ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO

Data publikacji 2019-03-26
Data zakończenia 2019-04-11 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529849-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO –
19 pakietów – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego uruchomieniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018/2019 r. oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.( Dz. U. z 2017 poz. 211), musi być oznakowany znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE.

Zamawiający wymaga minimum 24 - miesięcznej gwarancji producenta na przedmiot zamówienia liczonej od daty jego odbioru.
Opis oferowanego przedmiotu zamówienia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego.
Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ.
Dostarczona aparatura musi posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełnia wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i akościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery faks oraz inne niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Wykonawca wyrazi zgodę na minimum 30-dniowy termin płatności.
Wykonawca zapewnia transport do siedziby Zamawiającego na własny koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 389b1072-6653-4239-ac30-16529b46903d
Biuletyn 529849-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Regon 30637700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Myszków
Zamawiajacy kod pocztowy 42-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 138 978
Zamawiajacy fax 343 138 978
Zamawiajacy email przetargizoz@poczta.fm
Adres strony url www.bip. zozmyszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.zozmyszkow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.zozmyszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-300 Myszków ul. Aleja Wolności 29 Sekretariat Dyrekcji SP ZOZ
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
Numer referencyjny SP ZOZ/DZ/9/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO – 19 pakietów – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego uruchomieniem. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018/2019 r. oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.( Dz. U. z 2017 poz. 211), musi być oznakowany znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga minimum 24 - miesięcznej gwarancji producenta na przedmiot zamówienia liczonej od daty jego odbioru. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Dostarczona aparatura musi posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełnia wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i akościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery faks oraz inne niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca wyrazi zgodę na minimum 30-dniowy termin płatności. Wykonawca zapewnia transport do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie w tym zakresie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): - przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), - przedłożyć certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I).
Inne dokumenty niewymienione 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty - dołączyć załączniki - „Specyfikacja techniczna” i „Warunki gwarancji i serwisu” oraz następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment dopuszczenia do obrotu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na wezwanie zamawiającego (przed rozstrzygnięciem). Oświadczenia, o których mowa powyżej zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - ŁÓZKA SZPITALNE SZAFKI PRZYŁÓZKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis ZAKUP WRAZ Z DOSTAWA ŁÓZEK SZPITALNYCH ORAZ SZAFEK PRZYŁÓŻKOWYCH W ŁĄCZNEJ ILOŚCI - 60 SZT.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Zestaw do centralnej próżni – na szynę Modura - 3 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zestaw do centralnej próżni – na szynę Modura - 3 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 - WÓZEK DO PRZEWOZU PACJENTA W POZYCJI LEŻĄCEJ - 2 SZT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis WÓZEK DO PRZEWOZU PACJENTA W POZYCJI LEŻĄCEJ - 2 SZT
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 - MYJNIA DEZYNFEKATOR DO BASENÓW I KACZEK - SZT. 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis MYJNIA DEZYNFEKATOR DO BASENÓW I KACZEK - SZT. 3
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 - FOTEL DO POBIERANIA KRWI – 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis FOTEL DO POBIERANIA KRWI – 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 - FOTEL GINEKOLOGICZNY – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis FOTEL GINEKOLOGICZNY – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7 - LAMPA OPERACYJNA 2 SZT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis LAMPA OPERACYJNA 2 SZT.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8 - KARDIOMONITOR – 9 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis KARDIOMONITOR – 9 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9 - KARDIOMONITOR MODUŁOWY/KOMPAKTOWY Z URZĄDZENIEM DO NIEINWAZYJNEGO POMIARU RZUTU SERCA ORAZ Z ZESTAWEM DO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH METODA KRWAWĄ - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis KARDIOMONITOR MODUŁOWY/KOMPAKTOWY Z URZĄDZENIEM DO NIEINWAZYJNEGO POMIARU RZUTU SERCA ORAZ Z ZESTAWEM DO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH METODA KRWAWĄ - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10 - APARAT EKG - 2 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis APARAT EKG - 2 szt
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11 - POMPY INFUZYJNE 1-STRZYKAWKOWA – 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pompa infuzyjna 1-STRZYKAWKOWA – 2 sztuki, Pompa infuzyjna 2-strzykawkowa - 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12 - STOLIK CHIRURGICZNY - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis STOLIK CHIRURGICZNY - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13 - RESPIRATOR - 1 SZT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis RESPIRATOR - 1 SZT.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 14 - ZESTAW DO STYMULACJI ENDOKAWITARNEJ – SZTUK. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis ZESTAW DO STYMULACJI ENDOKAWITARNEJ – SZTUK. 1
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 15 - KARDIOWERTER/DEFIBRYLATOR - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis KARDIOWERTER/DEFIBRYLATOR - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 16 - ZESTAW DO INTUBACJI Z AMBU– SZTUK. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis ZESTAW DO INTUBACJI Z AMBU– SZTUK. 2
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 17 - STÓŁ ZABIEGOWY – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis STÓŁ ZABIEGOWY – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 18 - ZESTAW DO TRUDNEJ INTUBACJI – SZTUK. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis ZESTAW DO TRUDNEJ INTUBACJI – SZTUK. 1
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 19 - STYMULATOR ZEWNĘTRZNY – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis STYMULATOR ZEWNĘTRZNY – 1 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)