Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku.

Data publikacji 2019-04-09
Data zakończenia 2019-04-17 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Radomsku
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535290-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań, zwanych dalej pakietami.
PAKIET NR 1- Kardiomonitor – 2 szt ,
PAKIET NR 2 – Defibrylator – 2 szt,
PAKIET NR 3 – Respirator – 1 szt,
PAKIET NR 4 – Pompa infuzyjna – 6 szt,
PAKIET NR 5 – Zestaw do trudnej intubacji – 1 zestaw,
PAKIET NR 6 – Urządzenie do ogrzewania pacjenta – 1 szt.
• Opisy, parametry techniczne urządzeń i wymogi zostały opisane w Załączniku P dla każdego pakietu.
• Załącznik P – Parametry techniczne i wymagania dla oferowanego urządzenia należy uzupełnić w kolumnie „ wartość oferowana” , podpisać i załączyć do oferty.
• Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaświadczenia, poświadczającego spełnienie przez wykonawcę wymaganych norm EN 60601-1 zapewnianiających jakości, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych dla oferowanego urządzenia - Załącznik nr 7
• Dla sprzętu/ urządzeń, dla których załączniku P nie jest wymagana norma -EN 60601-1 , Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy, że oferowany sprzęt może być wykorzystany na potrzeby osób z niepełnosprawnością – Załącznik nr 7A do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych / Pakiety nr 1-6

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa4573b1-24e0-48b7-8277-f1d5fcdd3ddc
Biuletyn 535290-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Radomsku
Regon 00031342000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Radomsko
Zamawiajacy kod pocztowy 97-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48446854716
Zamawiajacy fax +48446854701
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.biz.pl
Adres strony url www.szpital.biz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 dla projektu: „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku".
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.biz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.biz.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Numer referencyjny Spr. nr 337/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań, zwanych dalej pakietami. PAKIET NR 1- Kardiomonitor – 2 szt , PAKIET NR 2 – Defibrylator – 2 szt, PAKIET NR 3 – Respirator – 1 szt, PAKIET NR 4 – Pompa infuzyjna – 6 szt, PAKIET NR 5 – Zestaw do trudnej intubacji – 1 zestaw, PAKIET NR 6 – Urządzenie do ogrzewania pacjenta – 1 szt. • Opisy, parametry techniczne urządzeń i wymogi zostały opisane w Załączniku P dla każdego pakietu. • Załącznik P – Parametry techniczne i wymagania dla oferowanego urządzenia należy uzupełnić w kolumnie „ wartość oferowana” , podpisać i załączyć do oferty. • Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaświadczenia, poświadczającego spełnienie przez wykonawcę wymaganych norm EN 60601-1 zapewnianiających jakości, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych dla oferowanego urządzenia - Załącznik nr 7 • Dla sprzętu/ urządzeń, dla których załączniku P nie jest wymagana norma -EN 60601-1 , Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy, że oferowany sprzęt może być wykorzystany na potrzeby osób z niepełnosprawnością – Załącznik nr 7A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych / Pakiety nr 1-6
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 245505,42
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu medycznego lub urządzenia medycznego, każda o wartości brutto co najmniej: - 35 000,00 zł dla Pakietu nr 1, - 60.000,00 zł dla Pakietu nr 2, - 83.000,00 zł dla Pakietu nr 3, - 24.000,00 zł dla Pakietu nr 4, - 53.000,00 zł dla Pakietu nr 5, - 6.000,00 zł dla Pakietu nr 6.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp ; 5) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości określonej w Rozdziale V pkt2, ppkt.2.1 c) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać referencji/ dokumentu – oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Dostarczenia dokumentów/ folderów, opisów lub kart technicznych lub katalogów/ potwierdzających wymagane parametry dla oferowanego urządzenia medycznego lub sprzętu medycznego . 2)Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019r. poz.175). Certyfikat CE oraz zgłoszenie/wpis do rejestru lub deklaracje zgodności CE i zgłoszenie/ wpis do rejestru wyrobów medycznych.( wpis do rejestru wyrobów medycznych dotyczy elementów medycznych oferowanego urządzenia) Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu CE. 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaświadczenia sporządzonego przez niezależne jednostki lub deklaracje zgodności CE, certyfikat CE lub inny dokument poświadczający spełnienie przez Wykonawcę wymaganych norm / EN 60601-1 / zapewnianiających jakości, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych dla oferowanego urządzenia - Załącznik nr 7 do SIWZ. Dla sprzętu/ urządzeń, które nie posiadają dodatkowej normy /60601-1/ w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, Wykonawca składa oświadczenie własne w zakresie wykorzystania urządzenia dla osób z niepełnosprawnością – Załącznik nr 7A do SIWZ. 4) Uzupełniony Załącznik P dla Pakietu oferowanego – Parametry techniczne i wymogi.
Inne dokumenty niewymienione Załączniki do SIWZ : 1) Załącznik nr 1 do SIWZ –Formularz cenowy- Pakiety nr 1-6 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy 3) Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków 4) Załącznik nr 3a do SIWZ – Oświadczenie o braku wykluczenia 5) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 6) Załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz dostaw 7) Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy 8) Załącznik nr 7 i 7A do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy 9) Załączniki P dla Pakietów nr 1-6 - Parametry techniczne i wymogi
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35196,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Kardiomonitor -2 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 54997,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis defibrylator- 2 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 77620,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis respirator - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22280,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis pompa infuzyjna - 6 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49093,47
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis zestaw do trudnej intubacji -1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6318,01
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis urządzenie do ogrzewania pacjenta - 1szt
  

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)