GuidZP400 |
cffb30f9-bddf-405a-989f-29096620a900
|
Biuletyn |
528813-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Drawski
|
Regon |
33092076500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Elizy Orzeszkowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drawsko Pomorskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943630780
|
Zamawiajacy fax |
943630788
|
Zamawiajacy email |
a.gagalska@powiatdrawski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatdrawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Dostosowanie infrastruktury szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy na obszarze Strefy Centralnej na terenie powiatu drawskiego” Działanie 9.9
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatdrawski.pl w BIP
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatdrawski.pl w BIP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego: Powiat Drawski
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa zawodowego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku w ramach projektu pn.: „Dostosowanie infrastruktury szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy na obszarze Strefy Centralnej na terenie powiatu drawskiego”
|
Numer referencyjny |
Inż.272.8.8.2017.AG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa zawodowego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Czaplinku w ramach projektu: Dostosowanie infrastruktury szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy na obszarze Strefy Centralnej na terenie powiatu drawskiego” realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 9.9 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych.
2. Przedmiot zamówienia polega na doposażeniu w dwa zestawy drobnego sprzętu gastronomicznego dla czterech stanowisk uczniowskich.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Sprzęt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Sprzęt powinien być dostarczony do miejsca wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, winien posiadać odpowiednią jakość, sprawność i wydajność. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej.
5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku.
6. Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych i mają gwarantować osiągnięcie zakładanych wydajności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
UWAGA: Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
UWAGA: Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
UWAGA: Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: niegotowość Zamawiającego do przyjęcia dostawy, brak możliwości uruchomienia sprzętu. W przypadku wystąpienia okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2) Pozostałe zmiany:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę lub jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|