GuidZP400 |
c155353b-7e9b-4a30-8fa2-e1930a410814
|
Biuletyn |
522423-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
|
Regon |
51426500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja IX Wieków Kielc
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-516
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 421 534
|
Zamawiajacy fax |
413 421 834
|
Zamawiajacy email |
zo27@kielce.uw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.kielce.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kielce.uw.gov.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce Budynek A, pokój 332
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia centrali telefonicznej A4400 wraz z montażem i oprogramowaniem
|
Numer referencyjny |
AG.I.272.1.8.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kart CPU 8, dysków, modułu call center wraz z aplikacją serwera oraz Upgrade centrali telefonicznej Alcatel-Lucent Enterprise 4400 o pojemności 1000 użytkowników do najnowszej wersji - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – OPZ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy charakteryzujące określone produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, i że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ, w tym w szczególności charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim wypadku do oferty Wykonawca załącza dokładny opis sprzętu i oprogramowania, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności oraz potwierdzenie od producenta o dopuszczeniu do stosowania w systemie Alcatel-Lucent Enterprise R12.X
|
Cpv glowny przedmiot |
32541000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: max. 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
• warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat ACSE OmniVista 8770 – wydany nie wcześniej niż w 2018 r.
co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat ACSE OmniPCX Enterise – wydany nie wcześniej niż w 2018 r.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza łączenie certyfikatów w przypadku posiadania więcej niż jednego certyfikatu przez jedną osobę.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
oraz
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się odpowiednim doświadczeniem oraz wiedzą w zakresie wykonania zmówienia.
• warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegających na rozbudowie systemu teleinformatycznego (np. dostawa kart, upgrade – wymiana oprogramowania do nadzoru, zarządzania i taryfikacji systemu).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz wykazu usług z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej t. j.:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru określonego w Załączniku
nr 6 do SIWZ.
b) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są:
a. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
b. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – złożone w formie oryginału.
c. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert.
Dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę (tylko w przypadku wykonanych lub wykonywanych przez siebie usług).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiać nie precyzował warunków w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Pisemne Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - Załącznik nr 8 do SIWZ.
3) Dokumenty z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy w szczególności:
a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”
b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres.
Wymagana forma - w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonej przez notariusza.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonej przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w SIWZ.
2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ .
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
a) zmiany stawki VAT,
b) wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy (siła wyższa, wypadek, w którym zostanie zniszczony przedmiot umowy, itp.) – w takiej sytuacji strony mogą zmienić termin wykonania umowy,
c) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
• konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
• wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim na maszynie, komputerze lub ręcznie
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wojewoda Świętokrzyski, którego siedzibą jest Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, e-mail: wojewoda@kielce.uw.gov.pl, tel.: (41) 342-11-15.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się
w formie pisemnej na adres: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3,
25-516 Kielce, e-mail: iod@kielce.uw.gov.pl lub telefonicznie: (41) 342-18-70.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
na wykonanie zadania pn.: „Zakup wyposażenia centrali telefonicznej A4400 wraz z montażem i oprogramowaniem” , znak: AG.I.272.1.8.2019.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania swoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
UWAGA:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 ust. 1 i 2 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba
że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Wykonawca w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.
|