GuidZP400 |
39beb3fd-6701-4561-ad1a-54699998cc83
|
Biuletyn |
530014-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
|
Regon |
22041530500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105/106
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 6460264
|
Zamawiajacy fax |
55 6460235
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@pcz.net.pl
|
Adres strony url |
www.pcz.net.pl
|
Adres strony internetowej |
www.pcz.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcz.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcz.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, kurier, posłaniec,osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
|
Numer referencyjny |
PCZ.ZP.8/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 1 – Zestaw kolumn– (kolumna anestezjologiczna+kolumna chirurgiczna) – 1 zestaw.;
Zadanie nr 2 – Napęd ortopedyczny I – 1 szt.;
Zadanie nr 3 – Napęd ortopedyczny II – 1 szt.
Zadanie nr 4 – Myjnia endoskopowa – 1 szt.;
Zadanie nr 5 – Łóżka kardiologiczne – 3 szt.;
Zadanie nr 6 – Łóżka elektryczne - 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.1-2.6 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
1. Zestaw kolumn/1 zestaw/Blok operacyjny, szpital Malbork
2. Napęd ortopedyczny I/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork
3. Napęd ortopedyczny II/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork
4. Myjnia endoskopowa/1 szt./Pracownia endoskopowa, szpital Malbork
5. Łóżka kardiologiczne/3 szt./Oddział chorób wewnętrznych, szpital w Nowym Dworze Gdańskim
6. Łóżka elektryczne/4 szt./ZOL, szpital w Nowym Dworze Gdańskim.
b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał min. 2 dostawy (do podmiotu leczniczego) sprzętu medycznego o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz min. 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) sprzętu medycznego o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 5.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytkowania na terenie Polski i UE - certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych lub oświadczenie z uzasadnieniem, że dane urządzenie nie podlega obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych.
2. firmowe materiały informacyjne/katalogi/broszury (w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - ZESTAW KOLUMN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 1 – Zestaw kolumn– (kolumna anestezjologiczna+kolumna chirurgiczna) – 1 zestaw.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.1 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
1. Zestaw kolumn/1 zestaw/Blok operacyjny, szpital MalborK
b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - NAPĘD ORTOPEDYCZNY I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 2 – Napęd ortopedyczny I – 1 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.2 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
2. Napęd ortopedyczny I/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork
b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - NAPĘ ORTOPEDYCZNY II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 3 – Napęd ortopedyczny II – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.3 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
3. Napęd ortopedyczny II/1 szt./Blok operacyjny, szpital Malbork
b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - MYJNIA ENDOSKOPOWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 4 – Myjnia endoskopowa – 1 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.4 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
4. Myjnia endoskopowa/1 szt./Pracownia endoskopowa, szpital Malbork
b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - ŁÓŻKA KARDIOLOGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 5 – Łóżka kardiologiczne – 3 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.5 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
5. Łóżka kardiologiczne/3 szt./Oddział chorób wewnętrznych, szpital w Nowym Dworze Gdańskim
b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - ŁÓŻKA ELEKTRYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu medycznego i wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim w podziale na pakiety:
Zadanie nr 6 – Łóżka elektryczne - 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2.6 do SIWZ – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH
3. Termin dostawy – 35 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji (jeżeli jest to niezbędne) w siedzibie Zamawiającego – Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpital w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), zgodnie z poniższą tabelą: (Pakiet /Nazwa sprzętu,wyposażenia/Ilość/Miejsce dostawy):
6. Łóżka elektryczne/4 szt./ZOL, szpital w Nowym Dworze Gdańskim.
b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia (jeżeli jest to niezbędne);
c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu sprzętu medycznego;
d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U z 2017 r., poz.211 ze zm.) oraz odpowiadał wszystkim wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Oferowane urządzenia I wyposażenie muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia/użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Wymaga się, by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko.
7. Odbioru sprzętu dokona uprawniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie spisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym. Minimalny okres udzielanej gwarancji wynosi 24 miesiące.
9. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej,mechanicznych uszkodzeń (poza aktami wandalizmu) lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji.
|
| |