Dostawę środków czystości do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1- Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg. Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy. Znak postępowania: ZP-57/WZŻ/2018

Data publikacji 2018-12-28
Data zakończenia 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664483-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1)Zadanie nr 1
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących ( płyny do mycia naczyń, płyny do mycia podłóg) do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków :
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław,
Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław.
2.Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w pionie żywienia ) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w pionie żywienia. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 ,ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo – cenowym.
7.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
8.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16)
w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."







2) Zadanie nr 2
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław.
2. Towary będące przedmiotem dostawy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.2 - Formularz asortymentowo-
cenowy(załącznik nr 2.2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6.2
do SIWZ - Projekt umowy.
7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 .2 do SIWZ.
Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
9.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."

Dodatkowe informacje

GuidZP400 775d803e-f405-446f-91b0-85e341d0542e
Biuletyn 664483-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 021545051
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +4871 365 03 46,
Zamawiajacy fax +48713650358
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16 - zadanie 1 i kolumna 15 - zadanie 2)w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53- 609 Wrocław- SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę środków czystości do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1- Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg. Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy. Znak postępowania: ZP-57/WZŻ/2018
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP-57/WZŻ/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1)Zadanie nr 1 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących ( płyny do mycia naczyń, płyny do mycia podłóg) do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków : Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2.Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym. 3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w pionie żywienia ) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami. 4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w pionie żywienia. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym. 5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 6.Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 ,ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007 Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo – cenowym. 7.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 8.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego." 2) Zadanie nr 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław. 2. Towary będące przedmiotem dostawy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym. 3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami. 4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym. 5.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.2 - Formularz asortymentowo- cenowy(załącznik nr 2.2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6.2 do SIWZ - Projekt umowy. 7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007 8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 .2 do SIWZ. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 9.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-11T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Certyfikat Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007 dotyczy producentów zaproponowanego asortymentu – zgodnie z załącznikiem nr 2.1 i 2.2 do SIWZ Formularzem asortymentowo - cenowym. Wykonawca na każdym certyfikacie zobowiązany jest zaznaczyć jakiej pozycji Formularza certyfikat dotyczy . Wykonawca ,który zaproponuje Certyfikat ISO dla wszystkich pozycji Formularza asortymentowo – cenowego dla zadania nr 1 i 2 otrzyma punkty w kryterium Posiadanie systemu ISO przez producentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 2. Nie stanowią zmiany umowy następujące okoliczności: 1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,) 3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na: 1) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić pisemnie, że asortyment nie jest dostępny na rynku. 2) zmianie ilości poszczególnych artykułów na inne artykuły wskazane w Formularzu asortymentowo cenowym przy zachowaniu ich wartości………………………………………………; 3) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie; 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w zakresie nie większym niż 20% Wykonawca oświadcza, że nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjecie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 2. Nie stanowią zmiany umowy zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na: 1)niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. 2) zmianie ilości poszczególnych artykułów na inne artykuły wskazane w Formularzu asortymentowo cenowym z zastrzeżeniem, że zmiana artykułów nie może przekroczyć 10% danego asortymentu ; 3)zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie; 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w zakresie nie większym niż 20% Wykonawca oświadcza, ze nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjecie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz asortymentowo-cenowy- dla zadania nr 1 i zadania nr 2; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących ( płyny do mycia naczyń, płyny do mycia podłóg) do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków : Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2.Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym. 3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w pionie żywienia ) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami. 4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w pionie żywienia. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym. 5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 6.Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 ,ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007 Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo – cenowym. 7.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 8.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-10-11T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław. 2. Towary będące przedmiotem dostawy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym. 3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami. 4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym. 5.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.2 - Formularz asortymentowo- cenowy(załącznik nr 2.2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6.2 do SIWZ - Projekt umowy. 7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007 8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 .2 do SIWZ. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. 9.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji poszczególnych dostaw
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Posiadanie systemu ISO przez producentów
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)