2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1)Zadanie nr 1
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących ( płyny do mycia naczyń, płyny do mycia podłóg) do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków :
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław,
Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław.
2.Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w pionie żywienia ) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w pionie żywienia. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 ,ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo – cenowym.
7.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
8.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16)
w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
2) Zadanie nr 2
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław.
2. Towary będące przedmiotem dostawy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.2 - Formularz asortymentowo-
cenowy(załącznik nr 2.2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6.2
do SIWZ - Projekt umowy.
7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 .2 do SIWZ.
Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
9.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
|
GuidZP400 |
775d803e-f405-446f-91b0-85e341d0542e
|
Biuletyn |
664483-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
021545051
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+4871 365 03 46,
|
Zamawiajacy fax |
+48713650358
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16 - zadanie 1 i kolumna 15 - zadanie 2)w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Wykonawcy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53- 609 Wrocław- SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę środków czystości do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1- Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg. Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy. Znak postępowania: ZP-57/WZŻ/2018
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-57/WZŻ/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1)Zadanie nr 1
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących ( płyny do mycia naczyń, płyny do mycia podłóg) do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków :
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław,
Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław.
2.Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w pionie żywienia ) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w pionie żywienia. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 ,ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo – cenowym.
7.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
8.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16)
w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
2) Zadanie nr 2
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław.
2. Towary będące przedmiotem dostawy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.2 - Formularz asortymentowo-
cenowy(załącznik nr 2.2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6.2
do SIWZ - Projekt umowy.
7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 .2 do SIWZ.
Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
9.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-10-11T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikat Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008,
ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007 dotyczy producentów zaproponowanego
asortymentu – zgodnie z załącznikiem nr 2.1 i 2.2 do SIWZ Formularzem
asortymentowo - cenowym. Wykonawca na każdym certyfikacie zobowiązany jest
zaznaczyć jakiej pozycji Formularza certyfikat dotyczy .
Wykonawca ,który zaproponuje Certyfikat ISO dla wszystkich pozycji Formularza
asortymentowo – cenowego dla zadania nr 1 i 2 otrzyma punkty w kryterium
Posiadanie systemu ISO przez producentów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Nie stanowią zmiany umowy następujące okoliczności:
1) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,)
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1) niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić pisemnie, że asortyment nie jest dostępny na rynku.
2) zmianie ilości poszczególnych artykułów na inne artykuły wskazane w Formularzu asortymentowo cenowym przy zachowaniu ich wartości………………………………………………;
3) zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w zakresie nie większym niż 20% Wykonawca oświadcza, że nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjecie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
2. Nie stanowią zmiany umowy zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, polegające na:
1)niedostępności na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikających z zaprzestania ich produkcji lub wycofania towarów z rynku pod warunkiem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia ceny ofertowej.
2) zmianie ilości poszczególnych artykułów na inne artykuły wskazane w Formularzu asortymentowo cenowym z zastrzeżeniem, że zmiana artykułów nie może przekroczyć 10% danego asortymentu ;
3)zmianie wielkości opakowania zbiorczego oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań jednostkowych z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie;
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w zakresie nie większym niż 20% Wykonawca oświadcza, ze nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazach adresowych (dodanie lub odjecie adresu dostawy) z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty:
1) Formularz asortymentowo-cenowy- dla zadania nr 1 i zadania nr 2;
11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1;
2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.;
3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa płynów do mycia naczyń, płynów do mycia podłóg.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących ( płyny do mycia naczyń, płyny do mycia podłóg) do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków :
Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław,
Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław.
2.Przedmiot zamówienia musi być oryginalnie zapakowany, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, dokumenty potwierdzające dopuszczenie preparatów do kontaktu z żywnością (dotyczy wszystkich produktów używanych w pionie żywienia ) oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa, posiadać znak CE oraz piktogram (znak) wskazujący, że zaproponowany asortyment ma dopuszczenie do kontaktu z żywnością- dotyczy preparatów stosowanych w pionie żywienia. Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy z minimum 12 miesięcznym terminem ważności licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością z Międzynarodową normą ISO 9001:2008 ,ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ- Formularzu asortymentowo – cenowym.
7.Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
8.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 16)
w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2- Dostawa proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy proszków do prania, płynów do płukania oraz odplamiaczy i wybielaczy do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław,
Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław.
2. Towary będące przedmiotem dostawy muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm w zakresie ich obowiązującym i posiadać polskie napisy na opakowaniu jednostkowym.
3.Asortyment wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym musi posiadać certyfikaty, atesty Pomnika Centrum Zdrowia Dziecka lub Innego Instytutu badawczego prowadzącego badania na grupie dzieci mającej skłonność do alergii oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U.2015.1203) jak również z innymi obowiązującymi przepisami.
4.Asortyment musi być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakiem bezpieczeństwa , posiadać znak CE . Znak ten musi być umieszczony na opakowaniu jednostkowym.
5.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2.2 - Formularz asortymentowo-
cenowy(załącznik nr 2.2 stanowić będzie równocześnie załącznik do umowy) i załącznik nr 6.2
do SIWZ - Projekt umowy.
7. Zaproponowany asortyment musi być wysokiej jakości, zaleca się aby był wyprodukowany przez Firmy posiadające System Zarządzania Jakością zgodny z Międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO 9001:2015,ISO 14001:2015,ISO 22716:2007
8.Zamawiający dopuszcza produkty równoważne do opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 .2 do SIWZ.
Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
9.Przedmiot zamówienia w przypadku dostawy do żłobka nr 12 ( kolumna 15) w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ będzie realizowany w ramach projektu pn.: „Dolnośląskie żłobki, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego, poddziałanie 8.4.1 Godzenie życia zawodowego i prywatnego – konkursy horyzontalne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego."
|
| |