GuidZP400 |
7ccf2672-4d9c-40ea-a247-2e1d39a7a156
|
Biuletyn |
530313-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
12810530000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, poczta kurierska, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP ul. Bialska 104/118 42-200 Częśtochowa (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY MEDYCZNE I NIEMEDYCZNE
|
Numer referencyjny |
DEZ.26.034.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę worków na odpady medyczne niezakaźne i zakaźne, specjalne worki na brudne materace, worki na zwłoki, woreczki foliowe chroniące przed światłem cytostatyki. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 2 SIWZ. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 6 – wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
1) Opisy przedmiotu zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) np.: karty katalogowe, materiały informacyjne, foldery, prospekty, opisy, instrukcje potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem określonym w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2) Próbki dla oferowanego asortymentu w ilościach wymaganych i opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularz asortymentowo – cenowy, w celu sprawdzenia wymagań oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być zaopatrzone w etykietkę w języku polskim zawierającą dane zgodnie z wymogami w Załączniku Nr 2 do SIWZ, stanowiącym formularze asortymentowo - cenowe. Próbka nie podlega zwrotowi, w przypadku otwarcia opakowania podczas sprawdzenia wymaganych w SIWZ parametrów produktu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę próbki z dokumentem w postaci opisu, instrukcji, ulotki w języku obcym, dokument taki musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Sposób przygotowania i dostarczenia próbek:
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć, próbki w KANCELARII, mieszczącej się w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie,
ul. Bialska 104/118, pokój 3.41 (II piętro).
b) Próbki w ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ, powinny być szczelnie zapakowane w karton zbiorczy. W kartonie mogą znajdować się wyłącznie próbki, które powinny być opisane (wskazanie części
i pozycji, której dotyczą).
Na kartonie powinna być przyklejona kartka na której Wykonawca umieści pieczątkę firmową oraz napis:
„PRÓBKI – do postępowania pn.: „DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH” Znak sprawy: DEZ.26.034.2019
3) Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy - dotyczy Części Nr 1, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca załączy do oferty:
1) Wypełnione, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ (oryginał).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Dokumenty składane w ofercie:
1) formularz ofertowy (oryginał) stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ– podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem)np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów.
2) formularz asortymentowo-cenowy, (oryginał) stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym. Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę.
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru w Załączniku Nr 4 do SIWZ (oryginał);
4) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/-ch się o udzielenie zamówienia publicznego:
- gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie
do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność
z oryginałem kopii dokumentów);
- Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzulę informacyjną w zakresie ochrony danych osobowych oraz informację o podzielonej płatności zawiera siwz zamieszczona na stronie zamawiającego www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Worki na odpady medyczne niezakaźne i zakaźne, specjalne oraz worki na brudne materace
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 so SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Woreczki foliowe chroniące przed światłem cytostatyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Worki na zwłoki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz
|
| |