GuidZP400 |
aa4573b1-24e0-48b7-8277-f1d5fcdd3ddc
|
Biuletyn |
535290-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Radomsku
|
Regon |
00031342000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48446854716
|
Zamawiajacy fax |
+48446854701
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.biz.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.biz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
W ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 dla projektu: „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku".
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.biz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.biz.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku.
|
Numer referencyjny |
Spr. nr 337/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Powiatowego w Radomsku.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań, zwanych dalej pakietami.
PAKIET NR 1- Kardiomonitor – 2 szt ,
PAKIET NR 2 – Defibrylator – 2 szt,
PAKIET NR 3 – Respirator – 1 szt,
PAKIET NR 4 – Pompa infuzyjna – 6 szt,
PAKIET NR 5 – Zestaw do trudnej intubacji – 1 zestaw,
PAKIET NR 6 – Urządzenie do ogrzewania pacjenta – 1 szt.
• Opisy, parametry techniczne urządzeń i wymogi zostały opisane w Załączniku P dla każdego pakietu.
• Załącznik P – Parametry techniczne i wymagania dla oferowanego urządzenia należy uzupełnić w kolumnie „ wartość oferowana” , podpisać i załączyć do oferty.
• Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaświadczenia, poświadczającego spełnienie przez wykonawcę wymaganych norm EN 60601-1 zapewnianiających jakości, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych dla oferowanego urządzenia - Załącznik nr 7
• Dla sprzętu/ urządzeń, dla których załączniku P nie jest wymagana norma -EN 60601-1 , Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy, że oferowany sprzęt może być wykorzystany na potrzeby osób z niepełnosprawnością – Załącznik nr 7A do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych / Pakiety nr 1-6
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
245505,42
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu medycznego lub urządzenia medycznego, każda o wartości brutto co najmniej:
- 35 000,00 zł dla Pakietu nr 1,
- 60.000,00 zł dla Pakietu nr 2,
- 83.000,00 zł dla Pakietu nr 3,
- 24.000,00 zł dla Pakietu nr 4,
- 53.000,00 zł dla Pakietu nr 5,
- 6.000,00 zł dla Pakietu nr 6.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp ;
5) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
7) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości określonej w Rozdziale V pkt2, ppkt.2.1 c)
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać referencji/ dokumentu – oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1)Dostarczenia dokumentów/ folderów, opisów lub kart technicznych lub katalogów/ potwierdzających wymagane parametry dla oferowanego urządzenia medycznego lub sprzętu medycznego .
2)Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Polski i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019r. poz.175). Certyfikat CE oraz zgłoszenie/wpis do rejestru lub deklaracje zgodności CE i zgłoszenie/ wpis do rejestru wyrobów medycznych.( wpis do rejestru wyrobów medycznych dotyczy elementów medycznych oferowanego urządzenia) Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga Deklaracji zgodności CE lub Certyfikatu CE.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaświadczenia sporządzonego przez niezależne jednostki lub deklaracje zgodności CE, certyfikat CE lub inny dokument poświadczający spełnienie przez Wykonawcę wymaganych norm / EN 60601-1 / zapewnianiających jakości, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych dla oferowanego urządzenia - Załącznik nr 7 do SIWZ. Dla sprzętu/ urządzeń, które nie posiadają dodatkowej normy /60601-1/ w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, Wykonawca składa oświadczenie własne w zakresie wykorzystania urządzenia dla osób z niepełnosprawnością – Załącznik nr 7A do SIWZ.
4) Uzupełniony Załącznik P dla Pakietu oferowanego – Parametry techniczne i wymogi.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załączniki do SIWZ :
1) Załącznik nr 1 do SIWZ –Formularz cenowy- Pakiety nr 1-6
2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy
3) Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie o spełnieniu warunków
4) Załącznik nr 3a do SIWZ – Oświadczenie o braku wykluczenia
5) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp,
6) Załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz dostaw
7) Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy
8) Załącznik nr 7 i 7A do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy
9) Załączniki P dla Pakietów nr 1-6 - Parametry techniczne i wymogi
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
35196,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiomonitor -2 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
54997,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
defibrylator- 2 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
77620,37
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
respirator - 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22280,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
pompa infuzyjna - 6 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
49093,47
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
zestaw do trudnej intubacji -1 zestaw
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6318,01
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
urządzenie do ogrzewania pacjenta - 1szt
|
| |