GuidZP400 |
83f7f853-baaa-46f1-bebb-f81979aad635
|
Biuletyn |
519487-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
01229882300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpraski.pl; http://przetargi.ipzp.pl/praski;
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.ipzp.pl/praski/; www.szpitalpraski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.ipzp.pl/praski/; www.szpitalpraski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek D, pokój nr D/103 - Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
ZP/12/Opatrunki/2019/BZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie.
2) Zamówienie obejmuje 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wg własnego wyboru Wykonawcy, na poszczególne części lub na całość zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, które może udzielić jednemu Wykonawcy.
Nr części Nazwa części
1 MATERIAŁY OPATRUNKOWE – CHUSTY, KOMPRESY, OPASKI
2 MATERIAŁY OPATRUNKOWE-PLASTRY OPATRUNKOWE, PRZYLEPCE
3 GĄBKA HEMOSTATYCZNA
4 TERAPIA PODCIŚNIENIOWA
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ (2.1.-2.4).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
||
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w pkt. 1 lit. a), samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów
z dokumentów znajdujących się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
13. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej
(w tym zgodność z wymaganiami dyrektywy 93/42/EEC);
2) materiałów informacyjnych (np. katalogów, instrukcji użytkowania, specyfikacji technicznej, informacji od producenta);
3) wzorów etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego (fotografia);
Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia przedmiotowego dokumentu w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi wątpliwości Zamawiającego.
4) Wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji.
Wzory wyrobów jałowych i niejałowych muszą być gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne informacje dla wyrobów medycznych. Wzory oferowanego asortymentu należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać spis wszystkich składanych wzorów/próbek. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Wzory/próbki do postępowania na Dostawę materiałów opatrunkowych do Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. – Część nr …….”. Każdy wzór winien być oznakowany numerem części oraz pozycji zgodnej z Formularzem cenowym.
Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia wzorów
w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi wątpliwości Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia wstępnego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty.
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w pkt. 1 ppkt. 2, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów z dokumentów znajdujących się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.
6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1) lit. a).
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 ppkt. 1) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
9. Dokument, o których mowa w pkt. 8 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem łub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 9 znajdują odpowiednie zastosowanie.
11. Forma dokumentów: Oświadczenia, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach których polega Wykonawca, składane są w oryginale. Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są
w formie pisemnej przez Wykonawcę albo podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli:
1) Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim przypadku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
2) Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy;
3) Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone) lub wskazanie nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji).
13. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej (w tym zgodność z wymaganiami dyrektywy 93/42/EEC);
2) materiałów informacyjnych (np. katalogów, instrukcji użytkowania, specyfikacji technicznej, informacji od producenta);
3) wzorów etykiet zewnętrznych zbiorczego opakowania wyrobu medycznego (fotografia);
Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia przedmiotowego dokumentu w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi wątpliwości Zamawiającego.
4) Wzorów/próbek oferowanego przedmiotu zamówienia – w ilości po 1 sztuce – do każdej pozycji.
Wzory wyrobów jałowych i niejałowych muszą być gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne informacje dla wyrobów medycznych. Wzory oferowanego asortymentu należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno zawierać spis wszystkich składanych wzorów/próbek. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie: „Wzory/próbki do postępowania na Dostawę materiałów opatrunkowych do Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. – Część nr …….”. Każdy wzór winien być oznakowany numerem części oraz pozycji zgodnej z Formularzem cenowym.
Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia wzorów
w przypadku, gdy produkt jest mu znany i nie budzi wątpliwości Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZMIANA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 i 5, istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy np. w przypadku wycofania z obrotu przedmiotu umowy, zaprzestania produkcji przedmiotu umowy, utraty pozwolenia na obrót. W powyższym przypadku dopuszcza się zmiany przedmiotu Umowy na inny, lecz o tym samym składzie chemicznym i o cenie nie wyższej niż określonej w ofercie i Załączniku nr 1 do Umowy.
3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego.
2) zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do umowy, bez konieczności zmiany maksymalnej wartości brutto przedmiotu umowy,
3) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony do obrotu nowy, równoważny produkt o niższej cenie,
4) wydłużenia terminu realizacji umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego maksymalnej wartości brutto umowy
5) zmiany terminu realizacji umowy, jej wartości oraz zwiększenie ilości przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego,
6) zmiany ilości przedmiotu umowy pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, określonymi w załączniku nr 1 do umowy.
7) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w umowie,
8) zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych związanych z umową, zgodnie z terminem obowiązywania w/w przepisów,
9) zmiany cen jednostkowych oraz wartości brutto umowy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
5. W przypadku braku objętego Umową przedmiotu zamówienia danego producenta, czego nie dało się uprzednio przewidzieć. dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika tego samego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. Zamiennik będzie charakteryzował się właściwościami nie gorszymi niż oferowany produkt. Powyższe będzie możliwe tylko po przetestowaniu i akceptacji przez Zamawiającego zaproponowanego przez Wykonawcę zmienionego przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może przenosić wierzytelności (przelew) wynikającej z Umowy na osoby trzecie.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wyłącznie na podstawie zgody wyrażonej przez Zamawiającego na piśmie i w zakresie wskazanym w ofercie. W takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie podwykonawcy jak za działanie lub zaniechanie własne. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez podwykonawców zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu Umowy będzie traktowane jak niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań związanych
z realizacją przedmiotu Umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę.
8. Ustala się następujące zasady zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku dokonywania zmian określonych w ust. 3 pkt 9):
1) Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 9) niniejszej umowy – w terminie 14 dni od dnia ich wystąpienia oraz przedstawić w tym terminie szczegółową kalkulację wzrostu kosztów wykonania zamówienia objętego niniejszą umową wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższe okoliczności. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ich rzeczywistego wpływu na wzrost kosztów wykonania zamówienia.
2) obowiązek udowodnienia wpływu w/w zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia objętego niniejszą umową obciąża Wykonawcę.
3) okoliczności powoływane przez Wykonawcę muszą pozostawać w ścisłym związku z zakresem obowiązków Wykonawcy wynikających z wykonania zamówienia objętego niniejszą umową.
4) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Brak zgody Zamawiającego na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy nie stanowi podstawy do rozwiązania niniejszej umowy.
9. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez uprzedniego wypowiedzenia, jeżeli Wykonawca, dopuszcza się rażącego naruszenia obowiązków wynikających z umowy w szczególności, gdy:
a. powtarzają się przypadki nienależytego wykonania umowy;
b. Wykonawca działa na szkodę Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-03-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE – CHUSTY, KOMPRESY, OPASKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość
1 Chusta trójkątna, bawełniana - do unieruchomienia kończyny górnej szt 1440
2 Kompres gazowy jałowy 40 cm x 10 cm 8 warstwowy, z gazy nie mniej niż 17 nitkowej, składany do środka na 4 części, pakowany w torebkę papierowo-foliową po 2 szt. Na zewnątrz opakowania etykieta z naklejką do dokumentacji pacjenta.*** op 5400
3 Kompres gazowy jałowy 10 x20 cm, 24 warstwowy z nitką RTG, z gazy nie mniej niż 17 nitkowej, pakowany w torebkę papierowo-foliową po 1 szt. Na zewnątrz opakowania etykieta z naklejką do dokumentacji pacjenta.*** szt 2660
4 Opaska elastyczna tkana 12cmx4m, sterylizowana, pakowana po 1 szt w torebkę papierowo –foliową. Na zewnątrz opakowania etykieta z naklejką do dokumentacji pacjenta.*** szt 60
5 Opaska elastyczna tkana 15cmx4m, sterylizowana , pakowana po 1 szt w torebkę papierowo –foliową. Na zewnątrz opakowania etykieta z naklejką do dokumentacji pacjenta.*** szt 1650
6 Kompres wysokochłonny jałowy 10 x 20cm a 20 szt.* op 9
7 Jałowe kompresy neurochirurgiczne z nitką RTG, 20mm x 40mm **, minimum jedna etykieta do dokumentacji szt 300
8 Jałowe kompresy neurochirurgiczne z nitką RTG, 25mm x 25mm **,minimum jedna etykieta do dokumentacji szt 300
9 Jałowe kompresy neurochirurgiczne z nitką RTG, 30mm x 75mm **,minimum jedna etykieta do dokumentacji szt 100
10 Opaska bawełniana tkana na papierze tab. 4m x 15cm a 1szt. szt 40
11 Serweta gazowa, z gazy nie mniej niż 17 nitkowej, 4 warstwy, w rozmiarze 75x90 cm, jałowa z nitką RTG pakowana po 1 szt. w torebkę papierowo-foliową. Na zewnątrz opakowania etykieta z naklejką do dokumentacji pacjenta.*** szt 100
12 Setony jałowe z gazy nie mniej niż 17 nitkowej 4 warstwowe, 1 m x 10 cm, z nitką RTG pakowane po 2 sztuki w torebkę papierowo-foliową. Na zewnątrz opakowania etykieta z naklejką do dokumentacji pacjenta.*** op 620
13 Zestaw opatrunkowy jałowy : kompresy gazowe nie mniej niż 17n. 8w. : (5 x 5 a 5szt.; 7,5 x 7,5 a 5szt.; 10 x 10 a 5 szt.).Na zewnątrz opakowania minimum jedna etykieta z do dokumentacji pacjenta. * op 8300
14 Kompresy gazowe jałowe, z gazy nie mniej niż 17 nitkowej,12 warstwowe 7,5 x 7,5cm , pakowane po 20 sztuk w opakowanie papierowo-foliowe.Na zewnątrz opakowania minimum jedna etykieta z naklejką do dokumentacji pacjenta. * op 2450
15 Kompresy gazowe jałowe, z gazy nie mniej niż 17 nitkowej,12 warstwowe 10 x 10cm, pakowane po 20 sztuk w opakowanie papierowo-foliowe.Na zewnątrz opakowania minimum jedna etykieta z naklejką do dokumentacji * op 1500
* wyrób medyczny kl. IIa reg. 7, sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu
** wyrób medyczny kl. III, sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu
***minimum jedna naklejka TAG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE-PLASTRY OPATRUNKOWE, PRZYLEPCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość
1 Bakteriobójczy opatrunek jałowy do mocowania cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorheksydyny z okienkiem, z ramką i metką - rozmiar 8,5 x 11,5cm szt 203
2 Przylepiec jałowy z włókniny do łączenia brzegów ran - rozmiar 6mm x 38mm szt 700
3 Plaster pod wenflony - rozmiar 7-8 cm x 5-6 cm szt 80550
4 Plaster opatrunkowy na włókninie , rozmiar 1m x 8cm szt 101
5 Plaster opatrunkowy na włókninie, poiniekcyjny z nacięciem co 2 cm , rozmiar 5m x 4cm / +/- 5% szt 41
6 Przylepiec na sztucznym jedwabiu 2,5cm x 9,14m szt 2316
7 Przylepiec na jedwabiu
z klejem akrylowym
5cm x 9,14m szt 1428
8 Przylepiec na białej włókninie 1,25 cm x 9,1 m szt 70
9 Przylepiec na włókninie poliestrowej perforowany na całej powierzchni plastra 2,5 cm x 9,14m szt 1104
10 Folia operacyjna jodowana o wymiarach całkowitych 44 x 35 cm +/-10% szt 40
11 Folia operacyjna jodowana o wymiarach całkowitych 66 x 60 cm +/-10% szt 70
12 Folia operacyjna o wymiarach całkowitych 38 x 41 cm +/-10% szt 40
13 Folia operacyjna o wymiarach całkowitych 38 x 25 cm +/-10% szt 50
14 Folia operacyjna o wymiarach całkowitych 60 x 35 cm +/-10% szt 50
15 Przezroczysty opatrunek jałowy jako zabezpieczenie wkłuć centralnych , z ramką i metką, rozmiar 10x12 cm szt 5500
16 Przezroczysty opatrunek jałowy jako zabezpieczenie wkłuć obwodowych z wcięciem, z ramką i metką, rozmiar 7x8,5 cm szt 10
17 Przylepiec włókninowy z papierem wyściełającym 20cm x 10m szt 212
18 Przylepiec włókninowy perforowany co 5 cm, łatwy do dzielenia bez uzycia nozyczek 5 cm x 9,1 m. szt 4164
19 Przylepiec włókninowy z papierem wyściełającym 5cm x 10m szt 308
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
GĄBKA HEMOSTATYCZNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość
1 Gąbka hemostatyczna jałowa 9,5cm x4,8 cm - skład: Fibrynogen ludzki 5,5 mg Trombina ludzka 2 j.m. szt. 40
2 Gąbka hemostatyczna jałowa 4,8 cm x 4,8 cm - skład: Fibrynogen ludzki 5,5 mg Trombina ludzka 2 j.m. szt. 52
3 Gąbka hemostatyczna jałowa 3cm x 2,5 cm - skład: Fibrynogen ludzki 5,5 mg Trombina ludzka 2 j.m. szt. 33
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
TERAPIA PODCIŚNIENIOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
L.p. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość
1 Opatrunek do podcisnieniowej terapii ran- zestaw składajacy się z minimum portu, opatrunku piankowego, folii.Opatrunek mały wykonany z pianki poliuretanowej o wymiarach 10 cm x 8 cm x 3 cm - tolerancja+/- 1 cm. sztuka 69
2 Opatrunek do podciśnieniowej terapii ran- zestaw składajacy się z minimum portu, opatrunku piankowego, folii.Opatrunek średni wykonany z pianki poliuretanowej o wymiarach 20 cm x 12,5 cm x 3 cm - tolerancja +/- 2,5 cm. sztuka 53
3 Opatrunek do podciśnieniowej terapii ran- zestaw składający się z minimum portu, opatrunku piankowego, folii.Opatrunek duży wykonany z pianki poliuretanowej o wymiarach 25 cm x 15 cm x 3 cm - tolerancja +/- 2 cm. sztuka 14
4 Zbiornik na wydzielinę o pojemności 250-300 ml. sztuka 102
5 Zbiornik na wydzielinę o pojemności 800 ml. sztuka 30
6 pompa( aparat) do podciśnieniowej terapii, sztuk 6- użyczenie miesięczne miesiąc 12
Zamawiający wymaga aby zestawy z poz. 1,2,3, oraz zbiorniki z poz. 4,5- były kompatybilne z urządzeniem - pompa do podciśnieniowej terapii ran, zawierały wszelkie niezbędne elementy, tworzące system zamknięty. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych okresowych przeglądów przez cały okres użyczenia, zgodnie z zaleceniami producenta, szkolenia personelu z zakresu eksploatacji i obsługi, uzupełnienia paszportu technicznego zawierającego datę instalacji, okres gwarancji i datę następnego przeglądu. W przypadku awarii urządzenia - Wykonawca ma obowiązek do niezwłocznej wymiany na wolny od wad.
|
| |