Usługa minimum 3 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych „Systemu informacji prawnej” i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP-56/WZŻ/2018

Data publikacji 2018-12-31
Data zakończenia 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664865-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy, udzieli dostępu do elektronicznej bazy danych Systemu Informacji Prawnej oraz modułów (tzw. eksperckich) specjalistycznych w trybie on-line od dnia zawarcia umowy (…..) do 31.12.2019 r.
- w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu minimum 3 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych SIP i modułów specjalistycznych, 24h/dobę i 7 dni w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy. Dostęp musi być możliwy bez względu na adres IP, z którego następuje połączenie.
Ilość jednoczesnych dostępów do systemu stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert”

- Wykonawca udostępni Zamawiającemu jedno konto administracyjne, z uprawnieniami umożliwiającymi dodawania bądź edycję kont użytkowników, w tym określanie poziomu dostępu do poszczególnych modułów SIP.
2. Minimalne wymagania względem bazy SIP
Baza SIP musi zawierać :
1) Bazę aktualnych aktów prawnych,
2) Prawo europejskie podlegające stałej aktualizacji i ocenie co do aktualności.
3) bazę aktualnych aktów prawa miejscowego wraz z orzecznictwem
Komplet prawa miejscowego ocenianego co do aktualności, opublikowany w 16 wojewódzkich dziennikach urzędowych wydanych po 1 stycznia 1999 r.
3) Aktualizowany na bieżąco zbiór komentarzy do aktów prawnych.
4) Dostęp do poszukiwanego orzecznictwa oraz obszerną bazę orzeczniczą.
5)Kalendarium aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych oraz ustaw wygasających lub zmienianych, aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych musi obejmować akty prawne publikowane w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim.
6) Roczniki pozwalające odnaleźć akt prawny z uwzględnieniem wydań archiwalnych i bieżących.
7) Bazę dzienników resortowych.
8) Treść aktów prawnych oraz metryki z Dzienników Urzędowych i Monitorów Polskich od 1918 roku. Zamawiający dopuszcza skan treści aktów prawnych z okresu międzywojennego.
3. Dokument licencyjny zostanie dostarczony w terminie 14 dni po podpisaniu umowy.
System Informacji Prawnej musi umożliwiać dostęp do modułów/komentarzy specjalistycznych (tzw. eksperckich) :
1) Komentarz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
2) Komentarz Prawo Zamówień Publicznych
4. Dostęp do modułów specjalistycznych musi być możliwy w tzw. trybie eksperckim, tj. z możliwością zadawania pytań specjalistom w zakresie tych przepisów i otrzymywania odpowiedzi. Wykonawca w ramach dostępu do modułów eksperckich, umożliwi Zamawiający zadanie do 150 pytań z obu dziedzin prawa (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - 75 pytań, Prawo Zamówień Publicznych - 75 pytań) przez cały okres obowiązywania umowy.
W ramach zadawania pytań specjalistom Zamawiający oczekuje udzielenia odpowiedzi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę ale nie dłużej niż 7 dni roboczych liczonych od dnia zadania pytania.
Udzielone odpowiedzi na pytania muszą posiadać informacje o dacie udzielenia odpowiedzi.
Odpowiedzi na pytania powinny być oceniane co do aktualności.
Łączna ilość pytań, które może zadać Zamawiający w systemie eksperckim stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert”
Maksymalny czas oczekiwania (określony w dniach) oczekiwania na odpowiedzi na pytania z zakresu zamówień publicznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert”


Wymagania dotyczące funkcjonalności programu:
SIP musi mieć możliwość :
• wyszukiwania wg identyfikatora /sygnatury/ aktu
• wyszukiwania wg rocznika
• wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania aktu
• wyszukiwania według słowa/frazy
• odwołania z poziomu aktu prawnego do orzeczeń
• odwołania z poziomu aktu prawnego do pism urzędowych
• odwołania z poziomu aktu prawnego do cytatów/tez z piśmiennictwa prawniczego
• odwołania z poziomu aktu prawnego do komentarzy
• możliwość porównania treści przepisu aktu prawnego w brzmieniu przed zmianą treści i po zmianie treści
• możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów
• możliwość wydruku z systemu w sposób poprawny (w formacie wyświetlonym na monitorze): całego aktu, jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów
• możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego oraz wybrania poszczególnych jednostek redakcyjnych przeglądanego aktu i przeniesienie jej do osobnego okna, w którym wyświetlane będą pełne brzmienia tej jednostki po kolejnych zmianach - wersje historyczne poszczególnych jednostek redakcyjnych
• system powinien umożliwić otwieranie wielu okien/zakładek z różnymi aktami prawnymi podczas pracy na jednym stanowisku
Wymagania techniczne :
- SIP oraz Moduły Specjalistyczne muszą umożliwiać korzystanie z zasobów w oparciu o przeglądarkę internetową bez konieczności instalowania dodatkowych komponentów/programów na komputerach użytkowników.
Zamawiający używa popularnych przeglądarek internetowych : IE, Chrome, Mozilla FireFox, Opera, pracujących w systemach Windows (32bit i 64bit) i Linux (32bit i 64bit).
- interfejs SIP musi być w całości w języku polskim

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d32b902-2ac0-433d-b77f-98a831936ca8
Biuletyn 664865-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 021545051
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +4871 365 03 46,
Zamawiajacy fax +48713650358
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Usługa minimum 3 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych „Systemu informacji prawnej” i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP-56/WZŻ/2018
Numer referencyjny Znak postępowania ZP-56/WZŻ/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy, udzieli dostępu do elektronicznej bazy danych Systemu Informacji Prawnej oraz modułów (tzw. eksperckich) specjalistycznych w trybie on-line od dnia zawarcia umowy (…..) do 31.12.2019 r. - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu minimum 3 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych SIP i modułów specjalistycznych, 24h/dobę i 7 dni w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy. Dostęp musi być możliwy bez względu na adres IP, z którego następuje połączenie. Ilość jednoczesnych dostępów do systemu stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert” - Wykonawca udostępni Zamawiającemu jedno konto administracyjne, z uprawnieniami umożliwiającymi dodawania bądź edycję kont użytkowników, w tym określanie poziomu dostępu do poszczególnych modułów SIP. 2. Minimalne wymagania względem bazy SIP Baza SIP musi zawierać : 1) Bazę aktualnych aktów prawnych, 2) Prawo europejskie podlegające stałej aktualizacji i ocenie co do aktualności. 3) bazę aktualnych aktów prawa miejscowego wraz z orzecznictwem Komplet prawa miejscowego ocenianego co do aktualności, opublikowany w 16 wojewódzkich dziennikach urzędowych wydanych po 1 stycznia 1999 r. 3) Aktualizowany na bieżąco zbiór komentarzy do aktów prawnych. 4) Dostęp do poszukiwanego orzecznictwa oraz obszerną bazę orzeczniczą. 5)Kalendarium aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych oraz ustaw wygasających lub zmienianych, aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych musi obejmować akty prawne publikowane w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim. 6) Roczniki pozwalające odnaleźć akt prawny z uwzględnieniem wydań archiwalnych i bieżących. 7) Bazę dzienników resortowych. 8) Treść aktów prawnych oraz metryki z Dzienników Urzędowych i Monitorów Polskich od 1918 roku. Zamawiający dopuszcza skan treści aktów prawnych z okresu międzywojennego. 3. Dokument licencyjny zostanie dostarczony w terminie 14 dni po podpisaniu umowy. System Informacji Prawnej musi umożliwiać dostęp do modułów/komentarzy specjalistycznych (tzw. eksperckich) : 1) Komentarz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych 2) Komentarz Prawo Zamówień Publicznych 4. Dostęp do modułów specjalistycznych musi być możliwy w tzw. trybie eksperckim, tj. z możliwością zadawania pytań specjalistom w zakresie tych przepisów i otrzymywania odpowiedzi. Wykonawca w ramach dostępu do modułów eksperckich, umożliwi Zamawiający zadanie do 150 pytań z obu dziedzin prawa (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - 75 pytań, Prawo Zamówień Publicznych - 75 pytań) przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zadawania pytań specjalistom Zamawiający oczekuje udzielenia odpowiedzi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę ale nie dłużej niż 7 dni roboczych liczonych od dnia zadania pytania. Udzielone odpowiedzi na pytania muszą posiadać informacje o dacie udzielenia odpowiedzi. Odpowiedzi na pytania powinny być oceniane co do aktualności. Łączna ilość pytań, które może zadać Zamawiający w systemie eksperckim stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert” Maksymalny czas oczekiwania (określony w dniach) oczekiwania na odpowiedzi na pytania z zakresu zamówień publicznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych stanowi jedno z kryterium oceny ofert – opisane w rozdziale XII SIWZ „Kryterium oceny ofert” Wymagania dotyczące funkcjonalności programu: SIP musi mieć możliwość : • wyszukiwania wg identyfikatora /sygnatury/ aktu • wyszukiwania wg rocznika • wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania aktu • wyszukiwania według słowa/frazy • odwołania z poziomu aktu prawnego do orzeczeń • odwołania z poziomu aktu prawnego do pism urzędowych • odwołania z poziomu aktu prawnego do cytatów/tez z piśmiennictwa prawniczego • odwołania z poziomu aktu prawnego do komentarzy • możliwość porównania treści przepisu aktu prawnego w brzmieniu przed zmianą treści i po zmianie treści • możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów • możliwość wydruku z systemu w sposób poprawny (w formacie wyświetlonym na monitorze): całego aktu, jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów • możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego oraz wybrania poszczególnych jednostek redakcyjnych przeglądanego aktu i przeniesienie jej do osobnego okna, w którym wyświetlane będą pełne brzmienia tej jednostki po kolejnych zmianach - wersje historyczne poszczególnych jednostek redakcyjnych • system powinien umożliwić otwieranie wielu okien/zakładek z różnymi aktami prawnymi podczas pracy na jednym stanowisku Wymagania techniczne : - SIP oraz Moduły Specjalistyczne muszą umożliwiać korzystanie z zasobów w oparciu o przeglądarkę internetową bez konieczności instalowania dodatkowych komponentów/programów na komputerach użytkowników. Zamawiający używa popularnych przeglądarek internetowych : IE, Chrome, Mozilla FireFox, Opera, pracujących w systemach Windows (32bit i 64bit) i Linux (32bit i 64bit). - interfejs SIP musi być w całości w języku polskim
Cpv glowny przedmiot 48610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: a)pkt 3 ppkt a) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b)dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt a) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 4 ppkt b) stosuje się odpowiednio.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada informacje pozwalające stwierdzić zgodność zaproponowanego systemu z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale I SIWZ. Wykonawca udziela odpowiedzi w kolumnie „Odpowiedź (tak/nie )” w załączniku nr 5 do SIWZ „Wymagane minimalne parametry techniczne” Umieszczenie odpowiedzi: „nie” na którekolwiek pytanie, spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) oferta sporządzona zostanie czytelnie w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności; 2) formularz ofertowy Załącznik Nr 1 napisany będzie na komputerze lub w inny sposób trwały oraz podpisany przez osobę(y) uprawnioną(e) na podstawie odrębnych przepisów do składania oświadczeń woli - reprezentowania firmy na zewnątrz; 3) zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. Powyższe zalecenie ma charakter porządkowy; 4) wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę; 5) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. Zawartość oferty: Oferta musi się składać z: 1) oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularza Cenowego Wykonawcy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wymagane parametry techniczne stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ 5) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 6) Wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa 4. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.wzz.wroc.pl oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Criterion

Kryteria cena brutto oferty (PCi)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria ilość jednoczesnych dostępów do systemu (PSDi)
Znaczenie 6,00
  
Kryteria System ekspercki - maksymalny czas (w dniach) oczekiwania na odpowiedzi na pytania z zakresu zamówień publicznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (PSEi)
Znaczenie 18,00
  
Kryteria Łączna ilość pytań, które może zadać zamawiający w systemie eksperckim (PSPi)
Znaczenie 16,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)