Dostawa materiałów promocyjnych (gadżety) w ramach realizacji projektu ,,Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego’’.

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Gmina Warta
Miejscowość Warta
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534211-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych (gadżety) w ramach realizacji projektu ,,Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego’’.
3.2 Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
3.3.1 Kubki – 1500 szt.
3.3.2 Długopisy – 1500 szt.
3.3.3 Breloki – 1500 szt.
3.3.4 Smycze – 3000 szt.
3.3.5 Parasole – 1500 szt.
3.3.6 Latawce – 500 szt.
3.3.7 Okulary przeciwsłoneczne – 500 szt.
3.3.8 Płaszcze przeciwdeszczowe – 2000 szt.
3.3.9 Notes – 1500 szt.
3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie graficzne i wykonanie grafiki na gadżetach.
3.5 Przed wykonaniem grafiki na gadżetach i ich dostawą, Wykonawca ma przedstawić do akceptacji:
3.5.1 Projekt grafiki wraz z wizualizacją;
3.5.2 Modele poszczególnych gadżetów.
3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec4896ec-0348-4719-a5ae-7a0e31601369
Biuletyn 534211-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Warta
Regon 73093454200000
Zamawiajacy adres ulica Rynek im. Wł. St. Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warta
Zamawiajacy kod pocztowy 98-290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 828 70 00,
Zamawiajacy fax 43 828 71 14
Zamawiajacy email promocja@gimwarta.pl,
Adres strony url http://warta.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa łódzkiego na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://warta.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://warta.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Warcie, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych (gadżety) w ramach realizacji projektu ,,Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego’’.
Numer referencyjny Zp.271.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych (gadżety) w ramach realizacji projektu ,,Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego’’. 3.2 Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 3.3.1 Kubki – 1500 szt. 3.3.2 Długopisy – 1500 szt. 3.3.3 Breloki – 1500 szt. 3.3.4 Smycze – 3000 szt. 3.3.5 Parasole – 1500 szt. 3.3.6 Latawce – 500 szt. 3.3.7 Okulary przeciwsłoneczne – 500 szt. 3.3.8 Płaszcze przeciwdeszczowe – 2000 szt. 3.3.9 Notes – 1500 szt. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie graficzne i wykonanie grafiki na gadżetach. 3.5 Przed wykonaniem grafiki na gadżetach i ich dostawą, Wykonawca ma przedstawić do akceptacji: 3.5.1 Projekt grafiki wraz z wizualizacją; 3.5.2 Modele poszczególnych gadżetów. 3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-17T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.2.2.1 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.2.2.2 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.2.2.3 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 7.4.1 Formularz oferty stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ); 7.4.2 Formularz cenowy stanowiący (załącznik nr 5 do SIWZ); 7.4.3 Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; 7.4.4 Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 7.4.5 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; 7.4.6 Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. (Załącznik nr 6 do SIWZ). 7.4.7 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 8 do SIWZ) 7.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych 7.5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający, że: 7.5.1.1 nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7.5.1.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 7.5.2 Dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1.2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a dokumenty, o których mowa w 7.5.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.5.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.5.2 stosuje się odpowiednio. 7.5.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.2.1 Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wyprowadzenie jakichkolwiek zmian do niniejszej Umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 144 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m.in. następujących zmian w Umowie: 3.1 w przypadku gdy w trakcie realizacji Umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT – Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość Umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany Umowy; 3.2 w przypadku gdy w trakcie realizacji Umowy przestanie istnieć konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT - w stosunku do towarów, których wcześniej dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT – Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości brutto, a wartość Umowy zostanie powiększona o wartość VAT, który uiszczał będzie Wykonawca na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany Umowy; 3.3 w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 3.4 Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę Umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówień publicznych podlegają unieważnieniu. W miejsce unieważnionych postanowień wchodzą postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 20. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych wykonawców 20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 20.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Warty, Rynek im. Wł. St. Reymonta 1, 98-290 Warta; 20.1.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Warta jest Pani/Pani , Krzysztof Kona kontakt: gci@gimwarta.pl , 43 8287119; 20.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów promocyjnych (gadżety) w ramach realizacji projektu ,,Promocja Gospodarcza Gminy i Miasta Warta Szansą na Ożywienie Obszarów Peryferyjnych Województwa Łódzkiego, Zp.271.8.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 20.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; 20.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 20.1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 20.1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 20.1.8 posiada Pani/Pan: 20.1.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 20.1.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 20.1.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 20.1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 20.1.9 nie przysługuje Pani/Panu: 20.1.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 20.1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 20.1.9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)