1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dostawa ekspresów ciśnieniowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. 3. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
4. Wykonawca składający ofertę na część 1-2 na dostarczony przedmiot umowy udziela 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania danego częściowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1466 z późn.zm.).
6. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
7. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku A-B do SIWZ normy i parametry.
8. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ lub je przewyższać. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia parametry opisane przez zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opis oferowanego sprzętu (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki itp.). Opis składany jest na wezwanie Zamawiającego.
10. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w kolumnie: Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki, itp.).
11. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy, transportu wraz z wniesieniem, rozładunkiem, przeniesieniem poziomym i pionowym do jednostki organizacyjnej UAM przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w załącznikach A - B do SIWZ.
12. Wykonawca wraz z dostawą do każdego urządzenia winien dostarczyć karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim.
13. Dostarczone sprzęty muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) muszą być fabrycznie nowe,
c) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6.
17. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr A - B. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych.
|
GuidZP400 |
b33247a7-82c9-4693-a435-48a56460fd61
|
Biuletyn |
533963-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
12933300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawę sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Część 1: Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w PoznaniuCzęść 2: Dostawa ekspresów do kawy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ZP/1596/D/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dostawa ekspresów ciśnieniowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. 3. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
4. Wykonawca składający ofertę na część 1-2 na dostarczony przedmiot umowy udziela 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania danego częściowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1466 z późn.zm.).
6. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
7. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo w Załączniku A-B do SIWZ normy i parametry.
8. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ lub je przewyższać. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
9. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia parametry opisane przez zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opis oferowanego sprzętu (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki itp.). Opis składany jest na wezwanie Zamawiającego.
10. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w kolumnie: Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony oraz załączy do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki, itp.).
11. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy, transportu wraz z wniesieniem, rozładunkiem, przeniesieniem poziomym i pionowym do jednostki organizacyjnej UAM przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w załącznikach A - B do SIWZ.
12. Wykonawca wraz z dostawą do każdego urządzenia winien dostarczyć karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim.
13. Dostarczone sprzęty muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) muszą być fabrycznie nowe,
c) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6.
17. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr A - B. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis oferowanego produktu, zgodnie z pkt III.9 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ - dla części 1-2. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ- dla część 1-2 Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zadanie nr 1 - 800.00 zł
Zadanie nr 2 - 200.00 zł
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
a) gdy po zawarciu umowy sprzęt wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży.
Warunkiem zmiany umowy jest:
1. przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę wniosku o zmianę umowy;
2. przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oryginału oświadczenia producenta wycofanego sprzętu o zaistnieniu tej okoliczności, podpisanego przez osobę/y upoważnioną/e. Oświadczenie winno spełniać następujące wymagania:
musi określać dokładnie jaki sprzęt objęty umową został wycofany;
musi określać dokładnie jaki sprzęt jest produkowany w miejsce wycofanego tzn. jakie są jego oznaczenia oraz parametry (wymaga się wskazania parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ);
musi być podpisane przez osobę upoważnioną.
3. sprzęt produkowany w miejsce oferowanego w przetargu musi posiadać takie same, równoważne lub lepsze parametry, co musi wykazać wykonawca;
4. przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy, iż zaoferuje sprzęt produkowany w miejsce wycofanego po cenie nie wyższej niż wskazana w ofercie złożonej w przetargu.
5. po spełnieniu ww. warunków możliwa będzie zmiana umowy w zakresie paragrafu określającego jej przedmiot, a polegająca na wpisaniu sprzętu obecnie produkowanego w miejsce wycofanego z produkcji i sprzedaży, zgodnie z przedłożonym oświadczeniem oraz ewentualnie w zakresie odpowiedniego obniżenia ceny jeżeli Wykonawca zaoferował niższą cenę.
b) gdy po zawarciu umowy sprzęt wskazany w przedmiocie umowy jest niedostępny w sprzedaży/magazynie producenta lub jedynego importera.
Warunkiem zmiany umowy jest:
1. przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę wniosku o zmianę umowy;
2. przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oryginału oświadczenia producenta lub jedynego importera niedostępnego sprzętu o zaistnieniu tej okoliczności, podpisanego przez osobę/y upoważnioną/e. Oświadczenie winno spełniać następujące wymagania:
musi określać dokładnie jaki sprzęt objęty umową jest niedostępny w sprzedaży/magazynie producenta lub jedynego importera;
musi być podpisane przez osobę upoważnioną.
3. wykonawca przedkłada nowa kartę katalogową, która musi określać dokładnie jaki sprzęt jest dostępny w miejsce niedostępnego tzn. jakie są jego oznaczenia oraz parametry (wymaga się wskazania parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ);
4. sprzęt dostępny w miejsce oferowanego w przetargu musi posiadać takie same, równoważne lub lepsze parametry, co musi wykazać Wykonawca;
5. przedłożenie zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy, iż zaoferuje sprzęt dostępny w miejsce niedostępnego po cenie nie wyższej niż wskazana w ofercie złożonej w przetargu.
6. po spełnieniu ww. warunków możliwa będzie zmiana umowy w zakresie paragrafu określającego jej przedmiot, a polegająca na wpisaniu sprzętu dostępnego w miejsce niedostępnego w sprzedaży/w magazynie producenta lub jedynego importera, zgodnie z przedłożonym oświadczeniem oraz ewentualnie w zakresie odpowiedniego obniżenia ceny , jeżeli Wykonawca zaoferował niższą cenę.
c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
d) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury, zmiana będzie dotyczyć wynagrodzenia Wykonawcy należnego od dnia wejścia w życie nowych przepisów , zmiana nie może wpłynąć na wysokość maksymalnej kwoty wskazanej w § 4 ust. 2
e) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 oraz 1a-1e ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 data |
2019-05-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie musi zostać realizowane w terminie:
Część 1-2 – maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy,
Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ekspresów do kawy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie musi zostać realizowane w terminie:
Część 1-2 – maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy,
Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ekspresów ciśnieniowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr B do SIWZ
|
| |