GuidZP400 |
7091f30c-3960-44c4-a798-4b4943845c24
|
Biuletyn |
529255-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Rypiński
|
Regon |
91086670300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rypin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 802 432
|
Zamawiajacy fax |
542 802 549
|
Zamawiajacy email |
zp@powiatrypinski.pl
|
Adres strony url |
bip.powiatrypinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą Dobry zawód – Lepsza przyszłość współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiatrypinski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiatrypinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pok. 211 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu Dobry zawód – Lepsza przyszłość
|
Numer referencyjny |
ZP.272.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie, Zespołu Szkół nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie, Zespołu Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, Zespołu Szkolno–Przedszkolnego Nr 1 w Rypinie oraz Starostwa Powiatowego w Rypinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1/1, 1/2 i 1/3 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części:
Część 1 zamówienia: Sprzęt gastronomiczny,
Część 2 zamówienia: Sprzęt laboratoryjny,
Część 3 zamówienia: Sprzęt informatyczny i oprogramowanie.
3. Warunki realizacji zamówienia określone zostały również w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 5/1 i 5/2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Kody CPV podane w sekcji II.5 dotyczą: kod główny - części 1 zamówienia, kody dodatkowe - kolejno części: 1, 2 i 3 zamówienia. Okres w którym realizowane będzie zamówienie, wskazany w sekcji II.8 jest okresem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy okres realizacji zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy; 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 3) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W części 1 i 2 zamówienia:
1. Zamawiający może od umowy odstąpić w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy - w terminie 30 (trzydziestu) dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu dostawy, o którym mowa w § 3 umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji wyposażenia lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji wyposażenia lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję wyposażenia.
3. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu wyposażenia lub jego podzespołu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu wyposażenia lub podzespołu z produkcji przez producenta, albo w sytuacji, gdy zaoferowane wyposażenie nie będzie dostępne w oficjalnych kanałach dystrybucji, a dostępne będzie wyposażenie o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta albo niedostępność wyposażenia w oficjalnych kanałach dystrybucji Wykonawca musi pisemnie udokumentować
5. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
6. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i odbywają się wyłącznie na warunkach wskazanych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
W części 3 zamówienia:
1. Zamawiający może od umowy odstąpić w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy - w terminie 30 (trzydziestu) dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu dostawy, o którym mowa w § 3 umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji wyposażenia lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji wyposażenia lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję wyposażenia.
3. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu wyposażenia lub jego podzespołu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu wyposażenia lub podzespołu z produkcji przez producenta, albo w sytuacji, gdy zaoferowane wyposażenie nie będzie dostępne w oficjalnych kanałach dystrybucji, a dostępne będzie wyposażenie o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta albo niedostępność wyposażenia w oficjalnych kanałach dystrybucji Wykonawca musi pisemnie udokumentować
5. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
6. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i odbywają się wyłącznie na warunkach wskazanych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt gastronomiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt gastronomiczny - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 1/1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt laboratoryjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38500000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt laboratoryjny - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 1/2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny i oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania wskazany w pkt 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zadeklarować dwudziestodniowy lub dwudziestopięciodniowy termin realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt informatyczny i oprogramowanie - zgodnie z opisem zawartym w załączniku 1/3 do SIWZ.
|
| |