| GuidZP400 |
e1fa2f49-7694-4e2f-85b0-e5102b254a02
|
| Biuletyn |
522424-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
|
| Regon |
34039674700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Mogilno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
88-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
523 152 769
|
| Zamawiajacy fax |
523 152 769
|
| Zamawiajacy email |
oswiata@pro.onet.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
"Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2019/20 r.",
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
|
| Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
zosip.bip.net.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zosip.bip.net.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
"Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w artykuły spożywcze w 2019/20 r.",
|
| Numer referencyjny |
ZOSiP 271.02.19
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze zużywane do przygotowywania posiłków w stołówkach szkolnych i przedszkolnych w następujących placówkach oświatowych:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Mogilnie stołówka
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Mogilnie stołówka
- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Mogilnie stołówka
- Szkoła Podstawowa w Gębicach stołówka
- Zespół Szkolno - Przedszkolny w Padniewie dożywianie
- Szkoła Podstawowa w Kwieciszewie stołówka
- Przedszkole Nr 1 w Mogilnie stołówka
- Przedszkole Nr 2 w Mogilnie stołówka
- Przedszkole Nr 3 w Mogilnie stołówka
- Przedszkole w Gębicach stołówka
- Przedszkole w Wylatowie stołówka
- Żłobek w Mogilnie stołówka
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów podzielonych na 6 pakietów:
Pakiet I WARZYWA, OWOCE
Pakiet II MIĘSO, DRÓB, WĘDLINY
Pakiet IV RYBY, MROŻONKI
Pakiet V PRODUKTY MLECZNE
Pakiet VI PIECZYWO
w szacunkowej ilości wskazanej w formularzach cenowych, (zawartych w załącznikach od Nr 1 do Nr 6 SIWZ, z podziałem na poszczególne pakiety od I do VI ). Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi – dowóz zamówionych towarów przez Wykonawcę do poszczególnych placówek oświatowych, które złożą zamówienie i ich rozładowanie.
|
| Cpv glowny przedmiot |
03100000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
946839,50
|
| Waluta calosc |
zł.
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony (polisa) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2 Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
| Ograniczenie liczby uczestnikow |
6
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet I Warzywa, owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03100000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
186719,50
|
| Waluta zal |
zł.
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do placówek oświatowych warzyw i owoców według asortymentu i ilości zawartych w załączniku do siwz Nr 1/19
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet II Mięso, drób, wędliny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
241727,50
|
| Waluta zal |
zł.
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa dom placówek oświatowych mięsa, drobiu, wędlin według asortymentu i ilości zawartych w załączniku do siwz Nr 1/19
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet III Artykuły spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
190168,00
|
| Waluta zal |
zł.
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do placówek oświatowych artykułow spożywczych według asortymentu i ilości zawartych w załączniku do siwz Nr 1/19
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet IV Ryby, mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
103787,50
|
| Waluta zal |
zł.
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do placówek oświatowych ryb i mrożonek według asortymentu i ilości zawartych w załącznku do siwz Nr 1/19
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet V Produkty mleczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
162497,50
|
| Waluta zal |
zł.
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do placówek oświatowych produktów nabiałowych według asortymentu i ilości zawartych w załączniku do siwz Nr 1/19
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet VI Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
61940,00
|
| Waluta zal |
zł.
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do placówek oświatowych pieczywa w asortymencie i ilościach zawartych w załączniku do siwz Nr 1/19
|
| | |