Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664396-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo-cenowy)
Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy:
• Przygotowanie do produkcji przedmiotu zamówienia, uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego,
• Wykonanie, opakowanie, ubezpieczenie, transport do Zamawiającego.
Przygotowany materiał do produkcji wymagać będzie akceptacji Zamawiającego.
Wykonanie prac następować będzie z materiałów Wykonawcy, w oparciu o jego warsztat.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 - Materiały informacyjno-promocyjne
Część nr 2 - Plakaty

Dodatkowe informacje

GuidZP400 082288fc-4b29-4678-8379-b1c6cfa8e019
Biuletyn 664396-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 128700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Adres strony internetowej www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uni.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uni.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Rektora Kancelaria, 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68, pokój 001a, poziom -1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer referencyjny 83/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo-cenowy) Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy: • Przygotowanie do produkcji przedmiotu zamówienia, uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego, • Wykonanie, opakowanie, ubezpieczenie, transport do Zamawiającego. Przygotowany materiał do produkcji wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Wykonanie prac następować będzie z materiałów Wykonawcy, w oparciu o jego warsztat. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część nr 1 - Materiały informacyjno-promocyjne Część nr 2 - Plakaty
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie dotyczy sykcesywnej dostawy materiałów promocyjnych. W związku z tym może wystapić sytuacja, że część zamówienia będzie dotyczyć projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ale na etapie wszczęcia postępowania Zamawiający nie jest w stanie okreslić z jakich programów i w jakim zakresie.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 3 stosuje się. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców. każdy z nich jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego złożyć dokument o których mowa w pkt 1.
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust.11 Zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy następującego oświadczenia: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798 ze. zm.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców 3.Propozycja treści oświadczenia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy z wyłączeniem: 1) przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W tym przypadku kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. 2) zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia większej ilości asortymentu w niektórych pozycjach, a niektórych pozycjach w ilościach mniejszych niż wynika to z Arkusza asortymentowo-cenowego. 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zmiany umowy, za wyjątkiem sytuacji wymienionej w ust. 1 pkt 2), wymagają zawarcia Aneksu do umowy w formie pisemnej.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały informacyjno-promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie zrealizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie 7 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy w zależności co nastąpi wcześniej, zgodnie z terminami wskazanymi w arkuszu asortymentowo-cenowym.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo-cenowy) Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy: • Przygotowanie do produkcji przedmiotu zamówienia, uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego, • Wykonanie, opakowanie, ubezpieczenie, transport do Zamawiającego. Przygotowany materiał do produkcji wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Wykonanie prac następować będzie z materiałów Wykonawcy, w oparciu o jego warsztat
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Plakaty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie będzie zrealizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie 7 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy w zależności co nastąpi wcześniej, zgodnie z terminami wskazanymi w arkuszu asortymentowo-cenowym.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo-cenowy) Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy: • Przygotowanie do produkcji przedmiotu zamówienia, uzgodnienie z Zamawiającym projektu graficznego, • Wykonanie, opakowanie, ubezpieczenie, transport do Zamawiającego. Przygotowany materiał do produkcji wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Wykonanie prac następować będzie z materiałów Wykonawcy, w oparciu o jego warsztat
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)