GuidZP400 |
a78a8a95-af34-408d-9a02-b2ac67440349
|
Biuletyn |
520622-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Puławski
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Królewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 886 11 36
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@pulawy.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Mój powiat - uczy, dokształca, rozwija” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Numer wniosku o dofinansowanie projektu RPLU.12.04.00-06-0008/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup tabletów oraz czytników e-book niezbędnych do przeprowadzenia kursów w ramach projektu „Mój powiat - uczy, dokształca, rozwija”.
|
Numer referencyjny |
RI.272.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tabletów oraz czytników e-book niezbędnych do przeprowadzenia kursów w ramach projektu „Mój powiat - uczy, dokształca, rozwija”.
1. Tablet graficzny – 7 szt.
2. Czytnik e-book – 40 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: poz. 1– Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach, ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy, poz. nr 2 – Zespół Szkół Technicznych im. Marii Skłodowskiej – Curie, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30237450-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Składana oferta musi zawierać:
a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ,
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. UWAGA: dotyczy sekcji III.3 przedmiotowego ogłoszenia-Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
-ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie;
Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
- realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa.
Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia.
2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a) zmiany technologiczne, w szczególności:
- niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów innego zaoferowanego sprzętu;
- pojawienie się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji sprzętu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.;
-zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru).
3) dla pozostałych zmian:
- w przypadku zmiany przepisów prawa (wejścia w życie) lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian;
4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy, w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
3. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający (osoba upoważniona zgodnie z umową zgodnie z § 2 ust.3 umowy) może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – w formie pisemnej.
4. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.
|
IV 4 4 data |
2019-03-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|