| GuidZP400 |
de106f0e-2444-49ca-b1c8-bae0f3d63a77
|
| Biuletyn |
664900-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
|
| Regon |
27278032300014
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Energetyków
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0324291000, 4291288
|
| Zamawiajacy fax |
324 291 225
|
| Zamawiajacy email |
zampub@szpital.rybnik.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy wyrobów medycznych – zestawów do aparatu do chirurgicznego oczyszczania ran Versajet II Plus prod. Smith and Nephew
|
| Numer referencyjny |
LAS-381-PN/123-2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych – zestawów do aparatu do chirurgicznego oczyszczania ran Versajet II Plus prod. Smith and Nephew, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz cenowy”).
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika.
Podane w formularzu cenowym ilości dotyczą okresu 24 miesięcy (na taki okres zostanie zawarta umowa), ilości te mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb szpitala.
Dostawy będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie i formularzu cenowym.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
Dostarczany asortyment musi:
1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty,
2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty,
3. posiadać termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od momentu dostarczenia, chyba że w formularzu cenowym (dotyczy asortymentu, dla którego określa się termin ważności).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2;
1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy:
2.1. do oferty - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.
2.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.
3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy:
3.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr 1.1 dopuszczenia do obrotu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia scharakteryzowany w załączniku nr 1.1 spełnia wymogi zamawiającego. Oświadczenia
zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ.
3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) należy dołączyć: - Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
Zamawiający przewiduje weryfikację spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, tj. wymagań postawionych w formularzu cenowym oraz wymogu posiadania przez oferowany asortyment dopuszczenia do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, na podstawie – łącznie – treści formularza cenowego, w tym: informacji podanych przez wykonawcę w poszczególnych kolumnach tego formularza (jak np. nazwa handlowa, wytwórca), oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| IV 4 4 data |
2019-01-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru załącznika nr 1.1 do specyfikacji);
2. oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.3 ogłoszenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji);
3. pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji). Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr 1.1, dopuszczenia do obrotu i do używania zawarte jest w formularzu oferty.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|