| GuidZP400 |
345e45a3-f65d-4db7-ab16-23e19f3e4ae1
|
| Biuletyn |
521322-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
|
| Regon |
14225627000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rychlińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-091
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
(22) 419 72 46,
|
| Zamawiajacy fax |
(22) 419 70 04
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@drewnica.pl,
|
| Adres strony url |
www.drewnica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.drewnica.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.drewnica.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o., ul. Rychlińskiego1, 05-091 Ząbki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
|
| Numer referencyjny |
03/PN/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla części zamówienia nr 1-3).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynu znajdującego się w siedzibie Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, wg potrzeb, partiami, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Wykonawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego (według potrzeb) w formie informacji pisemnej/telefonicznej lub e-mailowej, lub przez platformę sprzedaży online w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu powiadomienia, w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach od 7:30 do 14:00, do magazynu znajdującego się w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że wykonał dostawy w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie materiałów biurowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
b. dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie papieru do drukarek o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
c. dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie tonerów o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
Uwaga:
• Wykonawca może w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu wykazać dwie te same dostawy w tylko w dwóch częściach zamówienia, o ile potwierdzać będą wykonanie/wykonywanie ww. zakresu dostaw,
• przez jedną dostawę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia:
1) wykazu dostaw obejmującego:
a) dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie materiałów biurowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
b) dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie papieru do drukarek wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda;
c) dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie tonerów o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda,
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 łat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu siadania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: kart charakterystyki - dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia wymienionych w załączniku/ach nr, 2.2, 2.3 do SIWZ - formularz/e cenowy/e.(jeżeli występują)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wzór Umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
2. Przewidywane warunki umożliwiające dokonanie zmiany umowy zostały zawarte we wzorze umowy.
|
| IV 4 4 data |
2019-03-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały biurowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1 do SIWZ. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.1 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2.1 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Papier
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.2 do SIWZ. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.2 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2.2 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Tonery
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza/y cenowego/ych, stanowiącego/ych integralną część SIWZ (załączniki nr 2.3 do SIWZ. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawiają załącznik nr 2.3 do SIWZ - Wzór/y formularza/y cenowego/ych.
UWAGA: Do wszystkich pozycji wymienionych w załączniku/ach nr 2.3 do SIWZ - Wzór formularza cenowego - należy wskazać nazwę handlową zaoferowanego przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta
|
| | |