Dostawa papieru do drukowania oraz filamentów do urządzeń drukujących - sprawa nr 9/2019

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-11 00:00:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520408-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania oraz filamentów do urządzeń drukujących do magazynu 13 WOG w Grudziądzu, ul. Czwartaków 3, zgodnie z wymaganiami i w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym formularz ofertowy a także zakresem dostaw określonym w Rozdziale III SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy, według zadań następująco:

ZADANIE NR 1: Dostawa papieru do drukowania
ZADANIE NR 2: Dostawa filamentów do drukarki 3D BLITEX B100 multihigh tower

2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia:

ZADANIE NR 1: Dostawa papieru do drukowania
1 Papier ksero A4 biały 80G/M2 A500 ryza 6815
2 Papier sublimacyjny A4 110 op. 5

ZADANIE NR 2: Dostawa filamentów do drukarki 3D BLITEX B100 multihigh tower
1 FILAMENT HD PLA 1,75 MM 0,85KG KOLOR ZIELONY
szt. 1
2 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI
szt. 1
3 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY
szt. 1
4 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY
szt. 1
5 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZERWONY
szt. 1
6 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY
szt. 1
7 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 1
8 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 1
9 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1
10 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZERWONY
szt. 1
11 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY
szt. 2
12 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI
szt. 2
13
FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 2
14 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY
szt. 2
15 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZERWONY
szt. 2
16 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY
szt. 2
17 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI
szt. 2
18 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 2
19 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZARNY
szt. 2
20 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZERWONY
szt. 2
21 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR SZARY szt. 1
22 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR GRAFITOWY
szt. 1
23 FILAMENT PLA MINERAL 1,75MM 0,85KG KOLOR BIAŁY
szt. 1
24 FILAMENT PLA MINERAL 2,85MM 0,85KG KOLOR MINERAL NATURALNY
szt. 1
25 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1
26 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR BIAŁY szt. 1
27 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR SZARY szt. 1
28 FILAMENT WOOD 2,85MM 0,75KG KOLOR NATURALNY
szt. 1
29 FILAMENT SPECTRUM PLA 1,75MM 0,85KG STONE AGE DARK
szt. 1
30 FILAMENT PET-G 1,75MM 0,85KG KOLOR TRANSPARENTY
szt. 1
31 FILAMENT PET-G 1,75MM 3KG KOLOR RUBIN RED szt. 1
32 FILAMENT PET-G 1,75MM 3KG KOLOR MIDNIGHT BLUE
szt. 1
! Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania produktów kompatybilnych, współdziałających i pasujących a w szczególności przeznaczonych do drukarki 3D BLITEX B100 multihigh tower (opis urządzenia, stanowi załącznik do ogólnych warunków umowy).
3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być wyprodukowany nie wcześniej niż w IV kwartale 2018 r.
4. Oferowany produkt powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, rodzaju i modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych:
a) w zakresie zadania nr 1: w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy przez Zamawiającego;
b) w zakresie zadania nr 2: w okresie minimum 18-miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy przez Zamawiającego.
7. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę i kod kreskowy – o ile dotyczy danego produktu.
8. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do zapewnienia dostawy wraz z wniesieniem (własnymi zasobami) dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, na warunkach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy.
10. Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje w zadaniu nr 1 możliwość zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ – kolumna nr 5 - o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego.
Ilości przedmiotu zamówienia wynikające z prawa opcji orientacyjnie wyszczególniono w Załączniku nr 1 do SIWZ – kolumna nr 6 - są to ilości maksymalne.
W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji – maksymalnie do kwoty brutto umowy 90.864,95 zł - łącznie za zakres podstawowy i opcję.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zabezpieczenia potrzeb bieżących Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej
14-dniowym wyprzedzeniem (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu).
Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji.
11. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załączniku nr 1 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia.
12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ef13c15-6702-4250-8f77-2a7b5a0e4458
Biuletyn 520408-N-2019
Zamawiajacy nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090727700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czwartaków
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 48 32 90, 261 48 32 00
Zamawiajacy fax 261 48 32 22
Zamawiajacy email 13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ.
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.13wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.13wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać tylko w formie pisemnej w formie i identyfkacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w kopercie oznaczonej: „OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA PAPIERU DO DRUKOWANIA ORAZ FILAMENTÓW DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH” – sprawa numer 9/2019 nie otwierać do dnia 11.03.2019 r. do godziny 12.00”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru do drukowania oraz filamentów do urządzeń drukujących - sprawa nr 9/2019
Numer referencyjny 9/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania oraz filamentów do urządzeń drukujących do magazynu 13 WOG w Grudziądzu, ul. Czwartaków 3, zgodnie z wymaganiami i w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym formularz ofertowy a także zakresem dostaw określonym w Rozdziale III SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa papieru do drukowania ZADANIE NR 2: Dostawa filamentów do drukarki 3D BLITEX B100 multihigh tower 2. Zakres, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia: ZADANIE NR 1: Dostawa papieru do drukowania 1 Papier ksero A4 biały 80G/M2 A500 ryza 6815 2 Papier sublimacyjny A4 110 op. 5 ZADANIE NR 2: Dostawa filamentów do drukarki 3D BLITEX B100 multihigh tower 1 FILAMENT HD PLA 1,75 MM 0,85KG KOLOR ZIELONY szt. 1 2 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 1 3 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 1 4 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1 5 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 1 6 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY szt. 1 7 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 1 8 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 1 9 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1 10 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 1 11 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY szt. 2 12 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 2 13 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 2 14 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 2 15 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 2 16 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY szt. 2 17 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 2 18 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 2 19 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 2 20 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 2 21 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR SZARY szt. 1 22 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR GRAFITOWY szt. 1 23 FILAMENT PLA MINERAL 1,75MM 0,85KG KOLOR BIAŁY szt. 1 24 FILAMENT PLA MINERAL 2,85MM 0,85KG KOLOR MINERAL NATURALNY szt. 1 25 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1 26 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR BIAŁY szt. 1 27 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR SZARY szt. 1 28 FILAMENT WOOD 2,85MM 0,75KG KOLOR NATURALNY szt. 1 29 FILAMENT SPECTRUM PLA 1,75MM 0,85KG STONE AGE DARK szt. 1 30 FILAMENT PET-G 1,75MM 0,85KG KOLOR TRANSPARENTY szt. 1 31 FILAMENT PET-G 1,75MM 3KG KOLOR RUBIN RED szt. 1 32 FILAMENT PET-G 1,75MM 3KG KOLOR MIDNIGHT BLUE szt. 1 ! Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania produktów kompatybilnych, współdziałających i pasujących a w szczególności przeznaczonych do drukarki 3D BLITEX B100 multihigh tower (opis urządzenia, stanowi załącznik do ogólnych warunków umowy). 3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być wyprodukowany nie wcześniej niż w IV kwartale 2018 r. 4. Oferowany produkt powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 5. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, rodzaju i modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych: a) w zakresie zadania nr 1: w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy przez Zamawiającego; b) w zakresie zadania nr 2: w okresie minimum 18-miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy przez Zamawiającego. 7. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy, ilość sztuk w opakowaniu oraz gramaturę i kod kreskowy – o ile dotyczy danego produktu. 8. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do zapewnienia dostawy wraz z wniesieniem (własnymi zasobami) dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, na warunkach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy. 10. Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje w zadaniu nr 1 możliwość zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ – kolumna nr 5 - o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilości przedmiotu zamówienia wynikające z prawa opcji orientacyjnie wyszczególniono w Załączniku nr 1 do SIWZ – kolumna nr 6 - są to ilości maksymalne. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji – maksymalnie do kwoty brutto umowy 90.864,95 zł - łącznie za zakres podstawowy i opcję. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zabezpieczenia potrzeb bieżących Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu). Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. 11. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załączniku nr 1 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia. 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (art. 36 ust. 1 pkt 4 Ustawy) w zadaniu nr 1: Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w zakresie podstawowym w sposób jednorazowy w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 14:00 lub w piątek w godzinach 8:00 do 11:00, w terminie do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji krótszy niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty (Rozdział XIII ust.1 SIWZ). Zakres opcji będzie realizowany sukcesywnie – każdorazowo według bieżących potrzeb - w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia każdorazowo złożonego przez Zamawiającego zamówienia na zasadach określonych treścią umowy w terminie maksymalnym do 30.09.2019 r. w zadaniu nr 2: Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w sposób jednorazowy w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 14:00 lub w piątek w godzinach 8:00 do 11:00, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 1. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba zadań: 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania. 2. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w danym zadaniu. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 3 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że podwykonawca, na którego się powołuje nie podlega wykluczeniu na zasadach i warunkach określonych dla Wykonawcy w Rozdziale VII SIWZ. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy artykułów papierniczych/biurowych na wartość ogółem za wszystkie wykazane dostawy (brutto) co najmniej równą kwocie 80.000,00 zł, które zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykazana wartość musi dotyczyć zrealizowanych faktycznie dostaw mimo, iż np. wartość realizowanego kontraktu jest wyższa lub jest dalej realizowana. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz przedstawienia informacji: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt. 1 p.z.p. 3) Jeżeli zdolności zawodowe, innego podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – z zastrzeżeniem Rozdziału VII ust 5 SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku, wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zamawiający nie wymaga dokumentu, o którym mowa od podwykonawców. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2.
Zakresie warunkow udzialu W zadaniu nr 1 - Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza przedłoży w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania), dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w zakresie zdolności zawodowej (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) oraz potwierdzające brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy): 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę realizacją dostaw określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ. Zamawiający nie przewiduje posługiwania się przez Wykonawcę dostawami wykonanymi lub wykonywanymi w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych dokumentów jak powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane lub są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Wykaz dostaw należy przedstawić na druku Załącznika Nr 5 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 4) Zobowiązanie innego podmiotu jeżeli Wykonawca sam nie spełnia i nie jest w stanie spełnić warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej i w tym zakresie polega na innym podmiocie – o ile dotyczy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę w zadaniu nr 1 wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.500,00 zł. W zadaniu nr 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 j.t.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w formie elektronicznej. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ - projekt ogólnych warunków umowy.
IV 4 14 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy w zadaniu nr 1 zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (art. 147 Ustawy). 2. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w dokumentach, o których mowa w Rozdziale XV ust. 3 pkt. 2-5 SIWZ Wykonawca winien uzyskać akceptację Zamawiającego co do poprawności jego wniesienia (np. przesłanie projektu dokumentu wskazanego w pkt. 2–5 pod numer faksu 261 48 32 22 lub e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl, z dopiskiem Komisja przetargowa oraz wskazaniem numeru sprawy, w której zabezpieczenie zostanie ustanowione). 5. Z treści zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej winno wynikać – bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy tytułem niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 88 1010 1078 0105 5913 9120 1000 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść na okres co najmniej od dnia obowiązywania umowy do 30 dnia po dacie zakończenia jej realizacji. 9. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego przez Wykonawcę, w wysokości, o której mowa w ust. 1, nastąpi na zasadach określonych w art. 148 ust. 5 i art. 151 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-03-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 5. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. 3. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 4. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy. 5. Kopertę należy opisać hasłem: „OFERTA PRZETARGOWA: dostawa papieru do drukowania oraz filamentów do urządzeń drukujących – sprawa numer 9/2019 nie otwierać do dnia 11.03.2019 r. do godziny 12.00” Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu. 6. Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 18, poziom kondygnacyjny „-1” - w dniu 11.03.2019 r. o godz. 12.00.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w zakresie podstawowym w sposób jednorazowy w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 14:00 lub w piątek w godzinach 8:00 do 11:00, w terminie do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji krótszy niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty (Rozdział XIII ust.1 SIWZ). Zakres opcji będzie realizowany sukcesywnie – każdorazowo według bieżących potrzeb - w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia każdorazowo złożonego przez Zamawiającego zamówienia na zasadach określonych treścią umowy w terminie maksymalnym do 30.09.2019 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje: Papier ksero A4 biały 80G/M2 A500 ryza 6815 Papier sublimacyjny A4 110 op. 5
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa filamentów do drukarki 3D BLITEX B100 multihigh tower
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w sposób jednorazowy w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 14:00 lub w piątek w godzinach 8:00 do 11:00, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: FILAMENT HD PLA 1,75 MM 0,85KG KOLOR ZIELONY szt. 1 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 1 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 1 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1 FILAMENT HD PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 1 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONYszt. 1 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 1 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 1 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1 FILAMENT HD PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 1 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 2 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR JASNY ZIELONY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR NIEBIESKI szt. 2 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR ŻÓŁTY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR CZERWONY szt. 2 FILAMENT EASY PLA 1,75MM 0,85KG KOLOR SZARY szt. 1 FILAMENT EASY PLA 2,85MM 0,85KG KOLOR GRAFITOWY szt. 1 FILAMENT PLA MINERAL 1,75MM 0,85KG KOLOR BIAŁY szt. 1 FILAMENT PLA MINERAL 2,85MM 0,85KG KOLOR MINERAL NATURALNY szt. 1 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR CZARNY szt. 1 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR BIAŁY szt. 1 FILAMENT FLEX 40D 1,75MM 0,85KG KOLOR SZARY szt. 1 FILAMENT WOOD 2,85MM 0,75KG KOLOR NATURALNY szt. 1 FILAMENT SPECTRUM PLA 1,75MM 0,85KG STONE AGE DARK szt. 1 FILAMENT PET-G 1,75MM 0,85KG KOLOR TRANSPARENTY szt. 1 FILAMENT PET-G 1,75MM 3KG KOLOR RUBIN RED szt. 1 FILAMENT PET-G 1,75MM 3KG KOLOR MIDNIGHT BLUE szt. 1
  

Criterion

Kryteria jakość (wskaźnik białości CIE) J w zad.nr 1
Znaczenie 30,00
  
Kryteria najniższa cena w zad.nr 1
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacja w zad.nr 1
Znaczenie 10,00
  
Kryteria najniższa cena w zad.nr 2
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)