GuidZP400 |
077b41cd-109a-4150-8441-59695c1bee24
|
Biuletyn |
527345-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
|
Regon |
81739100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzałowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 251 410
|
Zamawiajacy fax |
914 251 406
|
Zamawiajacy email |
szpital@onkologia.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowych wyrobów do celów medycznych diagnostycznych oraz przygotowywania i podawania leków.
|
Numer referencyjny |
PN-11/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów do celów medycznych diagnostycznych oraz przygotowywania i podawania leków, szczegółowo określonych w Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).
|
Cpv glowny przedmiot |
33661100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
868040,86
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
1) Pakiety nr 1 - 7, 10 - 20 - od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
2) Pakiety nr 8, 9 - od daty zawarcia umowy do 30.04.2020 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedstawia:
1.1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert.
2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1.1.
3. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1, wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie.
4. W przypadku braku lub niekompletności czy wadliwości jakiegokolwiek z wymienionych wyżej oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw ZAMAWIAJĄCY wzywa do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia względnie do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, pod rygorem wykluczenia WYKONAWCY z postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO na stronie internetowej informacji, dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 369 z późn.zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona przed udzieleniem zamówienia, w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące dokumenty i próbki, w celu potwierdzenia spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO:
1.1. Pakiety nr: 1-17, 20 (z wyłączeniem pozycji nr 5 w pakiecie nr 4): oświadczenie WYKONAWCY o treści: „Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-11/19 na pakiet nr ........ zobowiązujemy się dostarczyć wyroby medyczne, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 175). Jednocześnie zobowiązujemy się na żądanie Zamawiającego okazać ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, w tym:
- Deklaracje Zgodności,
- Certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane jeśli konieczne jest potwierdzenie spełniania wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne,
- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone lub dokonano powiadomienia o nich do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.”
W trakcie badania i oceny ofert, w przypadku konieczności ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY aktualnych dokumentów wymienionych w powyższym oświadczeniu.
W przypadku nie okazania przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO ww. dokumentów, oferta zostanie odrzucona.
1.2. Pakiety nr 1, 5, 7, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17: strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego).
1.3. Pakiet nr 2: świadectwo jakości stwierdzające spełnienie wymagań przez oferowane produkty (stężenie roztworu, jego pH, skład buforu, stopień czystości - oznaczenie cz.d.a.), kartę charakterystyki, oświadczenie WYKONAWCY, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązuje się:
- dołączać do każdej serii dostarczonego produktu certyfikat/świadectwo jakości potwierdzające stężenie roztworu, jego pH, skład buforu, stopień czystości - oznaczenie cz.d.a.,
- odbierać puste opakowania po zużytym roztworze przy każdej nowej dostawie,
- dostarczać dostawy do wnętrza pomieszczeń magazynowych apteki wskazanych przez pracowników apteki.
1.4. Pakiet nr 3:
1.4.1. dla pozycji nr 1-3 pakietu: wyniki badań producenta lub niezależnych jednostek, nie starsze niż z 2017 r. potwierdzające spełnienie parametrów technicznych przez rękawice (takich jak: grubość, długość, AQL, zawartość protein, siła zrywu) opisanych w SIWZ dla poszczególnych pozycji pakietu,
1.4.2. dla pozycji nr 1 i 3 pakietu: wynik testu HPLC potwierdzającego brak w rękawicach minimum 10 substancji chemicznych mogących powodować reakcje uczuleniowe typu IV (akceleratorów oraz antyoksydantów),
1.4.3. dla pozycji nr 3 pakietu: wyniki badań wg ASTM D 6978 wykonane przez jednostkę niezależną, potwierdzające odporność rękawic przez minimum 30 minut na przenikanie cytostatyków: Cisplatinum, Cyclofosfamidum, Ifosfamidum, Dacarbazinum, Doxorubicinum, Etoposidum, Fluorouracilum, Methotrexatum, Paclitaxelum, Vincristinum i odporność przez minimum 25 minut na przenikanie cytostatyku Carmustinum,
1.4.4. dla pozycji nr 1-3 pakietu: strony katalogowe zawierające opisy i kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych produktów i próbki (po 1 op. rękawic w rozmiarze S lub M dla każdej pozycji pakietu)
1.5. Pakiet nr 4:
1.5.1. dla pozycji nr 1, 2 i 5 pakietu: kartę techniczną producenta lub wyniki badań producenta, nie starsze niż z 2017 r. potwierdzające spełnianie parametrów technicznych przez rękawice (takich jak: grubość, długość, AQL, zawartość protein, siła zrywu) opisanych w SIWZ dla poszczególnych pozycji pakietu,
1.5.2. dla pozycji nr 3 i 4 pakietu: wyniki badań producenta lub niezależnych jednostek, nie starsze niż z 2017 r. potwierdzające spełnianie parametrów technicznych przez rękawice (takich jak: grubość, długość, AQL, zawartość protein, siła zrywu) opisanych w SIWZ dla poszczególnych pozycji pakietu,
1.5.3. dla pozycji nr 1 i 5 pakietu: wynik testu HPLC potwierdzający brak w rękawicach minimum 10 substancji chemicznych mogących powodować reakcje uczuleniowe typu IV (akceleratorów oraz antyoksydantów),
1.5.4. dla pozycji nr 3 pakietu: wyniki badań wg ASTM D 6978 potwierdzające odporność rękawic przez minimum 30 minut na przenikanie następujących cytostatyków: Cisplatinum, Cyklofosfamidum, Doxorubicinum, Etoposidum, Fluorouracilum, Methotrexatum, Paclitaxelum,
1.5.5. dla pozycji nr 5 pakietu: wyniki badań wg ASTM D 6978 potwierdzające odporność rękawic przez minimum 30 minut na przenikanie następujących cytostatyków: Carmustinum, Cyklofosfamidum, Doxorubicinum, Dacarbazinum, Docetaxelum, Etoposidum, Fluorouracilum, Gemcitabinum, Ifosfamidum, Irinotecanum, Methotrexatum, Oxaliplatinum, Paclitaxelum, Vincristinum, Vinblastinum,
1.5.6. dla pozycji nr 1-5 pakietu: strony katalogowe zawierające opisy i kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych produktów oraz próbki (2 pary rękawic w rozmiarze 7 i 2 pary rękawic w rozmiarze 8 dla pozycji nr 1, 2, 4 pakietu; 7 par rękawic w rozmiarze 7, 5 par rękawic w rozmiarze 7,5 i 2 pary rękawic w rozmiarze 8 dla pozycji nr 3 pakietu; 5 par rękawic w rozmiarze 7 i 5 par rękawic w rozmiarze 7,5 dla pozycji nr 5 pakietu).
1.6.Pakiet nr 6 - fragment instrukcji obsługi pompy Perfusor Space z informacją o kompatybilności jej z oferowanymi strzykawkami; próbki (po 1 szt. oferowanych strzykawek do każdej pozycji pakietu), oraz oświadczenie producenta o przeznaczeniu strzykawek do bezpiecznego podawania i przygotowywania cytostatyków.
1.7. Pakiet nr 8:
1.7.1. dla pozycji nr 1 pakietu - badanie potwierdzające jałowość leków przygotowanych przez wielokrotne pobieranie i dostrzykiwanie roztworów z zastosowaniem oferowanego aparatu,
1.7.2. dla pozycji nr 2 pakietu - instrukcję obsługi pompy Infusomat Space z informacją o kompatybilności oferowanego drenu z ww. pompą,
1.7.3. dla pozycji nr 2, 3 i 4 pakietu - pisemne potwierdzenie od producenta o skuteczności filtracji bakterii - BFE przez filtry powietrza zastosowane w oferowanych aparatach,
1.7.4. dla wszystkich pozycji pakietu - strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego).
1.8. Pakiet nr 9 - pisemne potwierdzenie od producenta o skuteczności filtracji bakterii - BFE przez filtr powietrza zastosowany w oferowanym aparacie; stronę katalogową zawierającą opis, kod/nr katalogowy oferowanego wyrobu medycznego i próbkę (1 szt. oferowanego wyrobu medycznego).
1.9.Pakiet nr 12 - oświadczenie producenta potwierdzające, że system hermetycznie zamknięty, na który składają się produkty oferowane w pozycjach nr 1-3 pakietu zatwierdzony jest przez FDA pod kodem ONB dla wyrobów ze specjalnym wskazaniem do stosowania z lekami przeciwnowotworowymi lub innymi niebezpiecznymi lekami; strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego).
1.10 Pakiety nr 18-19 - strony katalogowe/dokumenty potwierdzone przez producenta zawierające informacje na temat oferowanych produktów zgodne z SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów, które nie były wcześniej stosowane/testowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek przez WYKONAWCĘ (po 1 op. każdego oferowanego produktu). W przypadku nie dostarczenia przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO próbek, oferta zostanie odrzucona.
1.11. Pakiet nr 20 - dokumenty producenta potwierdzające zgodność oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbkę (1 szt. oferowanego produktu).
8.12. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie próbki do ofert były niepodlegającymi zwrotowi, pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty CPV 33661100-2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33661100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
27150,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Roztwory formaldehydu cz.d.a. CPV 33696300-8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33250,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 Roztwory formaldehydu cz.d.a. CPV 33696300-8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 Rękawice ochronne CPV 18424300-0
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
320260,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice ochronne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Rękawice sterylne CPV 33141420-0
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
117760,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice sterylne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Aparat do transferu leków z fiolki typu Spike CPV – 33141320-9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
28800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do transferu leków z fiolki typu Spike
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 Strzykawki trzyczęściowe luer-lock do pompy Perfusor Space CPV 33141310-6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
60636,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki trzyczęściowe luer-lock do pompy Perfusor Space
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 Strzykawki CPV 33141310-6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 Sprzęt do przygotowywania i podawania leków CPV – 33194120-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194120-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
60645,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt do przygotowywania i podawania leków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 Aparat do przetoczeń leków CPV - 33194120-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194120-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
61600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do przetoczeń leków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 Filtr infuzyjny CPV – 33194120-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194120-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
38400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Filtr infuzyjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 Akcesoria do przygotowywania cytostatyków CPV – 33194120-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194120-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do przygotowywania cytostatyków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 Akcesoria do przygotowywania cytostatyków CPV - 33141320-9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20997,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do przygotowywania cytostatyków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 Aparat do przetaczania leków światłoczułych CPV- 33194120-3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194120-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2860,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat do przetaczania leków światłoczułych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 Podłoża transportowe CPV 33695000-8, pojemniki na mocz, pojemniki na kał CPV 33141000-0
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33695000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1652,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Podłoża transportowe pojemniki na mocz, pojemniki na kał
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 Sterylna woda do tlenoterapii CPV 33695000-8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33695000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10764,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylna woda do tlenoterapii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 Osłonki medyczne do badań USG CPV 33712000-4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33712000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2073,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Osłonki medyczne do badań USG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17 Igły do penów CPV – 33141320-9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Igły do penów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18 Czyściwa CPV 39830000-9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33708,26
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Czyściwa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19 Mata absorbcyjna CPV 39830000-9 i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych CPV 44174000-0
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34597,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Mata absorbcyjna i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20 Maska ochronna P3 CPV 35113410-6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1137,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Maska ochronna P3
|
| |