaracji zgodności i/lub certyfikatu zgodności – wzór określony w załączniku nr 6 do SIWZ). b) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada aktualny dokument dopuszczający do obrotu i do używania w przypadku jeżeli nie podlega on regulacji ustawy o wyrobach medycznych – wzór określony w załączniku nr 6 do SIWZ. c) Aktualne ulotki i/lub karty informacyjne i/lub rysunki i/lub opisy oferowanego produktu – dotyczy wszystkich grup. d) Karty techniczne – dotyczy grup 1, 2, 3.
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2. wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ) i przedmiot zamówienia/szczegółowy formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 -6 ustawy pzp, na zasadach określonych w tym przepisie, 2) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy i ceny nie wyższej niż określona w niniejszej umowie, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 3) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy i ceny nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku wprowadzenia nowego produktu/wyrobu stanowiącego odpowiednik produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy. 4) przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania zakupu całości przedmiotu umowy w okresie określonym w umowie; łączny okres obowiązywania umowy, której czas trwania został przedłużony, nie może być dłuższy niż 4 lata.
IV 4 4 data 2019-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Numer sprawy: NZZ/74/D/18. 2. Miejsce i termin otwarcia ofert: publiczne jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lok. Nr 018, - niski parter w dniu 10.01.2019 r. o godzinie 11:00. 3. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Grażyna Domarus - Dział Sterylizacji i Dezynfekcji, tel. (52) 36-55-457; Przemysław Ściesiński - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (052) 36-55-495, fax. (052) 36-55-752, lok. 018, w godz. 7: 30 -15:00. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowione go przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.IV składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1 stosuje się. 6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7. Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 7.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 7.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego – www.biziel.umk.pl 8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: Nazwa kryterium: Cena; Waga kryterium: 60% Nazwa kryterium: Termin realizacji bieżącego zamówienia; Waga kryterium: 30% Nazwa kryterium: Termin załatwienia reklamacji jakościowej; Waga kryterium: 10% Sposób oceniania ofert: A. Kryterium: cena – wskaźnik C, obliczony będzie według wzoru: C = (Cn / Cb) x 60 [%]. Gdzie: Cn – cena brutto najtańszej oferty, Cb – cena brutto badanej oferty. W ramach kryterium „cena” wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. = 60%. B. Kryterium: termin realizacji bieżącego zamówienia – wskaźnik T, obliczony będzie według wzoru: T = (Tp / Tmax) x 30 [%]. Gdzie: Tp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium Ilość punktów przyznawanych w ramach Tp: 1) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 8 dni, w dni robocze – 0 pkt. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia od 6 do 7 dni, w dni robocze – 20 pkt. 3) Termin realizacji bieżącego zamówienia od 4 do 5 dni, w dni robocze – 60 pkt. 4) Termin realizacji bieżącego zamówienia od 2 do 3 dni, w dni robocze – 80 pkt. 5) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 1 dnia, w dni robocze – 100 pkt. W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. = 30%. C. Kryterium: termin załatwienia reklamacji jakościowej – wskaźnik R, obliczony będzie według wzoru: R = (Rp / Rmax) x 10 [%]. Gdzie: Rp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę, Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Rp: 1) Termin załatwienia reklamacji jakościowej do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt. 2) Termin załatwienia reklamacji jakościowej od 5 do 6 dni, w dni robocze – 60 pkt. 3) Termin załatwienia reklamacji jakościowej od 3 do 4 dni, w dni robocze – 80 pkt. 4) Termin załatwienia reklamacji jakościowej do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt. W ramach kryterium termin załatwienia reklamacji jakościowej Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. = 10%. W danej grupie, Wykonawca winien zaproponować jeden termin załatwienia reklamacji jakościowej dla wszystkich pozycji w grupie. W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje w danej grupie różny termin załatwienia reklamacji jakościowej dla poszczególnych pozycji, przy obliczaniu punktacji będzie brany pod uwagę termin o najdłuższej ilości dni, zaoferowany w danej pozycji. D. Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + T + R Gdzie: O – ocena oferty. C – cena T – termin realizacji bieżącego zamówienia R – termin załatwienia reklamacji jakościowej Uwaga: Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj.: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent). 9. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00, e-mail - przetargi@biziel.pl, NIP: 9532582266; REGON: 340517145. 10. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy – Szpital Uniwersytecki nr 2 im dr Jana Biziela. Miejsce dostawy: Zespół Magazynów Szpitalnych w siedzibie Zamawiającego. 11. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez jej otwierania.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 – Rękawy papierowo-foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawów papierowo-foliowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 – Opakowanie typu Tyvek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa opakowań typu Tyvek
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 – Torba do systemu Integra Pack
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa toreb do systemu Integra Pack
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4 – Taśmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa taśm
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa 5 – Wskaźniki do kontroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników do kontroli
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa 6 – Wskaźniki do kontroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników do kontroli
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa 7 – Wskaźniki do kontroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników do kontroli
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa 8 – Zestawy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Grupa 9 – Wskaźniki biologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników biologicznych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Grupa 10 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników biologicznych i chemicznych
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Grupa 11 – Naboje do plazmy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44422000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa nabojów do plazmy
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Grupa 12 – Wskaźniki biologiczne wraz z autoczytnikiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników biologicznych wraz z autoczytnikiem
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Grupa 13 – Wskaźniki biologiczne i chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników biologicznych i chemicznych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Grupa 14 – Filtry papierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa filtrów papierowych
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Grupa 15 – Filtry papierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa filtrów papierowych
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Grupa 16 – Akcesoria do sterylizatora Getinge
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów do sterylizatora Getinge
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Grupa 17 – Akcesoria różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów różnych
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Grupa 18 – Szczotki do manualnego mycia narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa szczotek do manualnego mycia narzędzi
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Grupa 19 – Oleje do narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 09211700-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa olejów do narzędzi
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Grupa 20 – Środek czyszczący do morcelatora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa środka czyszczącego do morcelatora
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Grupa 21 – Wskaźniki do kontroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33198000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wskaźników do kontroli
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin załatwienia reklamacji jakościowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji bieżącego zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)