Wyłonienie Wykonawcy w zakresie naprawy klimakonwektorów w budynkach Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych oraz Małopolskiego Centrum Biotechnologii na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie

Data publikacji 2018-12-31
Data zakończenia 2019-01-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 664803-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie naprawy klimakonwektorów w budynkach Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych oraz Małopolskiego Centrum Biotechnologii na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę części niezbędnych do wykonania zamówienia, ich wymianę oraz prace instalacyjne. Naprawę należy wykonać zgodnie z pozycjami i zaleceniami ujętymi w załączniku A do SIWZ. Szczegółowy wykaz klimakonwektorów, wskazujący ich typ, liczbę, stan techniczny oraz rozmieszczenie klimakonwektorów w pomieszczeniach znajdujących się poszczególnych budynkach objętych niniejszym zamówieniem, zawiera załącznik A do SIWZ – protokół z przeglądu klimakonwektorów. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie naprawy grawitacyjnej instalacji odprowadzenia skroplin z klimakonwektorów w 10 salach budynku WZiKS wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Należy również uwzględnić wymianę filtrów w klimakonwektorach CFD w siedzibie IZiBB.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8a408f7f-5ffd-4f96-b99d-94bdbb02dd2e
Biuletyn 664803-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie naprawy klimakonwektorów w budynkach Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych oraz Małopolskiego Centrum Biotechnologii na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie
Numer referencyjny 80.272.325.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie naprawy klimakonwektorów w budynkach Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych oraz Małopolskiego Centrum Biotechnologii na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę części niezbędnych do wykonania zamówienia, ich wymianę oraz prace instalacyjne. Naprawę należy wykonać zgodnie z pozycjami i zaleceniami ujętymi w załączniku A do SIWZ. Szczegółowy wykaz klimakonwektorów, wskazujący ich typ, liczbę, stan techniczny oraz rozmieszczenie klimakonwektorów w pomieszczeniach znajdujących się poszczególnych budynkach objętych niniejszym zamówieniem, zawiera załącznik A do SIWZ – protokół z przeglądu klimakonwektorów. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie naprawy grawitacyjnej instalacji odprowadzenia skroplin z klimakonwektorów w 10 salach budynku WZiKS wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Należy również uwzględnić wymianę filtrów w klimakonwektorach CFD w siedzibie IZiBB.
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 1. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej jedna osoba w każdej grupie wykonującej prace musi posiadać uprawnienia: 1.1 do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń, 1.2 potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym dozoru i eksploatacji w zakresie montażu i prac kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wydanym przez komisję kwalifikacyjną, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89 poz. 828) 1.3 posiadającą aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów; 1.4 Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca dysponuje jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia z pkt 3.1.2 oraz 3.1.3 2. dysponują odpowiednim sprzętem pozwalającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. drabiny, drabiny platformowe, rusztowania. 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje, tj. zrealizował lub realizuje co najmniej 2 zamówienia (dwa odrębne kontrakty) obejmujące swoim zakresem usługi w zakresie budowy lub remontu instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w czynnych obiektach o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), a usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone. Zamawiający za zrealizowanie usług w czynnym obiekcie uzna usługi, które były prowadzone w obiektach budowlanych, które były użytkowane podczas wykonywania tych usług. W przypadku usług wykonywanych, warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy na dzień upływu terminu składania i otwarcia ofert zaawansowanie w wykonywaniu przedmiotowych usług wynosić będzie łącznie co najmniej 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. wykaz osób dedykowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w punkcie 5) SIWZ, 2. wykaz sprzętu pozwalającego na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 3. dowód wniesienia wadium w przypadku jego złożenia w formie innej niż pieniężna.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. 2018 poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ryczałtowa brutto za całość zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)