Dostawa jednorazowych wyrobów do celów medycznych diagnostycznych oraz przygotowywania i podawania leków.

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Rękawice,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527345-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336611002, 336963008, 184243000, 331414200, 331413209, 331413106, 331941203, 336950008, 337120004, 398300009, 351134106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów do celów medycznych diagnostycznych oraz przygotowywania i podawania leków, szczegółowo określonych w Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 077b41cd-109a-4150-8441-59695c1bee24
Biuletyn 527345-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Regon 81739100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzałowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 251 410
Zamawiajacy fax 914 251 406
Zamawiajacy email szpital@onkologia.szczecin.pl
Adres strony url www.onkologia.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.onkologia.szczecin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych wyrobów do celów medycznych diagnostycznych oraz przygotowywania i podawania leków.
Numer referencyjny PN-11/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów do celów medycznych diagnostycznych oraz przygotowywania i podawania leków, szczegółowo określonych w Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).
Cpv glowny przedmiot 33661100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 868040,86
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: 1) Pakiety nr 1 - 7, 10 - 20 - od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r. 2) Pakiety nr 8, 9 - od daty zawarcia umowy do 30.04.2020 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedstawia: 1.1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert. 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1.1. 3. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1, wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 4. W przypadku braku lub niekompletności czy wadliwości jakiegokolwiek z wymienionych wyżej oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw ZAMAWIAJĄCY wzywa do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia względnie do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, pod rygorem wykluczenia WYKONAWCY z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO na stronie internetowej informacji, dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 369 z późn.zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona przed udzieleniem zamówienia, w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące dokumenty i próbki, w celu potwierdzenia spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO: 1.1. Pakiety nr: 1-17, 20 (z wyłączeniem pozycji nr 5 w pakiecie nr 4): oświadczenie WYKONAWCY o treści: „Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-11/19 na pakiet nr ........ zobowiązujemy się dostarczyć wyroby medyczne, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 175). Jednocześnie zobowiązujemy się na żądanie Zamawiającego okazać ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, w tym: - Deklaracje Zgodności, - Certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane jeśli konieczne jest potwierdzenie spełniania wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne, - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone lub dokonano powiadomienia o nich do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.” W trakcie badania i oceny ofert, w przypadku konieczności ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY aktualnych dokumentów wymienionych w powyższym oświadczeniu. W przypadku nie okazania przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO ww. dokumentów, oferta zostanie odrzucona. 1.2. Pakiety nr 1, 5, 7, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17: strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego). 1.3. Pakiet nr 2: świadectwo jakości stwierdzające spełnienie wymagań przez oferowane produkty (stężenie roztworu, jego pH, skład buforu, stopień czystości - oznaczenie cz.d.a.), kartę charakterystyki, oświadczenie WYKONAWCY, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązuje się: - dołączać do każdej serii dostarczonego produktu certyfikat/świadectwo jakości potwierdzające stężenie roztworu, jego pH, skład buforu, stopień czystości - oznaczenie cz.d.a., - odbierać puste opakowania po zużytym roztworze przy każdej nowej dostawie, - dostarczać dostawy do wnętrza pomieszczeń magazynowych apteki wskazanych przez pracowników apteki. 1.4. Pakiet nr 3: 1.4.1. dla pozycji nr 1-3 pakietu: wyniki badań producenta lub niezależnych jednostek, nie starsze niż z 2017 r. potwierdzające spełnienie parametrów technicznych przez rękawice (takich jak: grubość, długość, AQL, zawartość protein, siła zrywu) opisanych w SIWZ dla poszczególnych pozycji pakietu, 1.4.2. dla pozycji nr 1 i 3 pakietu: wynik testu HPLC potwierdzającego brak w rękawicach minimum 10 substancji chemicznych mogących powodować reakcje uczuleniowe typu IV (akceleratorów oraz antyoksydantów), 1.4.3. dla pozycji nr 3 pakietu: wyniki badań wg ASTM D 6978 wykonane przez jednostkę niezależną, potwierdzające odporność rękawic przez minimum 30 minut na przenikanie cytostatyków: Cisplatinum, Cyclofosfamidum, Ifosfamidum, Dacarbazinum, Doxorubicinum, Etoposidum, Fluorouracilum, Methotrexatum, Paclitaxelum, Vincristinum i odporność przez minimum 25 minut na przenikanie cytostatyku Carmustinum, 1.4.4. dla pozycji nr 1-3 pakietu: strony katalogowe zawierające opisy i kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych produktów i próbki (po 1 op. rękawic w rozmiarze S lub M dla każdej pozycji pakietu) 1.5. Pakiet nr 4: 1.5.1. dla pozycji nr 1, 2 i 5 pakietu: kartę techniczną producenta lub wyniki badań producenta, nie starsze niż z 2017 r. potwierdzające spełnianie parametrów technicznych przez rękawice (takich jak: grubość, długość, AQL, zawartość protein, siła zrywu) opisanych w SIWZ dla poszczególnych pozycji pakietu, 1.5.2. dla pozycji nr 3 i 4 pakietu: wyniki badań producenta lub niezależnych jednostek, nie starsze niż z 2017 r. potwierdzające spełnianie parametrów technicznych przez rękawice (takich jak: grubość, długość, AQL, zawartość protein, siła zrywu) opisanych w SIWZ dla poszczególnych pozycji pakietu, 1.5.3. dla pozycji nr 1 i 5 pakietu: wynik testu HPLC potwierdzający brak w rękawicach minimum 10 substancji chemicznych mogących powodować reakcje uczuleniowe typu IV (akceleratorów oraz antyoksydantów), 1.5.4. dla pozycji nr 3 pakietu: wyniki badań wg ASTM D 6978 potwierdzające odporność rękawic przez minimum 30 minut na przenikanie następujących cytostatyków: Cisplatinum, Cyklofosfamidum, Doxorubicinum, Etoposidum, Fluorouracilum, Methotrexatum, Paclitaxelum, 1.5.5. dla pozycji nr 5 pakietu: wyniki badań wg ASTM D 6978 potwierdzające odporność rękawic przez minimum 30 minut na przenikanie następujących cytostatyków: Carmustinum, Cyklofosfamidum, Doxorubicinum, Dacarbazinum, Docetaxelum, Etoposidum, Fluorouracilum, Gemcitabinum, Ifosfamidum, Irinotecanum, Methotrexatum, Oxaliplatinum, Paclitaxelum, Vincristinum, Vinblastinum, 1.5.6. dla pozycji nr 1-5 pakietu: strony katalogowe zawierające opisy i kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych produktów oraz próbki (2 pary rękawic w rozmiarze 7 i 2 pary rękawic w rozmiarze 8 dla pozycji nr 1, 2, 4 pakietu; 7 par rękawic w rozmiarze 7, 5 par rękawic w rozmiarze 7,5 i 2 pary rękawic w rozmiarze 8 dla pozycji nr 3 pakietu; 5 par rękawic w rozmiarze 7 i 5 par rękawic w rozmiarze 7,5 dla pozycji nr 5 pakietu). 1.6.Pakiet nr 6 - fragment instrukcji obsługi pompy Perfusor Space z informacją o kompatybilności jej z oferowanymi strzykawkami; próbki (po 1 szt. oferowanych strzykawek do każdej pozycji pakietu), oraz oświadczenie producenta o przeznaczeniu strzykawek do bezpiecznego podawania i przygotowywania cytostatyków. 1.7. Pakiet nr 8: 1.7.1. dla pozycji nr 1 pakietu - badanie potwierdzające jałowość leków przygotowanych przez wielokrotne pobieranie i dostrzykiwanie roztworów z zastosowaniem oferowanego aparatu, 1.7.2. dla pozycji nr 2 pakietu - instrukcję obsługi pompy Infusomat Space z informacją o kompatybilności oferowanego drenu z ww. pompą, 1.7.3. dla pozycji nr 2, 3 i 4 pakietu - pisemne potwierdzenie od producenta o skuteczności filtracji bakterii - BFE przez filtry powietrza zastosowane w oferowanych aparatach, 1.7.4. dla wszystkich pozycji pakietu - strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego). 1.8. Pakiet nr 9 - pisemne potwierdzenie od producenta o skuteczności filtracji bakterii - BFE przez filtr powietrza zastosowany w oferowanym aparacie; stronę katalogową zawierającą opis, kod/nr katalogowy oferowanego wyrobu medycznego i próbkę (1 szt. oferowanego wyrobu medycznego). 1.9.Pakiet nr 12 - oświadczenie producenta potwierdzające, że system hermetycznie zamknięty, na który składają się produkty oferowane w pozycjach nr 1-3 pakietu zatwierdzony jest przez FDA pod kodem ONB dla wyrobów ze specjalnym wskazaniem do stosowania z lekami przeciwnowotworowymi lub innymi niebezpiecznymi lekami; strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego). 1.10 Pakiety nr 18-19 - strony katalogowe/dokumenty potwierdzone przez producenta zawierające informacje na temat oferowanych produktów zgodne z SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów, które nie były wcześniej stosowane/testowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek przez WYKONAWCĘ (po 1 op. każdego oferowanego produktu). W przypadku nie dostarczenia przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO próbek, oferta zostanie odrzucona. 1.11. Pakiet nr 20 - dokumenty producenta potwierdzające zgodność oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbkę (1 szt. oferowanego produktu). 8.12. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie próbki do ofert były niepodlegającymi zwrotowi, pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty CPV 33661100-2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33661100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27150,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Roztwory formaldehydu cz.d.a. CPV 33696300-8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33250,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 Roztwory formaldehydu cz.d.a. CPV 33696300-8
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Rękawice ochronne CPV 18424300-0
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 320260,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Rękawice ochronne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Rękawice sterylne CPV 33141420-0
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 117760,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Rękawice sterylne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Aparat do transferu leków z fiolki typu Spike CPV – 33141320-9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 28800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Aparat do transferu leków z fiolki typu Spike
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Strzykawki trzyczęściowe luer-lock do pompy Perfusor Space CPV 33141310-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60636,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Strzykawki trzyczęściowe luer-lock do pompy Perfusor Space
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 Strzykawki CPV 33141310-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Strzykawki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 Sprzęt do przygotowywania i podawania leków CPV – 33194120-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60645,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2020 r.
Zalacznik krotki opis Sprzęt do przygotowywania i podawania leków
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 Aparat do przetoczeń leków CPV - 33194120-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 61600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2020 r.
Zalacznik krotki opis Aparat do przetoczeń leków
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 Filtr infuzyjny CPV – 33194120-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Filtr infuzyjny
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 Akcesoria do przygotowywania cytostatyków CPV – 33194120-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Akcesoria do przygotowywania cytostatyków
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 Akcesoria do przygotowywania cytostatyków CPV - 33141320-9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20997,60
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Akcesoria do przygotowywania cytostatyków
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 Aparat do przetaczania leków światłoczułych CPV- 33194120-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2860,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Aparat do przetaczania leków światłoczułych
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 Podłoża transportowe CPV 33695000-8, pojemniki na mocz, pojemniki na kał CPV 33141000-0
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33695000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1652,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Podłoża transportowe pojemniki na mocz, pojemniki na kał
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 Sterylna woda do tlenoterapii CPV 33695000-8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33695000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10764,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Sterylna woda do tlenoterapii
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 Osłonki medyczne do badań USG CPV 33712000-4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33712000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2073,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Osłonki medyczne do badań USG
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 Igły do penów CPV – 33141320-9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1750,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Igły do penów
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 Czyściwa CPV 39830000-9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33708,26
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Czyściwa
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19 Mata absorbcyjna CPV 39830000-9 i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych CPV 44174000-0
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34597,40
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Mata absorbcyjna i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20 Maska ochronna P3 CPV 35113410-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1137,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021 r.
Zalacznik krotki opis Maska ochronna P3
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wymiany/uzupełnienia reklamowanego produktu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)