GuidZP400 |
7abad106-48bb-4dce-a6b0-3f42b64dbb84
|
Biuletyn |
522474-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
|
Regon |
81164048200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mazowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-526
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 888 42 31,
|
Zamawiajacy fax |
91 888 42 33
|
Zamawiajacy email |
b_sochanowski@999.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.999.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.999.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.999.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna ad solemnitatem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie, ul. Mazowiecka 14, 70- 526 Szczecin, sekretariat,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
|
Numer referencyjny |
2019.04.ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia / Polska współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Rodzaj zamówienia: dostawa.
3. Adres dostawy: ul. Mazowiecka 14, 70-526 Szczecin
|
Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dokument ten może także pobrać samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale;
2) oświadczenie wstępne – załącznik nr 2.
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony pełnomocnik. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z SIWZ oraz uPZP
|
IV 4 4 data |
2019-03-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|