GuidZP400 |
250ccd87-0532-477f-ba4d-5510fa7cabfa
|
Biuletyn |
664509-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prusicka 53-55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 120 920
|
Zamawiajacy fax |
713 121 498
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-trzebnica.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpital-trzebnica.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
ZP/17/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
27
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i
wielorazowego użytku wg potrzeb Zamawiającego, wyszczególnionych poniżej, z podziałem na 27 części
zwanych dalej pakietami:
1 Pakiet nr 1. Strzykawki
2 Pakiet nr 2. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze
3 Pakiet nr 3. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne)
4 Pakiet nr 4. Zestawy do punkcji opłucnej, do drenażu nadłonowego
5 Pakiet nr 5. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki
6 Pakiet nr 6. Rurki
7 Pakiet nr 7. Maski anestetyczne
8 Pakiet nr 8. Przyrządy do żywienia, zgłębniki i pegi
9 Pakiet nr 9. Opatrunki do cewników, okleiny
10 Pakiet nr 10. Worki oddechowe
11 Pakiet nr 11. Próżnociąg położniczy
12 Pakiet nr 12. Strzykawki bursztynowe
13 Pakiet nr 13. Ostrza do dermatomu
14 Pakiet nr 14. Worki laparoskopowe
15 Pakiet nr 15. Dreny i końcówki do odsysania
16 Pakiet nr 16. Dreny
17 Pakiet nr 17. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG
18 Pakiet nr 18. Ustniki do endoskopu kompatybilne z endoskopami firmy Pentax
19 Pakiet nr 19. Pojemnik na odpady medyczne
20 Pakiet nr 20. Strzykawka doustna
21 Pakiet nr 21. Worki do stomii
22 Pakiet nr 22. Laryngoskop dla noworodków
23 Pakiet nr 23. Narzędzia stalowe jednorazowe
24 Pakiet nr 24. Anestezjologia regionalna
25 Pakiet nr 25. Kaniule
26 Pakiet nr 26. Zestawy do drenażu klatki piersiowej
27 Pakiet nr 27. Paski do glukometrów
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby
zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 t.j. z
dnia 03.02.2017r.) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty
wymagane przez prawo– sporządzone wg wzoru załącznika nr 5a do SIWZ b) W przypadku, gdy
opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z
dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i
nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył stosowne
oświadczenie – wg załącznika nr 5b do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i
podpisany Formularz asortymentowo - cenowy – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Stosowne
pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z
właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje się
możliwość dokonania zmiany niniejszej umowy, poprzez: 1) przedłużenie terminu jej obowiązywania
określonego w § 7, w przypadku: a) nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 niniejszej
umowy, strony mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania wartości umowy, jednak
nie dłużej niż o 3 miesiące, b) skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, przedłużenie terminu
realizacji prawa opcji, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące, 2) zmiany danych firmy Wykonawcy lub
Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć,
przekształceń, zmiany siedziby, zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) zmianę w zakresie
przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania
wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie
dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym.
Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, bądź nazwy produktu, 4) zmiany producenta towaru
w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy
zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia. 5) ograniczenia asortymentu
objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich
równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody
na jej podwyższenie, 6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki
podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena jednostkowa brutto, cena
jednostkowa netto pozostanie niezmieniona, 7) zmiany cen urzędowych wprowadzonych decyzjami
właściwych organów państwowych - korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma
zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej; 8) zmniejszenie
wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta, 9) w przypadku zmiany wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie ustawy z dnia 10.10.2001r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zmianie może ulec
26.10.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cbef87ab-5cce-456a-8465-3a278c82eee2
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cbef87ab-5cce-456a-8465-3a278c82eee2 14/86
wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania, 10)
w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - zmianie może ulec wysokość
wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie po roku jej obowiązywania. 2. Oprócz
okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach
określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn,
wymienionych w ust. 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy roszczenia o
zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przyczyn wymienionych w ust. 1-2, każdej
ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej
umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: a) szczegółowy opis przyczyn
uzasadniających zmianę umowy, b) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, a w przypadkach, o którym
mowa w ust. 1 pkt 7) i 8) niniejszej umowy Strona umowy, która powołuje się na zaistniałą zmianę
zobowiązana jest wykazać stosownymi dokumentami drugiej Stronie, że: a) zmiany te będą miały wpływ
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz b) podać o jaką dokładnie wartość zmienią się
koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi
podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania
formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2019-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1. Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1.
Strzykawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz.III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz.III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3. Elektrody do symulacji zewnętrznej serca (sterylne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4. Zestawy do punkcji opłucnej, do drenażu nadłonowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4. Zestawy do punkcji opłucnej, do drenażu nadłonowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5. Cewniki Foley`a, Tiemann`a, Nelaton`a, worki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6. Rurki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6. Rurki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7. Maski anestetyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7. Maski anestetyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8. Przyrządy do żywienia, zgłębniki i pegi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8. Przyrządy do żywienia, zgłębniki i pegi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9. Opatrunki do cewników, okleiny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 9. Opatrunki do cewników, okleiny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10. Worki oddechowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 10. Worki oddechowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11. Próżnociąg położniczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 11. Próżnociąg położniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12. Strzykawki bursztynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 12. Strzykawki bursztynowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13. Ostrza do dermatomu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 13. Ostrza do dermatomu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14. Worki laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 14. Worki laparoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15. Dreny i końcówki do odsysania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 15. Dreny i końcówki do odsysania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16. Dreny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 16. Dreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 17. Elektrody, papiery, żele do EKG i USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18. Ustniki do endoskopu kompatybilne z endoskopami firmy Pentax
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 18. Ustniki do endoskopu kompatybilne z endoskopami firmy Pentax. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19. Pojemnik na odpady medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 19. Pojemnik na odpady medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20. Strzykawka doustna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 20. Strzykawka doustna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21. Worki do stomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 21. Worki do stomii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22. Laryngoskop dla noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 22. Laryngoskop dla noworodków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23. Narzędzia stalowe jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 23. Narzędzia stalowe jednorazowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23. Narzędzia stalowe jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 23. Narzędzia stalowe jednorazowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24. Anestezjologia regionalna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 24. Anestezjologia regionalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 25. Kaniule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 25. Kaniule. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 26. Zestawy do drenażu klatki piersiowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 26. Zestawy do drenażu klatki piersiowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 27. Paski do glukometrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 27. Paski do glukometrów . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane w Rozdz. III SIWZ i w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |