Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”. - dostawa mebli – biblioteka.

Data publikacji 2018-12-31
Data zakończenia 2019-01-08 00:00:00
Instytucja Gmina Kościelisko
Miejscowość Kościelisko
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664975-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391550003, 391433102
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń biblioteki w bu-dynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173.
Zmawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części:
CZĘŚĆ I- meble na wymiar
CZĘŚĆ II- meble standardowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr załącznik nr 7 do SIWZ.



3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje :
3.1.1.1. Meble na wymiar:
• regały biblioteczne różne rozmiary
• półka
• regały ze skośnymi półkami
• regał do kącika dziecięcego
• lada biblioteczna
• szafa biurowa

3.1.1.2. Meble standardowe:
• gazetnik
• stopień biblioteczny
• stoliki regulowaną wysokością
• krzesło obrotowe
• krzesła zawieszane
• stoliki do kącika dziecięcego
• krzesełka do stolika dziecięcego
• pufy do kącika dziecięcego
• dywan do kącika dziecięcego
• przewijak ścienny z atestem
• wieszak drzewo metaloplastyka
• biblioteczki
• pojemnika na kółkach
• fotel
• regał żaluzjowy

3.1.2. Miejsce realizacji:
3.1.2.1. Gmina Kościelisko – miejscowość Dzianisz- budynek wielofunkcyjny – pomieszczenia przeznaczone dla biblioteki – 34-514 Dzianisz 173

3.1.3. Sposób realizacji dostaw:
3.1.3.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio prze-szkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń.
3.1.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obo-wiązującymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach ty-pu przedszkole.
3.1.3.3. Dostawa mebli na wymiar wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów na-leży ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu.
3.1.4. Sposób rozliczania:
3.1.4.1. Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur.
3.1.5. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia:
3.1.5.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy.
3.1.5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego
3.1.5.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, za-montowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e8be87e7-c9c6-432c-a867-e450555e84b9
Biuletyn 664975-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kościelisko
Regon 49052655000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzelców Podhalańskich
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kościelisko
Zamawiajacy kod pocztowy 34511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 079 100
Zamawiajacy email przetargi@koscielisko.com.pl
Adres strony url www.gminakoscielisko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gminakoscielisko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminakoscielisko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”. - dostawa mebli – biblioteka.
Numer referencyjny ZP.272.65.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń biblioteki w bu-dynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173. Zmawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części: CZĘŚĆ I- meble na wymiar CZĘŚĆ II- meble standardowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr załącznik nr 7 do SIWZ. 3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje : 3.1.1.1. Meble na wymiar: • regały biblioteczne różne rozmiary • półka • regały ze skośnymi półkami • regał do kącika dziecięcego • lada biblioteczna • szafa biurowa 3.1.1.2. Meble standardowe: • gazetnik • stopień biblioteczny • stoliki regulowaną wysokością • krzesło obrotowe • krzesła zawieszane • stoliki do kącika dziecięcego • krzesełka do stolika dziecięcego • pufy do kącika dziecięcego • dywan do kącika dziecięcego • przewijak ścienny z atestem • wieszak drzewo metaloplastyka • biblioteczki • pojemnika na kółkach • fotel • regał żaluzjowy 3.1.2. Miejsce realizacji: 3.1.2.1. Gmina Kościelisko – miejscowość Dzianisz- budynek wielofunkcyjny – pomieszczenia przeznaczone dla biblioteki – 34-514 Dzianisz 173 3.1.3. Sposób realizacji dostaw: 3.1.3.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio prze-szkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 3.1.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obo-wiązującymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach ty-pu przedszkole. 3.1.3.3. Dostawa mebli na wymiar wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów na-leży ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 3.1.4. Sposób rozliczania: 3.1.4.1. Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 3.1.5. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.1.5.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 3.1.5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego 3.1.5.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, za-montowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Cpv glowny przedmiot 39155000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w opar-ciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy [dotyczy Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postę-powaniu restrukturyzacyjnym jest przewidzia-ne zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawo-mocnym posta-nowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwida-cję jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615)]
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty ; ew. pełnomocnictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykazania braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przy-należności do tej samej grupy kapitało-wej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postę-powania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że po-wiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków: 1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia, na skutek przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, tj.: a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie. 2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku: a) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie, 3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowa-dzenia tych zmian, e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do ak-tualnego stanu prawnego.
IV 6 1 sposob udostepniania 12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postę-powaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowią-cych ta-jemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
IV 6 1 srodki ochrony 12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej opra-wie (opako-waniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego za-strzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona
IV 4 4 data 2019-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń biblioteki w bu-dynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173. Zmawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części: CZĘŚĆ I- meble na wymiar Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr załącznik nr 7 do SIWZ. 3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje : 3.1.1.1. Meble na wymiar: • regały biblioteczne różne rozmiary • półka • regały ze skośnymi półkami • regał do kącika dziecięcego • lada biblioteczna • szafa biurowa 3.1.2. Miejsce realizacji: 3.1.2.1. Gmina Kościelisko – miejscowość Dzianisz- budynek wielofunkcyjny – pomieszczenia przeznaczone dla biblioteki – 34-514 Dzianisz 173 3.1.3. Sposób realizacji dostaw: 3.1.3.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio prze-szkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 3.1.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obo-wiązującymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach ty-pu przedszkole. 3.1.3.3. Dostawa mebli na wymiar wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów na-leży ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 3.1.4. Sposób rozliczania: 3.1.4.1. Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 3.1.5. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.1.5.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 3.1.5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego 3.1.5.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, za-montowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa meble standardowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pomieszczeń biblioteki w bu-dynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173. Zmawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części: CZĘŚĆ II- meble standardowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający opisał w załączniku nr załącznik nr 7 do SIWZ. 3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje : 3.1.1.1. Meble standardowe: • gazetnik • stopień biblioteczny • stoliki regulowaną wysokością • krzesło obrotowe • krzesła zawieszane • stoliki do kącika dziecięcego • krzesełka do stolika dziecięcego • pufy do kącika dziecięcego • dywan do kącika dziecięcego • przewijak ścienny z atestem • wieszak drzewo metaloplastyka • biblioteczki • pojemnika na kółkach • fotel • regał żaluzjowy 3.1.2. Miejsce realizacji: 3.1.2.1. Gmina Kościelisko – miejscowość Dzianisz- budynek wielofunkcyjny – pomieszczenia przeznaczone dla biblioteki – 34-514 Dzianisz 173 3.1.3. Sposób realizacji dostaw: 3.1.3.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio prze-szkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 3.1.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obo-wiązującymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach ty-pu przedszkole. 3.1.3.3. Dostawa mebli na wymiar wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów na-leży ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 3.1.4. Sposób rozliczania: 3.1.4.1. Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur. 3.1.5. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.1.5.1. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 3.1.5.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego 3.1.5.3. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, za-montowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  

Criterion

Kryteria okres udzielonych gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)