GuidZP400 |
389b1072-6653-4239-ac30-16529b46903d
|
Biuletyn |
529849-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
|
Regon |
30637700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Myszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 138 978
|
Zamawiajacy fax |
343 138 978
|
Zamawiajacy email |
przetargizoz@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.bip. zozmyszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zozmyszkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
42-300 Myszków ul. Aleja Wolności 29 Sekretariat Dyrekcji SP ZOZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ/DZ/9/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW CHIRURGII OGÓLNEJ, GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I URUCHOMIENIE ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO I INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO –
19 pakietów – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego wraz z jego uruchomieniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi sprzętu w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Zaoferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018/2019 r. oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.( Dz. U. z 2017 poz. 211), musi być oznakowany znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE.
Zamawiający wymaga minimum 24 - miesięcznej gwarancji producenta na przedmiot zamówienia liczonej od daty jego odbioru.
Opis oferowanego przedmiotu zamówienia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego.
Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ.
Dostarczona aparatura musi posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełnia wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i akościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numery faks oraz inne niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Wykonawca wyrazi zgodę na minimum 30-dniowy termin płatności.
Wykonawca zapewnia transport do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie w tym zakresie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie w tym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej
oceniona): - przedłożyć deklaracje zgodności z dyrektywą medyczną dla całego
zaoferowanego asortymentu (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), - przedłożyć
certyfikaty zgodności z dyrektywą medyczną dla całego zaoferowanego asortymentu
wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z
wyjątkiem klasy I).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty -
dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg
wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji; 1.2 w terminie 3 dni od
zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz
adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy:
NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany
przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty -
dołączyć załączniki - „Specyfikacja techniczna” i „Warunki gwarancji i
serwisu” oraz następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez
cały zaoferowany asortyment dopuszczenia do obrotu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające,
że wykonawca jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na wezwanie zamawiającego
(przed rozstrzygnięciem). Oświadczenia, o których mowa powyżej zawierają się w
formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1 - ŁÓZKA SZPITALNE SZAFKI PRZYŁÓZKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWA ŁÓZEK SZPITALNYCH ORAZ SZAFEK PRZYŁÓŻKOWYCH W ŁĄCZNEJ ILOŚCI - 60 SZT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2 - Zestaw do centralnej próżni – na szynę Modura - 3 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do centralnej próżni – na szynę Modura - 3 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3 - WÓZEK DO PRZEWOZU PACJENTA W POZYCJI LEŻĄCEJ - 2 SZT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
WÓZEK DO PRZEWOZU PACJENTA W POZYCJI LEŻĄCEJ - 2 SZT
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4 - MYJNIA DEZYNFEKATOR DO BASENÓW I KACZEK - SZT. 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
MYJNIA DEZYNFEKATOR DO BASENÓW I KACZEK - SZT. 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5 - FOTEL DO POBIERANIA KRWI – 3 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
FOTEL DO POBIERANIA KRWI – 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6 - FOTEL GINEKOLOGICZNY – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
FOTEL GINEKOLOGICZNY – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7 - LAMPA OPERACYJNA 2 SZT.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
LAMPA OPERACYJNA 2 SZT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 8 - KARDIOMONITOR – 9 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
KARDIOMONITOR – 9 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 9 - KARDIOMONITOR MODUŁOWY/KOMPAKTOWY Z URZĄDZENIEM DO NIEINWAZYJNEGO POMIARU RZUTU SERCA ORAZ Z ZESTAWEM DO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH METODA KRWAWĄ - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
KARDIOMONITOR MODUŁOWY/KOMPAKTOWY Z URZĄDZENIEM DO NIEINWAZYJNEGO POMIARU RZUTU SERCA ORAZ Z ZESTAWEM DO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH METODA KRWAWĄ - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 10 - APARAT EKG - 2 szt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
APARAT EKG - 2 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 11 - POMPY INFUZYJNE 1-STRZYKAWKOWA – 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Pompa infuzyjna 1-STRZYKAWKOWA – 2 sztuki, Pompa infuzyjna 2-strzykawkowa - 6 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 12 - STOLIK CHIRURGICZNY - 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
STOLIK CHIRURGICZNY - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 13 - RESPIRATOR - 1 SZT.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
RESPIRATOR - 1 SZT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 14 - ZESTAW DO STYMULACJI ENDOKAWITARNEJ – SZTUK. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAW DO STYMULACJI ENDOKAWITARNEJ – SZTUK. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 15 - KARDIOWERTER/DEFIBRYLATOR - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
KARDIOWERTER/DEFIBRYLATOR - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 16 - ZESTAW DO INTUBACJI Z AMBU– SZTUK. 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAW DO INTUBACJI Z AMBU– SZTUK. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 17 - STÓŁ ZABIEGOWY – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
STÓŁ ZABIEGOWY – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 18 - ZESTAW DO TRUDNEJ INTUBACJI – SZTUK. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAW DO TRUDNEJ INTUBACJI – SZTUK. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 19 - STYMULATOR ZEWNĘTRZNY – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
STYMULATOR ZEWNĘTRZNY – 1 szt.
|
| |