Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów

Data publikacji 2019-04-08
Data zakończenia 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Politechnika Koszalińska
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534420-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302312000, 331951004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I - 2/VI do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”):
Zadanie I – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 1
Zadanie II – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 2
Zadanie III – Komputery przenośne poleasingowe
Zadanie IV – Monitor nowy, nieużywany nr 1
Zadanie V - Monitor nowy, nieużywany nr 2
Zadanie VI - Monitor nowy, nieużywany nr 3.

2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213000-5 – Komputery osobiste,
30231200-0 – Monitory ekranowe,
30213100-6 – Komputery przenośne,
33195100-4 - Monitory.

3. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji komputerów poleasingowych nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy na komputery i minimum 12 miesięcy na monitory.
Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2/I – 2/VI do SIWZ.
4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów, na podstawie posiadanych dokumentów.
5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/I-2/VI do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.

7. PRAWO OPCJI dla Zadania I, Zadanie II, Zadanie III:
7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2/I – 2/III do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna.
7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego.
7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w projekcie umowy (Załącznik nr 4A do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2/I – 2/III do SIWZ).
7.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy.
7.5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
7.6. Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku 2/I – 2/III do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
7.7. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
7.8. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy.
8. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur.
9. Wymienione w treści załącznika nr 2I – 2/VI artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE.
10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b5d48f2-0aba-4ad2-9e81-5974d9ef9f62
Biuletyn 534420-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Koszalińska
Regon 17030000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckich
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon (094) 34-78-637, 34-78-635
Zamawiajacy fax (094) 34-78-636
Zamawiajacy email szp@tu.koszalin.pl
Adres strony url bip.tu.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.tu.koszalin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.tu.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2017 r. poz.1481 oraz z 2018r. poz.106, 138, 650, 1118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Koszalińska, Kancelaria Uczelni (parter), ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów
Numer referencyjny 9/PNOG/SZP-2/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I - 2/VI do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie I – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 1 Zadanie II – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 2 Zadanie III – Komputery przenośne poleasingowe Zadanie IV – Monitor nowy, nieużywany nr 1 Zadanie V - Monitor nowy, nieużywany nr 2 Zadanie VI - Monitor nowy, nieużywany nr 3. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 – Komputery osobiste, 30231200-0 – Monitory ekranowe, 30213100-6 – Komputery przenośne, 33195100-4 - Monitory. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji komputerów poleasingowych nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy na komputery i minimum 12 miesięcy na monitory. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2/I – 2/VI do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/I-2/VI do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. PRAWO OPCJI dla Zadania I, Zadanie II, Zadanie III: 7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2/I – 2/III do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna. 7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w projekcie umowy (Załącznik nr 4A do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2/I – 2/III do SIWZ). 7.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7.5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. 7.6. Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku 2/I – 2/III do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7.7. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 7.8. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy. 8. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 9. Wymienione w treści załącznika nr 2I – 2/VI artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2/I – 2/VI do SIWZ. 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa nie może być sprzeczna z warunkami przedstawionymi w SIWZ. 2. Jako odrębny Załącznik nr 4A i Załącznik nr 4B do SIWZ Zamawiający zamieścił projekt umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 3. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa w projekcie umowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 4A i 4B do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust.1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych z art.13 lub art.14 RODO zawiera rozdział XXIII SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie I – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu cenowym stanowiącym Załączniki nr 2/I do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie I – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 1. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 – Komputery osobiste. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji komputerów poleasingowych nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym Załącznik nr 2/I do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/I do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. PRAWO OPCJI dla Zadania I: 7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2/I do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna. 7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w projekcie umowy (Załącznik nr 4A do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2/I do SIWZ). 7.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7.5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. 7.6. Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku 2/I do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7.7. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 7.8. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy. 8. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 9. Wymienione w treści załącznika nr 2/I artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie II – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu cenowym stanowiącym Załączniki nr 2/II do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie II – Jednostka centralna poleasingowa – zestaw 2. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 – Komputery osobiste. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji komputerów poleasingowych nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym Załącznik nr 2/II do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/II do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. PRAWO OPCJI dla Zadania II: 7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2/II do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna. 7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w projekcie umowy (Załącznik nr 4A do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2/II do SIWZ). 7.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7.5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. 7.6. Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku 2/II do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7.7. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 7.8. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy. 8. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 9. Wymienione w treści załącznika nr 2/II artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie III – Komputery przenośne poleasingowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/III do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie III – Komputery przenośne poleasingowe. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6 – Komputery przenośne. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów przenośnych i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji komputerów poleasingowych nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2/III do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/III do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. PRAWO OPCJI dla Zadania III: 7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2/III do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna. 7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w projekcie umowy (Załącznik nr 4A do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2/III do SIWZ). 7.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7.5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. 7.6. Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku 2/III do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7.7. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 7.8. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy. 8. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 9. Wymienione w treści załącznika nr 2/III artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie IV – Monitor nowy, nieużywany nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/IV do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie IV – Monitor nowy, nieużywany nr 1. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30231200-0 – Monitory ekranowe. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych monitorów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji monitorów nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 12 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2/IV do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych monitorów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/IV do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 8. Wymienione w treści załącznika nr 2/IV artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 9. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie V - Monitor nowy, nieużywany nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/V do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie V - Monitor nowy, nieużywany nr 2. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30231200-0 – Monitory ekranowe. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych monitorów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji monitorów nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 12 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2/V do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych monitorów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/V do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 8. Wymienione w treści załącznika nr 2/V artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 9. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie VI - Monitor nowy, nieużywany nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/VI do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie VI - Monitor nowy, nieużywany nr 3. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33195100-4 – Monitory. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych monitorów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji monitorów nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 12 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2/VI do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych monitorów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/VI do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 8. Wymienione w treści załącznika nr 2/VI artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 9. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty (zad. I - VI)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia w dniach (zad.I - III)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji w pełnych miesiącach (zad.I - III)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji w pełnych miesiącach (zad.IV - VI)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia w dniach (zad.IV - VI)
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)