Dostawy produktów mleczarskich dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-04 00:00:00
Instytucja Zakład Karny Nr 1
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty serowarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664543-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155400005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Lp.Nazwa artykułu Norma Ilość
1.Ser topiony kostka 100 g:
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-66/A-86233 3 000 kg
2.Krążki serowe (ser w trójkątach):
- opakowanie 140g
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-66/A-86233 600 kg
3.Jogurt owocowy:
- kubek max.120g,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-A-86061 900 kg
4.Jogurt naturalny:
- kubek max.150g,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-A-86061 1 200 kg
5.Mleko w proszku pełne:
- opakowanie - max. 25 kg
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-A-86024 200 kg
6.Mleko w proszku odtłuszczone:
- opakowanie - max. 25 kg
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-A-86024 4 500 kg
7.Produkt mleczny dla dzieci do 1-go roku życia (np. petit-danon lub podobny):
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-A-86041 30 kg
8.Ser żółty:
- baton prostokątny,
- w konsystencji twardy, nie kruszący się,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 30 dni PN-68/A-86230 900 kg
9.Serek homogenizowany:
- smak - owocowy, śmietankowy lub waniliowy,
- kubek max.150g,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 4 000 kg
10.Serek homogenizowany:
- smak – naturalny,
- kubek max.150g,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 900 kg
11.Twarogowy serek kanapkowy:
- kubek max.125 g,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 1 600 kg
12.Śmietana 18%:
- opakowanie - max. 1 l,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 10 dni PN-A-86050 3 100 l
13.Twaróg półtłusty:
- kostka 100 g lub 200 g,
- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 11 000 kg

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fccd5cf8-faab-4ff0-94c7-b10625f61f06
Biuletyn 664543-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny Nr 1
Regon 31964100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybickiego
Zamawiajacy adres numer domu 42665
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 64 40 400
Zamawiajacy fax 56 64 40 499
Zamawiajacy email zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl/oisw w bydgoszczy/zakład karny nr 1 w grudziądzu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny zakład karny
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sw.gov.pl/oisw w bydgoszczy/zakład karny nr 1 w grudziądzu
Wymagane przeslanie ofert inny wyłacznie forma pisemna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy produktów mleczarskich dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Lp.Nazwa artykułu Norma Ilość 1.Ser topiony kostka 100 g: - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-66/A-86233 3 000 kg 2.Krążki serowe (ser w trójkątach): - opakowanie 140g - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-66/A-86233 600 kg 3.Jogurt owocowy: - kubek max.120g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-A-86061 900 kg 4.Jogurt naturalny: - kubek max.150g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-A-86061 1 200 kg 5.Mleko w proszku pełne: - opakowanie - max. 25 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-A-86024 200 kg 6.Mleko w proszku odtłuszczone: - opakowanie - max. 25 kg - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 60 dni PN-A-86024 4 500 kg 7.Produkt mleczny dla dzieci do 1-go roku życia (np. petit-danon lub podobny): - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-A-86041 30 kg 8.Ser żółty: - baton prostokątny, - w konsystencji twardy, nie kruszący się, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 30 dni PN-68/A-86230 900 kg 9.Serek homogenizowany: - smak - owocowy, śmietankowy lub waniliowy, - kubek max.150g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 4 000 kg 10.Serek homogenizowany: - smak – naturalny, - kubek max.150g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 900 kg 11.Twarogowy serek kanapkowy: - kubek max.125 g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 1 600 kg 12.Śmietana 18%: - opakowanie - max. 1 l, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 10 dni PN-A-86050 3 100 l 13.Twaróg półtłusty: - kostka 100 g lub 200 g, - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 20 dni PN-91/A-86300 11 000 kg
Cpv glowny przedmiot 15540000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszej siwz). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VIII pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej siwz); Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 7. Wyjaśnienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. Konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawa zamówień publicznych, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków np. Konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. Konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji, b) oświadczenie wyszczególnione w pkt 1 ppkt 1 podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji, c) dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 2 ppkt 1, oraz pkt 3 i 4 tego rozdziału złożone przez wszystkich wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną. Oświadczenia te, mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 2) Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1-2, oraz w pkt 3 i 4 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go i podpisuje na każdej stronie przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem „za zgodność z oryginałem“. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania m a osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 3 stosuje się odpowiednio co do terminu. 5) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IX siwz – oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia i dokumenty są niekompletne, zawierają błąd lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasadach, których Wykonawca polega na zasobach określonych w art. 22 a ustawy pzp kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczone "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8) Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem". 9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX siwz w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) dokumenty/oświadczenia. Jeżeli oświadczenia i dokumenty są sporządzane w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczeń na język polski. 10) Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodnością z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 11) Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 12) W przypadku potwierdzenia dokumentów za zgodnością z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy Wykonawcy oraz klauzula "za zgodność z oryginałem". W przypadku dokumentów wielostronnicowych, należy poświadczyć "za godność z oryginałem" każdą stronę dokumentu lub ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz informacją o liczbie poświadczonych stron. 13) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 14) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie: a) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, b) zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na artykuły, których dotyczy umowa na zasadach określonych w § 1 ust. 2, c) każdej zmiany, która jest korzystna dla zamawiającego lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiany określone mogą być dokonywane jedynie aneksem do umowy. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy powiadamia pisemnie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi oraz prawnymi, a także przedkłada propozycję aneksu do umowy. W uzasadnionych przypadkach np. zmiana przepisów prawa w/w termin może ulec skróceniu.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 8. Informacje te będą umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie i oznaczone klauzulą „tajne”. Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
IV 4 4 data 2019-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)