GuidZP400 |
29424466-5b31-4ca4-8db9-2709a58c8027
|
Biuletyn |
527170-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
|
Regon |
13003050000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Inflancka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-189
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 697 31 10,
|
Zamawiajacy fax |
22 697 31 11
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@inflancka.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-inflancka.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ipzp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipzp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości
|
Numer referencyjny |
P/02/CZYSTOŚĆ/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości, chemii, sprzętu, worków i artykułów toaletowych w podziale na pakiety dla Szpitala, na zasadach określonych w SIWZ. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące pakiety:
Pakiet 1– profesjonalne środki czystości;
Pakiet 2a, 2b, 2c – artykuły toaletowe;
Pakiet 3 – artykuły do czyszczenia;
Pakiet 4 - artykuły do sprzątania;
Pakiet 5 – opakowania foliowe;
Pakiet 6 – profesjonalne środki czystości - kuchnia
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
• Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) atesty lub certyfikaty dot. produktów zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ,
b) karty charakterystyki produktu, ulotki informacyjne potwierdzające zgodność
oferowanego produktu z wymaganiami opisanymi w zał. nr 2 do SIWZ,
c) próbki zgodnie z opisem w zał. nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. Formularz ofertowy (według wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ);
b. Formularz asortymentowo- cenowy oferowanego Pakietu - (według wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ);
c. Ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
d. Ew. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na zasadach określonych art. 22a ustawy Pzp.
e. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie:
• zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość brutto umowy nie może ulec zmianie);
• terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy);
• zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów;
• zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy,
• zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego,
• zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, o tych samych lub lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową brutto, po wcześniejszym udokumentowaniu pismem od Producenta (co najmniej 14 dni) .
• wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
• Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktów po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu).
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1– profesjonalne środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2a, 2b, 2c – artykuły toaletowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – artykuły do czyszczenia;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - artykuły do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 2 do SIWZ .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – opakowania foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 – profesjonalne środki czystości - kuchnia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości. Szczegółowy opis i wymagania dla zamawianego asortymentu zawiera formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).
|
| |