Dosatwa sprzętu komputerowego i multimedilanego do Centrum Symulacji Medycznej

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-07 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 663804-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 323300005, 302133008, 302131006, 302321108, 386521207, 386534001, 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego według poniższego podziału:
1.1 Zadanie nr 1 – Zestaw prezentacyjny i komunikacyjny do Sali ALS BLS
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu prezentacyjnego i komunikacyjnego do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.2 Zadanie nr 2 – System audio – wideo do Sali ALS BLS
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audio wideo do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.3 Zadanie nr 3 – Zestaw wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.4 Zadanie nr 4 - Zestaw wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.5 Zadanie nr 5 - System audio – video Sali egzaminów OSCE
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio – video do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.6 Zadanie nr 6 - Komputer przenośny typu laptop
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop do Centrum Symulacji Medycznej w ilości 1 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.7 Zadanie nr 7 - Urządzenie wielofunkcyjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.8 Zadanie nr 8 - Stanowisko komputerowe do Sali egzaminów OSCE
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska komputerowego do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.9 Zadanie nr 9 - Projektor multimedialny
Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.10 Zadanie nr 10 - Ekran projekcyjny
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranu projekcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.11 Zadanie nr 11 – Serwer do obsługi egzaminu OSCE
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obsługi egzaminu OSCE Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ.
1.12 Zadanie nr 12 – System audio-video do sali umiejętności pielęgniarskich
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio-video do Sali umiejętności pielęgniarskich Centrum Symulacji Medycznej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 12 załącznika nr 2 do SIWZ.
2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
3. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych
i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej .
5. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 361d6d0c-de26-4592-ae17-eb988ea5aec8
Biuletyn 663804-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Regon 45120274000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 155 953
Zamawiajacy fax 862 156 601
Zamawiajacy email emichalak@pwsip.edu.pl
Adres strony url www.pwsip.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsip.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsip.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty skłąda się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza)
Nazwa nadana zamowieniu Dosatwa sprzętu komputerowego i multimedilanego do Centrum Symulacji Medycznej
Numer referencyjny KZp.2730.25.18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego według poniższego podziału: 1.1 Zadanie nr 1 – Zestaw prezentacyjny i komunikacyjny do Sali ALS BLS Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu prezentacyjnego i komunikacyjnego do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.2 Zadanie nr 2 – System audio – wideo do Sali ALS BLS Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audio wideo do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3 Zadanie nr 3 – Zestaw wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.4 Zadanie nr 4 - Zestaw wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.5 Zadanie nr 5 - System audio – video Sali egzaminów OSCE Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio – video do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.6 Zadanie nr 6 - Komputer przenośny typu laptop Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop do Centrum Symulacji Medycznej w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.7 Zadanie nr 7 - Urządzenie wielofunkcyjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.8 Zadanie nr 8 - Stanowisko komputerowe do Sali egzaminów OSCE Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska komputerowego do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.9 Zadanie nr 9 - Projektor multimedialny Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego do Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.10 Zadanie nr 10 - Ekran projekcyjny Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranu projekcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.11 Zadanie nr 11 – Serwer do obsługi egzaminu OSCE Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obsługi egzaminu OSCE Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ. 1.12 Zadanie nr 12 – System audio-video do sali umiejętności pielęgniarskich Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio-video do Sali umiejętności pielęgniarskich Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 12 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. „Centrum Symulacji Medycznej przy PWSIiP w Łomży” nr POWR.05.03.00-00-0085/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, działanie 5.3 – Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych. 3. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 4. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 5. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Formularz jakościowy wymaganych parametrów - załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Katalogi producenta lub prospektów lub folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. na temat oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 2.1 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 2.2 w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2.3 nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT). 2.4 wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, 2.5 wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, 3. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw prezentacyjny i komunikacyjny do Sali ALS BLS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu prezentacyjnego i komunikacyjnego do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa System audio – wideo do Sali ALS BLS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audio wideo do Sali ALS BLS Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia prezentacyjnego komunikacyjnego do Sali wysokiej wierności Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu wyposażenia pomieszczenia kontrolnego - sterowni Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa System audio – video Sali egzaminów OSCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio – video do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 5 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Komputer przenośny typu laptop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop do Centrum Symulacji Medycznej w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 7 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Stanowisko komputerowe do Sali egzaminów OSCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowiska komputerowego do Sali egzaminów OSCE Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 8 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektora multimedialnego do Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 9 załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Ekran projekcyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranu projekcyjnego do Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 10 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Serwer do obsługi egzaminu OSCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48821000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera do obsługi egzaminu OSCE Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 11 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa System audio-video do sali umiejętności pielęgniarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio-video do Sali umiejętności pielęgniarskich Centrum Symulacji Medycznej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa pkt. 12 załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)