GuidZP400 |
8a408f7f-5ffd-4f96-b99d-94bdbb02dd2e
|
Biuletyn |
664803-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Regon |
---
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 324 450
|
Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie naprawy klimakonwektorów w budynkach Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych oraz Małopolskiego Centrum Biotechnologii na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie
|
Numer referencyjny |
80.272.325.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie naprawy klimakonwektorów w budynkach Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych oraz Małopolskiego Centrum Biotechnologii na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę części niezbędnych do wykonania zamówienia, ich wymianę oraz prace instalacyjne. Naprawę należy wykonać zgodnie z pozycjami i zaleceniami ujętymi w załączniku A do SIWZ. Szczegółowy wykaz klimakonwektorów, wskazujący ich typ, liczbę, stan techniczny oraz rozmieszczenie klimakonwektorów w pomieszczeniach znajdujących się poszczególnych budynkach objętych niniejszym zamówieniem, zawiera załącznik A do SIWZ – protokół z przeglądu klimakonwektorów. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie naprawy grawitacyjnej instalacji odprowadzenia skroplin z klimakonwektorów w 10 salach budynku WZiKS wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Należy również uwzględnić wymianę filtrów w klimakonwektorach CFD w siedzibie IZiBB.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej jedna osoba w każdej grupie wykonującej prace musi posiadać uprawnienia:
1.1 do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń,
1.2 potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym dozoru i eksploatacji w zakresie montażu i prac kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wydanym przez komisję kwalifikacyjną, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89 poz. 828)
1.3 posiadającą aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów;
1.4 Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca dysponuje jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia z pkt 3.1.2 oraz 3.1.3
2. dysponują odpowiednim sprzętem pozwalającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. drabiny, drabiny platformowe, rusztowania.
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje, tj. zrealizował lub realizuje co najmniej 2 zamówienia (dwa odrębne kontrakty) obejmujące swoim zakresem usługi w zakresie budowy lub remontu instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych
w czynnych obiektach o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), a usługi te zostały wykonane należycie,
w szczególności zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone. Zamawiający za zrealizowanie usług w czynnym obiekcie uzna usługi, które były prowadzone w obiektach budowlanych, które były użytkowane podczas wykonywania tych usług. W przypadku usług wykonywanych, warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy na dzień upływu terminu składania i otwarcia ofert zaawansowanie w wykonywaniu przedmiotowych usług wynosić będzie łącznie co najmniej 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ,
2. wykaz sprzętu pozwalającego na wykonanie przedmiotu zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią).
2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,
3. dowód wniesienia wadium w przypadku jego złożenia w formie innej niż pieniężna.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t. j. Dz.U. 2018 poz. 110 ze zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|