GuidZP400 |
53c384cd-a0d2-4d6f-be3b-3d3125724c09
|
Biuletyn |
533974-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
33120312800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
4 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 68 15, 261 45 61 95
|
Zamawiajacy fax |
261 45 62 44
|
Zamawiajacy email |
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 orz 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
|
Numer referencyjny |
15/WOG/D/Mund./19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego
i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej
i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – 18100000-0 – Odzież branżowa, specjalna odzież branżowa i dodatki.
3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości wskazanych
w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty, w tabeli kolumna „ilość podstawowa” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wskazane w tabeli kolumna „ilość w opcji”.
3) Zamawiający zobowiązany jest do zakupu przedmiotu zamówienia w ilościach
i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli
w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”. Dostawa zamówienia podstawowego winna być zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy zamówienia podstawowego stanowi kryterium oceny ofert.
4) Pozostała ilość towarów określona w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty
w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” będzie dostarczona przez Wykonawcę
w wypadku zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
5) Po realizacji dostaw w ilościach i asortymencie określonym w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający ma prawo do realizacji umowy w zakresie prawa opcji do dnia 30 listopada 2019 r. Zamawiający będzie realizował zakupy objęte prawem opcji na podstawie zamówień składanych Wykonawcy, a Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostaw w ciągu 14 dni kalendarzowych.
6) Wykonawca co do zakresu niezrealizowanych dostaw określonych w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” nie będzie kierować żadnych roszczeń przeciwko Zamawiającemu.
7) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia:
Miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2;
c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76.
6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,
o których mowa w pkt. 3.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2. wypełniony formularz oferty- załącznik nr 1,
3. w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3;
2) Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. 4 Marca 3, 75 – 901 Koszalin, telefonicznie pod numerem: 261 456 815 lub mailowo: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
3) inspektorem ochrony danych osobowych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest Pani Ewelina LICKIEWICZ, kontakt: 261 456 839.;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego
i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej
i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie - znak sprawy 15/WOG/D/Mund./19.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub 14 RODO znajduje się w Formularzu oferty.
|