GuidZP400 |
dec5f10d-91bf-4168-8dda-5d0031c58045
|
Biuletyn |
664527-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
112639460000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3149700,
|
Zamawiajacy fax |
22 3149900
|
Zamawiajacy email |
dzp.bp@amw.com.pl,
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://siwz.amw.com.pl/biuro_prezesa/zamowienia_publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://siwz.amw.com.pl/biuro_prezesa/zamowienia_publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń biurowych
|
Numer referencyjny |
BP-DZP.7720.92.2018/103/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i innych urządzeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się
w Opisie Przedmiotu Zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy, lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dotyczy każdego z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotna zmiana warunków umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Prawa zamówień publicznych, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
3) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, formy prawnej itd.);
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
5) zmiany formy lub treści wzorów formularzy stanowiących Załączniki do Umowy.
2. Zmiany, o których mowa w pkt.1 ppkt 1) - 2) nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.
|
IV 4 4 data |
2019-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|