Dostawa czapek garnizonowych, kapeluszy oraz czapek polowych

Data publikacji 2019-03-08
Data zakończenia 2019-03-25 00:00:00
Instytucja Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Kapelusze,
  • Nakrycia głowy i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522345-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184433205, 184410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji:
W części 1 zamówienia:
Czapek garnizonowych (w kolorze khaki) w ilości 330 szt. w ramach zamówienia podstawowego,
Czapek garnizonowych (w kolorze khaki) w ilości do 70 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji,
W części 2 zamówienia:
Kapeluszy (w kolorze khaki) w ilości 360 szt. w ramach zamówienia podstawowego,
Kapeluszy (w kolorze khaki) w ilości do 100 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji,
W części 3 zamówienia:
Czapek polowych w ilości 300 szt. w ramach zamówienia podstawowego,
Czapek polowych w ilości do 200 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji,
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia, tj. wg podziału zamówienia na ww. części z zachowaniem rodzaju i ilości przedmiotu zamówienia.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji (w części 1-3 zamówienia) wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.:
a) w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia – 1 szt. czapki garnizonowej (w kolorze khaki) dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm,
b) w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia – 1 szt. kapelusza (w kolorze khaki) dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm,
c) w przypadku składania oferty na część 3 zamówienia – 1 szt. czapki polowej dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49bcaf87-7338-4267-8760-1877f546ce94
Biuletyn 522345-N-2019
Zamawiajacy nazwa Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podchorążych
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-463
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 500 43 72
Zamawiajacy fax 22 500 47 82, 22 500 47 07
Zamawiajacy email wzp.kg@strazgraniczna.pl
Adres strony url www.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.strazgraniczna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w oryginale za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Biura Ochrony Informacji KGSG, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, budynek nr 5 (kontakt 22 500 43 72; 45 43)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa czapek garnizonowych, kapeluszy oraz czapek polowych
Numer referencyjny 8/BF/BTiZ/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: W części 1 zamówienia: Czapek garnizonowych (w kolorze khaki) w ilości 330 szt. w ramach zamówienia podstawowego, Czapek garnizonowych (w kolorze khaki) w ilości do 70 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji, W części 2 zamówienia: Kapeluszy (w kolorze khaki) w ilości 360 szt. w ramach zamówienia podstawowego, Kapeluszy (w kolorze khaki) w ilości do 100 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji, W części 3 zamówienia: Czapek polowych w ilości 300 szt. w ramach zamówienia podstawowego, Czapek polowych w ilości do 200 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji, 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia, tj. wg podziału zamówienia na ww. części z zachowaniem rodzaju i ilości przedmiotu zamówienia. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji (w części 1-3 zamówienia) wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. 4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.: a) w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia – 1 szt. czapki garnizonowej (w kolorze khaki) dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm, b) w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia – 1 szt. kapelusza (w kolorze khaki) dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm, c) w przypadku składania oferty na część 3 zamówienia – 1 szt. czapki polowej dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm,
Cpv glowny przedmiot 18443320-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca winien udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: W przypadku składania oferty w części 1 zamówienia - przynajmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem co najmniej 100 szt. czapek garnizonowych, W przypadku składania oferty w części 2 zamówienia - przynajmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem co najmniej 100 szt. kapeluszy filcowych wełnianych formowanych, W przypadku składania oferty w części 3 zamówienia - przynajmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem co najmniej 100 szt. czapek z daszkiem, W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, w celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje dostawę/dostawy spełniające wszystkie wymagania ilościowo-jakościowe określone przez Zamawiającego dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca nie może posługiwać się tym samym dokumentem dowodowym, chyba że wielkość i zakres dostaw(y) w nim wyszczególnionych(ej) spełnia wszystkie wymagania określone dla tych części zamówienia, których wykonanie ma potwierdzić ten dokument dowodowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym: − dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. − w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku składania oferty w części 1 zamówienia: a) certyfikat zgodności na tkaninę zasadniczą użytą do wykonania przedmiotu zamówienia wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby, po dokonaniu oceny typu wyrobu i kontroli procesu produkcji, potwierdzający spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, b) jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania, W przypadku składania oferty w części 2 zamówienia: a) analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe kapelusza (półkaplinu) potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta filcu. b) jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania, W przypadku składania oferty w części 3 zamówienia: a) analizy, atesty, raporty z badań lub inne równoważne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe tkaniny zasadniczej i tkaniny podszewkowej użytych do wykonania czapki polowej, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta wytwarzającego tkaninę. b) jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania,
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Czapki garnizonowe (w kolorze khaki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443320-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.: – 1 szt. czapki garnizonowej (w kolorze khaki) dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: Czapek garnizonowych (w kolorze khaki) w ilości 330 szt. w ramach zamówienia podstawowego, Czapek garnizonowych (w kolorze khaki) w ilości do 70 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji, Minimalny wymagany okres gwarancji (w części 1-3 zamówienia) wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kapelusze (w kolorze khaki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18441000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.: – 1 szt. kapelusza (w kolorze khaki) dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: Kapeluszy (w kolorze khaki) w ilości 360 szt. w ramach zamówienia podstawowego, Kapeluszy (w kolorze khaki) w ilości do 100 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji, Minimalny wymagany okres gwarancji (w części 1-3 zamówienia) wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Czapki polowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443320-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.: – 1 szt. czapki polowej dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: Czapek polowych w ilości 300 szt. w ramach zamówienia podstawowego, Czapek polowych w ilości do 200 szt. w ramach zamówienia objętego prawem opcji, Minimalny wymagany okres gwarancji (w części 1-3 zamówienia) wynosi 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy (jego skrócenie)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)