GuidZP400 |
14fcfec0-9bbf-46cc-b2ca-409db4402697
|
Biuletyn |
519173-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
|
Regon |
30662100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupca
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
632 752 300
|
Zamawiajacy fax |
632 752 116
|
Zamawiajacy email |
spzoz@slupca.com
|
Adres strony url |
www.szpital.slupca.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.slupca.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.slupca.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPZOZ w Słupcy
|
Numer referencyjny |
SPZOZ/ZP/PN/382/3/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPZOZ w Słupcy. Zamówienie będzie realizowane w 62 pakietach zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Pakiet 52 – Sprzęt endoskopowy jest pakietem częściowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje.
Ilości asortymentu podane w załączniku są ilościami orientacyjnymi i Zamawiający zastrzega, iż w uzasadnionych przypadkach ilość rzeczywiście zakupionego sprzętu może różnić się od ilości wskazanych w załączniku nr 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku bez konieczności wprowadzania zmian do umowy.
Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, łącznie z transportem.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferowane produkty muszą posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia oraz okres ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, z zastrzeżeniem dotyczącym niektórych pakietów określonym w załączniku nr 2. Zamawiający wymaga aby na każdym opakowaniu jednostkowym widniała data ważności produktu. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wyroby medyczne spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. W przypadku produktów, które nie podlegają wymogom w/w ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że dane produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne. Wyroby medyczne będące przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać wymogi niezbędne do ich używania bez konieczności zakupienia dodatkowych elementów z wyłączeniem maszyn i urządzeń, dla których prawidłowego wykorzystania wyroby te zostają zamówione. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek do pakietów i pozycji określonych w pkt. 6.10. SIWZ.
Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi Wykonawcy oraz napisem „Próbki do przetargu na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku SPZOZ/ZP/PN/382/3/2019”, najpóźniej w dniu składania ofert.
Przedmiot zamówienia został oznaczony następującym kodem CPV: 3314000-0.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej dwa różne zamówienia polegające na dostawie sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz załączyć dokumenty potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz minimum dwóch dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- próbki, katalogi, opisy oraz zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę, na żądanie Zamawiającego.
- Zamawiający wymaga dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek oferowanego towaru, celem dokonania oceny walorów użytkowych i zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Próbki należy dostarczyć w podanych niżej ilościach, najpóźniej w dniu otwarcia ofert w następującej liczbie:
Pakiet nr 1: poz. 1 - 25 po 3 szt. każdej pozycji,
Pakiet nr 2: poz. 1 - 18 po 3 szt. każdej pozycji,
Pakiet nr 3: poz. 1 - 3 po 3 szt. każdej pozycji,
Pakiet nr 11: poz. 1 - 7 po 3 szt. każdej pozycji
Pakiet nr 21: poz. 1 - 22, 25 - 35 po 3 szt. każdej pozycji
Pakiet nr 27: poz. 1 - 11 po 1 szt. każdej pozycji
Pakiet nr 48: 3 szt.
Pakiet nr 52: poz. 2, 3, 9, 11 – po 3 szt. każdej pozycji
Pakiet nr 54: poz. 1 i 2 po 1 szt. każdej pozycji.
Pakiet nr 58: 3 szt.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia próbek pozostałego asortymentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
- zmniejszenie lub zwiększenie wielkości lub zakresu zamówienia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem/zwiększeniem wynagrodzenia,
- dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy spowodowana udzieleniem przez wykonawcę upustów promocyjnych.
- dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia,
- dopuszczalna jest zmiana nazwy lub producenta oferowanego produktu, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu umowy,
- dopuszczalna jest zmiana numeru katalogowego produktu, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
- dopuszczalna jest zmiana nazwy własnej oferowanego produktu, przy zastrzeżeniu, że będzie to ten sam produkt, który jest przedmiotem umowy.
- zmiana przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować,
- zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować,
- zmiana przedmiotu zamówienia w przypadku upadłości bądź likwidacji producenta, dystrybutora bądź gwaranta zaoferowanych produktów – pod warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegółowo udokumentować,
- zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, przy czym nie dotyczy to okoliczności związanych z zapewnieniem łańcucha dostaw przez wykonawcę. Nie będą stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez podwykonawców bądź dostawców na rzecz wykonawcy, problemy z transportem po stronie wykonawcy, problemy finansowe wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców lub dostawców wykonawcy etc.,
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
- kiedy konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron,
- zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, kwestiami organizacyjnymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-03-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
IGŁY INIEKCYJNE, STRZYKAWKI, PRZEDŁUŻACZE DO POMP INFUZYJNYCH, PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ PŁYNÓW INFUZYJNYCH I KRWI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
IGŁY INIEKCYJNE, STRZYKAWKI, PRZEDŁUŻACZE DO POMP INFUZYJNYCH, PRZYRZĄDY DO PRZETOCZEŃ PŁYNÓW INFUZYJNYCH I KRWI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
KANIULE I POZOSTAŁY SPRZĘT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
KANIULE I POZOSTAŁY SPRZĘT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
KANIULE, KRANIK PIĘCIODROŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
KANIULE, KRANIK PIĘCIODROŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CEWNIKI, MASKI TLENOWE, SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH, SYSTEM DO INHALACJI, NEBULIZACJI, DO NAWILŻACZA RESPIRATOROWEGO,CZUJNIKI JEDNORAZOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
CEWNIKI, MASKI TLENOWE, SYSTEM DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH, SYSTEM DO INHALACJI, NEBULIZACJI, DO NAWILŻACZA RESPIRATOROWEGO, CZUJNIKI JEDNORAZOWE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
DRENY, CEWNIKI, WORKI DO MOCZU, POZOSTAŁY SPRZĘT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
DRENY, CEWNIKI, WORKI DO MOCZU, POZOSTAŁY SPRZĘT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
ELEKTRODY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ELEKTRODY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PIELUCHOMAJTKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
PIELUCHOMAJTKI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
TESTY DO STERYLIZACJI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
TESTY DO STERYLIZACJI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
ELEKTRODA ENDOKAWITARNA I INTRODUKTOR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ELEKTRODA ENDOKAWITARNA I INTRODUKTOR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
OSTRZA DO SKALPELI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OSTRZA DO SKALPELI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OBŁOŻENIA RANY I POLA OPERACYJNEGO, UBIÓR OCHRONNY, BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I ZESTAWY OPERACYJNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
IGŁY DO ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYNÓWKOWYCH, IGŁY DO STYMULACJI NERWÓW, ZESTAWY DO CEWNIKOWANIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
WKŁUCIA CENTRALNE , IGŁA DO ZNIECZULEŃ PODPAJĘCZYNÓWKOWYCH.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT LABORATORYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT LABORATORYJNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Katetery do embolektomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Katetery do embolektomii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
RTG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
RTG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
PAPIERY REJESTRACYJNE DO SPRZĘTU, ŻELE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
PAPIERY REJESTRACYJNE DO SPRZĘTU, ŻELE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT DIALIZACYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT DIALIZACYJNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
ZAMKNIĘTY SYSTEM POBIERANIA KRWI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZAMKNIĘTY SYSTEM POBIERANIA KRWI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
JEDNORAZOWE RĘCZNIKI PAPIEROWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
JEDNORAZOWE RĘCZNIKI PAPIEROWE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
BIELIZNA JEDNORAZOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
BIELIZNA JEDNORAZOWA.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody EKG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
FARTUCHY, FOLIE CHIRURGICZNE, ZESTAWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
FARTUCHY, FOLIE CHIRURGICZNE, ZESTAWY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
STERYLNE , JEDNORAZOWE NARZĘDZIA LAPAROSKOPOWE DO USUNIĘCIA PĘCHERZYKA ŻÓŁCIOWEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
STERYLNE , JEDNORAZOWE NARZĘDZIA LAPAROSKOPOWE DO USUNIĘCIA PĘCHERZYKA ŻÓŁCIOWEGO.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
AKCESORIA DO DIATERMII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
AKCESORIA DO DIATERMII.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
SIATKI KOMPOZYTOWE WEWNĄTRZOTRZEWNOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SIATKI KOMPOZYTOWE WEWNĄTRZOTRZEWNOWE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
POJEMNIKI HISTOPATOLOGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POJEMNIKI HISTOPATOLOGICZNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
AKCESORIA DO RESUSCYTACJI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
AKCESORIA DO RESUSCYTACJI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
RESUSCYTATORY JEDNORAZOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
RESUSCYTATORY JEDNORAZOWE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT DO ANESTEZJOLOGII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT DO ANESTEZJOLOGII.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zął. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
WORKI STOMIJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
WORKI STOMIJNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
POZOSTAŁY SPRZĘT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POZOSTAŁY SPRZĘT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
37
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
38
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zął. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
39
|
Zalacznik nazwa |
KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
KOŁNIERZE ORTOPEDYCZNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
40
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
41
|
Zalacznik nazwa |
PROTEZA NACZYNIOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
PROTEZA NACZYNIOWA .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
42
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
43
|
Zalacznik nazwa |
POZOSTAŁY SPRZĘT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POZOSTAŁY SPRZĘT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
44
|
Zalacznik nazwa |
POZOSTAŁY SPRZĘT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
POZOSTAŁY SPRZĘT,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
45
|
Zalacznik nazwa |
JEDNORAZOWE KOMPRESY CHŁODZĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
JEDNORAZOWE KOMPRESY CHŁODZĄCE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
46
|
Zalacznik nazwa |
RĘKAWICE MYJĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
RĘKAWICE MYJĄCE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
47
|
Zalacznik nazwa |
DRENY, IGŁA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
DRENY, IGŁA.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
48
|
Zalacznik nazwa |
OSTRZA STERYLNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OSTRZA STERYLNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
49
|
Zalacznik nazwa |
CZUJNIK SPO2 DO NIHON KOHDEN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
CZUJNIK SPO2 DO NIHON KOHDEN.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
50
|
Zalacznik nazwa |
ELEKTRODY DO APARATU TENS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ELEKTRODY DO APARATU TENS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
51
|
Zalacznik nazwa |
BUTELKI I ZESTAWY DO LAKTATORA SYMPHONY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
BUTELKI I ZESTAWY DO LAKTATORA SYMPHONY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
52
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT ENDOSKOPOWY - PAKIET CZĘŚCIOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT ENDOSKOPOWY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
53
|
Zalacznik nazwa |
ZESTAWY JEDNORAZOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAWY JEDNORAZOWE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
54
|
Zalacznik nazwa |
AKCESORIA DO DIATERMII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
AKCESORIA DO DIATERMII.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
55
|
Zalacznik nazwa |
CZUJNIK DO POMIARU SATURACJI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
CZUJNIK DO POMIARU SATURACJI.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
56
|
Zalacznik nazwa |
OSŁONKI DO GŁOWIC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
OSŁONKI DO GŁOWIC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
57
|
Zalacznik nazwa |
MISKI NERKOWATE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
MISKI NERKOWATE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
58
|
Zalacznik nazwa |
IGŁY INIEKCYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
IGŁY INIEKCYJNE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
59
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
60
|
Zalacznik nazwa |
WKŁAD DO WANIENEK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
WKŁAD DO WANIENEK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
61
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT JEDNORAZOWY DO URZĄDZENIA PRECISION FLOW PLUS VAPOTHERM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT JEDNORAZOWY DO URZĄDZENIA PRECISION FLOW PLUS VAPOTHERM.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
62
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
SPRZĘT RÓŻNY.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SIWZ.
|
| |