GuidZP400 |
ef3b2436-fcc2-4334-9ca3-be0f531d7e91
|
Biuletyn |
533961-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Narodowe w Szczecinie
|
Regon |
27686000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staromłyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 315 200,
|
Zamawiajacy fax |
914 315 204
|
Zamawiajacy email |
biuro@muzeum.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
w ramach Projektu współfinansowanego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.muzeum.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Narodowe w Szczecinie ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń medycznych dla Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie realizowany w ramach Projektu współfinansowanego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie”
|
Numer referencyjny |
AZ.2710.3.2019.MS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń medycznych dla Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie realizowany w ramach Projektu współfinansowanego ze środków finansowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie” – w szczególności:
a) kolposkop – mikroskop operacyjny– 1szt.
b) skaler ultradźwiękowy – 3szt.
c) lampa polimeryzacyjna – 2szt.
d) mikrosilnik protetyczny – 2szt.
e) lupy nagłówne – 6szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 60 000 tys. zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 zamówienie polegające na dostawie urządzeń medycznych o wartości nie mniejszej niż 45 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu stwierdzenia braku przesłanek do wykluczenia wykonawcy Zamawiający poprzestanie na żądaniu oświadczenia o braku przesłanek do wykluczenia – Załącznik nr 5 do Siwz
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego
b)wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wysokość wadium ustala się w wysokości 1500zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a)Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów,
b)Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta, itp.
c)Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy
d)Zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli w okresie realizacji zamówienia, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego elementu, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy.
e)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy.
f)Rezygnacji z części zamówienia w przypadku, gdy uzyskanie określonego elementu nie leży już w interesie Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość tego elementu.
g)zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych
|
IV 4 4 data |
2019-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|